• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fick hem en ny GST-B200B-1A frÄn @Aros idag. KÀnns mycket vÀlbyggd och lÀtt pÄ armen. Bra storlek. Mycket nöjd med klockan sÄ hÀr lÄngt. Litet minus för att spÀnnet kÀnns lite skramligt.
Grattis! Riktigt fin klocka. Har en likadan. HÄller inte med om att spÀnnet Àr skramligt dock? NÄgot sÀrskilt du tÀnker pÄ?

Look at you! SĂ€ljer klockor som vĂ€rsta flipparn' 😂 nĂ„tt spĂ€nnande du har i kikaren som ska in eller bara en utrensning pĂ„ gĂ„ng?
Första tvĂ„ jag sĂ„lt sen 2013, sĂ„ ja, that’s me. A regular flipper Haha 😂😂😂

NĂ€ det handlar om de som fĂ„r minst handledstid bara, har inget nytt pĂ„ G, dĂ€remot mĂ„ste jag ju ha plats för GWG-2000 😍

Klumpedunserna😁
IMG_20210831_211657.jpg

Grattis! Riktigt fin klocka. Har en likadan. HÄller inte med om att spÀnnet Àr skramligt dock? NÄgot sÀrskilt du tÀnker pÄ?

Tack, hÄller med.

Skramligt Àr kanske fel ord. NÀr det Àr öppet sÄ tycker jag att tungan kÀnns lite tunn och fladdrig, inget som mÀrks nÀr spÀnnet Àr stÀngt. Och detta Àr ett minimalt minus, som jag mest noterade eftersom allt annat kÀnns sÄ gediget och helgjutet. Jag tycker att spÀnnet pÄ min GWM5610-1 kÀnns bÀttre.

Oj, det trillade visst in en till klocka, DW-291H-9AVEF.
Första gÄngen jag sÄg klockan tyckte jag att den var jÀtteful, speciellt dÀr knapparna sitter.
Sen rÄkade jag se en video som visar vilka funktioner den har.
Modullen Àr grymt bra, önskar att man satte denna modull pÄ en G-shock, 10 Ärs batteri, 200m ISO 22810, gulaktig display.
PÄ hemskÀrmen kan du stÀlla in 4 vÀrldstider som du kan scrolla igenom D knappen. NÀr du tycker mode C knappen, sÄ kommer du till vÀrldstid dÀr du kan
scrolla igenom alla vĂ€rldstider som klockan har, nu kommer det magiska, om du tycker in A+B samtidigt , vĂ€rldstiden kommer att byta plats med din hometime pĂ„ hemma skĂ€rmen. 😍 Edit: man kan Ă€ven anvĂ€nda funktionen pĂ„ dem 4 vĂ€rldstider man har direkt pĂ„ Homescreen.
Om man tittar endast pÄ mÄtten borde den inte passa min smala handled, men den sitter som en vanlig square.
Perfekt billig beater och reseklocka. Billig, vÀcker ingen uppmÀrksamhet och kommer sÀkert att klara allt.
Med klockgigantens 20% rabatt just nu kostar klockan nÀstan ingenting.
Man fÄr mycket klocka för pengarna.

IMG_0121.JPG

Senast Àndrad:
Första gÄngen jag sÄg klockan tyckte jag att den var jÀtteful, speciellt dÀr knapparna sitter.
Modullen Àr grymt bra, önskar att man satte denna modull pÄ en G-shock, 10 Ärs batteri, 200m.
PÄ hemskÀrmen kan du stÀlla in 5 vÀrldstider som du kan scrolla igenom D knappen. NÀr du tycker mode C knappen, sÄ kommer du till vÀrldstid dÀr du kan
scrolla igenom alla vĂ€rldstider som klockan har, nu kommer det magiska, om du tycker in A+B samtidigt , vĂ€rldstiden kommer att byta plats med din hometime pĂ„ hemma skĂ€rmen. 😍
Om man tittar endast pÄ mÄtten borde den inte passa min smala handled, men den sitter som en vanlig square.
Perfekt billig beater och reseklocka. Billig, vÀcker ingen uppmÀrksamhet och kommer sÀkert att klara allt.

IMG_0121.JPG
Skitcool!

Modullen Àr grymt bra, önskar att man satte denna modull pÄ en G-shock, 10 Ärs batteri, 200m, gulaktig display.
PÄ hemskÀrmen kan du stÀlla in 5 vÀrldstider som du kan scrolla igenom D knappen. NÀr du tycker mode C knappen, sÄ kommer du till vÀrldstid dÀr du kan
scrolla igenom alla vĂ€rldstider som klockan har, nu kommer det magiska, om du tycker in A+B samtidigt , vĂ€rldstiden kommer att byta plats med din hometime pĂ„ hemma skĂ€rmen. 😍

IMG_0121.JPG
+ 1 pĂ„ den. KĂ€nns som mycket klocka för lite pengar. Min hĂ€lsar 👋 och önskar god kvĂ€ll!

20210831_222542.jpg

Modullen Àr grymt bra, önskar att man satte denna modull pÄ en G-shock, 10 Ärs batteri, 200m ISO 22810, gulaktig display.

IMG_0121.JPG
Den ser ut som en king utan skal. En naken king. 😄

Senast Àndrad:
Vill inte bumpa mina annonser sÄ hÀr kommer nÄgra bra priser för er i trÄden. 3000 kr skickat för StÄlisen. 2100 kr skickat för röda Rangeman och 3900 kr skickat för Burton Rangeman.
1A97B99C-5AC2-489C-905A-777E82F99212.jpeg

Hade jag kunnat sÄ hade jag slagit till pÄ de tvÄ Rangeman direkt, men tyvÀrr sÀger mitt bankkonto nej. Om du har kvar dem om sisÄdÀr 2 mÄnader sÄ...

Tillbaka
Topp