Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Synd att man inte taktar med G-shock. Hade vart kul att vara 83:a och fira jubileum samtidigt. SjÀlv ligger jag ett Är efter
NÄn som Àr 83:a?
Den Àr min beater av alla beaters. Dvs nÀr det blir nog skitigt och jÀvligt, dÄ komme denna fram. Gör jobbet med bravur och Àr lite coolare Àn genomsnittetHade glömt hur bra 5610:an Àr!
MĂ„ndags-beater.
King igen lol
Den dÀr Kingen med positiv display Àr riktigt fin . Synd att den nog Àr för stor för min tvÀrflöjt till handled.
Grym!"Liiite coolare" Rymdklocka Àn Omega Speedmaster mÄste jag sÀga
Ett mÄste för alla som gillar rymd och NASA. Nu har vi 3st i trÄden. Kul!"Liiite coolare" Rymdklocka Àn Omega Speedmaster mÄste jag sÀga
Samma hÀr. 17,5cm och Kingen sitter kungligt bra.SÄ tÀnkte jag ocksÄ men nu har jag vant mig.
Men generellt Àr stora G-shock vÀldigt förlÄtande pÄ handleden.
Alla G-shocks Àr ju till syvende och sist frÀmst för den japanska marknaden dÀr de flesta har tunna handleder och liten kroppshydda.
Buh...De hÀr kommer sÀkert lösa sig men man blir sÄ trött och besviken nÀr man suttit och lÀngtat efter en klocka och sÄ skickar dem fel modell .Skulle ha GW-6900 fick G-9000
HÄller med @spammerstakeahike G-9000 Àr faktiskt snÀppet vassare enligt mig Àven om det Àr en klen tröst just nu!Buh...De hÀr kommer sÀkert lösa sig men man blir sÄ trött och besviken nÀr man suttit och lÀngtat efter en klocka och sÄ skickar dem fel modell .Skulle ha GW-6900 fick G-9000
sÀkert men Àven om de vart sÄ, sÄ Àr det typ hÀlften av vÀrdet av den jag skulle haSurt. Men G-9000 Àr ocksÄ en vÀldig tjusig klocka!
mja...den e ju cool ocksÄ men saknar ju Solar och MB6. Har en Mudman 9300 redan som jag tycker ser bÀttre ut.HÄller med @spammerstakeahike G-9000 Àr faktiskt snÀppet vassare enligt mig Àven om det Àr en klen tröst just nu!
sÀkert men Àven om de vart sÄ, sÄ Àr det typ hÀlften av vÀrdet av den jag skulle ha
hehe, nja just nu vill jag inte ha G-9000 sÄ dem fÄr Äka tillbaka till staterna om dem inte erbjuder nÄn annan lösningDe mÄste ju helt enkelt betala tillbaka mellanskillnaden.
JÀvlar sÄ skarp bild! En mycket bra klocka, Àger sjÀlv en likadanGrÄ mÄndag.
Hur funkar det med Äterbetalning av tullavgifter och dylikt nÀr man returnerar utanför EU?hehe, nja just nu vill jag inte ha G-9000 sÄ dem fÄr Äka tillbaka till staterna om dem inte erbjuder nÄn annan lösning
Gissar att Ebay ska lösa det dÄ dem la pÄ det direkt pÄ köpet i de hÀr fallet.Hur funkar det med Äterbetalning av tullavgifter och dylikt nÀr man returnerar utanför EU?
Gissar att Ebay ska lösa det dÄ dem la pÄ det direkt pÄ köpet i de hÀr fallet.
"Observera att om du har handlat frÄn en e-handelsplattform som tagit ut momsen vid köpet, behöver du kontakta e-handelsplattformen du bestÀllde varan ifrÄn för att fÄ momsen Äterbetalad."
hehe ja, om nÄgon hÀr e sugen pÄ en ny G-9000 för 1329kr sÄ har vi snabb dealUsch vad bökigt. Kanske prova sÀlja den hÀr ist.
Trist. MÄste ju sÀga att jag föredrar GW-6900 alla gÄnger...Buh...De hÀr kommer sÀkert lösa sig men man blir sÄ trött och besviken nÀr man suttit och lÀngtat efter en klocka och sÄ skickar dem fel modell .Skulle ha GW-6900 fick G-9000
LÄter rÀtt okomplicerad.Gissar att Ebay ska lösa det dÄ dem la pÄ det direkt pÄ köpet i de hÀr fallet.
"Observera att om du har handlat frÄn en e-handelsplattform som tagit ut momsen vid köpet, behöver du kontakta e-handelsplattformen du bestÀllde varan ifrÄn för att fÄ momsen Äterbetalad." https://www.tullverket.se/sv/privat...illbakaavgifter.4.78aa922815794d801e21c0.html
ja löser dem Äterbetalning asap Àr det nog inge problem. Dock ska dem krÀva att klockan returneras till Kalifornien innan dem Äterbetalar sÄ lÀr de ta tid Ätminstone.LÄter rÀtt okomplicerad.
Gör en retur pÄ G-9000 och köp GW-6900 pÄ Amazon istÀllet. Billigare Àn vad du betalade via Ebay?ja löser dem Äterbetalning asap Àr det nog inge problem. Dock ska dem krÀva att klockan returneras till Kalifornien innan dem Äterbetalar sÄ lÀr de ta tid Ätminstone.
LÀr ju kosta dem ~200-250kr frakt ocksÄ sÄ Àr ÀndÄ en stor del av klockans vÀrde som förvinner bara dÀr dÄ.
SÀljaren hade bra omdömme sÄ löser sig nog, men dem har inte behagat svara Àn.
Mest trÄkigt dÄ jag sÄg fram emot en GW-6900 och köpt en Combi Bracelet frÄn Tiktox som bara ligger hÀr och vÀntar nu.