3 x square solar sig litet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dem Àr helt omöjligt att hitta. Har letat lÀnge innan jag köpte mina.Den Àr sÄ kool. Har sneglat pÄ den emellanÄt men söker frÀmst efter den tidigare versionen med texten "Vibrator" istÀllet för Vibe Alarm.
Grattis. Den Àr riktig nice. Amazon envisas att skicka mindre paket i dem dÀr kuvert. Helt vÀrdelöst.JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tur det Àr en G-Shock
FĂ„r jag lov att presenter GD-350!
Den har allt jag (nÀstan) nÄgonsin önskat mig av en G-shock. Skönt gummi, lite större siffror, ascool display, snabbtimer, separat ljusknapp, vibration etc
Och den Àr verklgien grÄ.
Dem Àr helt omöjligt att hitta. Har letat lÀnge innan jag köpte mina.
All time low om jag ska vara Àrlig.Hur gÄr det med klockintresset? Dalat eller nÄgorlunda stabilt?
Vad Àr det till höger som ser ut att ha ljusblÄ display, fotot som luras lite?3 x square solar sig litet.
Kanske. Trodde att den modellen sÄlde mest i US? TÀnkte köpa frÄn han i videon nÀr han la upp den men nÄgon annan hann köpa den före mig.Synd. Kanske finns att hitta hos nÄn lokal 2nd butik i Japan.
Titanare GMW-B5000TB.Vad Àr det till höger som ser ut att ha ljusblÄ display, fotot som luras lite?
Vad Àr det till höger som ser ut att ha ljusblÄ display, fotot som luras lite?
Precis, som L&W skriver sÄ det en titansquare. SkÀrmen Àr identisk med en vanlig stÄlfyrkant med safirglas som enda skillnad. De positiva displayerna kan ha ett blÄaktigt sken ibland tycker jag.Titanare GMW-B5000TB.
KÀÀlmarBehövde rejÀlt understöd för att vÄga sig in pÄ Ikea för första gÄngen pÄ över ett o ett halvt Är
All time low om jag ska vara Àrlig.
En klocka behöver man ju, men kanske inte femtiotvÄ stycken.Trist men du har behÄllit nÄgra bra pjÀser iaf!
Du Àr en jÀvel pÄ att jogga i alla fall!All time low om jag ska vara Àrlig.
Crash dummies var vÀl poppis nÄnstans i början pÄ 90-talet om jag inte minns fel sÄ jag gissar att du Àr runt 35Gissa Äldern, detta lekte jag med som barn.
Ja, med tanke pÄ med vilken energi det spacklas och mÄlas i trÀkÄken sÄ kan det inte vara mycket över 40!Crash dummies var vÀl poppis nÄnstans i början pÄ 90-talet om jag inte minns fel sÄ jag gissar att du Àr runt 35
Utan RKÀÀlmar
Hade det varit jag sÄ hade jag lagt in kortaste möjliga rutt inne i varuhuset och navigerat mig bort fort som bara den.Behövde rejÀlt understöd för att vÄga sig in pÄ Ikea för första gÄngen pÄ över ett o ett halvt Är
Det var precis det vi gjorde... In - bort till korvmojen - Àt- UTHade det varit jag sÄ hade jag lagt in kortaste möjliga rutt inne i varuhuset och navigerat mig bort fort som bara den.
Ăhhh, jag har ju redan en sĂ„n dĂ€r GWG och en hel hög multitools oxĂ„ som du vetDu behöver komplettera med den hĂ€r ocksĂ„
Look at you! SÀljer klockor som vÀrsta flipparn' nÄtt spÀnnande du har i kikaren som ska in eller bara en utrensning pÄ gÄng?Sà LD!
Funderar pĂ„ att slĂ€ppa denna GWG-1000-1AER. Ăr det nĂ„gon i trĂ„den som Ă€r intresserad sĂ„ vandrar den vidare för samma pris som jag fick av @Meraborsten med ungefĂ€r 5 dagars extra anvĂ€ndning sen i vĂ„ras. Skicka PM.
HÀr pÄ min klena 15,5cm handled i olika vinklar.