• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hade glömt hur bra 5610:an Àr!
C37A62F0-4B05-461D-B2DE-285B379CB6F8.jpeg

Den dĂ€r Kingen med positiv display Ă€r riktigt fin 👍. Synd att den nog Ă€r för stor för min tvĂ€rflöjt till handled.

SÄ tÀnkte jag ocksÄ men nu har jag vant mig.
Men generellt Àr stora G-shock vÀldigt förlÄtande pÄ handleden.
Alla G-shocks Àr ju till syvende och sist frÀmst för den japanska marknaden dÀr de flesta har tunna handleder och liten kroppshydda.

SÄ tÀnkte jag ocksÄ men nu har jag vant mig.
Men generellt Àr stora G-shock vÀldigt förlÄtande pÄ handleden.
Alla G-shocks Àr ju till syvende och sist frÀmst för den japanska marknaden dÀr de flesta har tunna handleder och liten kroppshydda.
Samma hÀr. 17,5cm och Kingen sitter kungligt bra.

SkÀrmbild 2021-09-06 145126.png

SkÀrmbild 2021-09-06 145145.png

Hur funkar det med Äterbetalning av tullavgifter och dylikt nÀr man returnerar utanför EU?
Gissar att Ebay ska lösa det dÄ dem la pÄ det direkt pÄ köpet i de hÀr fallet.

"Observera att om du har handlat frÄn en e-handelsplattform som tagit ut momsen vid köpet, behöver du kontakta e-handelsplattformen du bestÀllde varan ifrÄn för att fÄ momsen Äterbetalad." https://www.tullverket.se/sv/privat...illbakaavgifter.4.78aa922815794d801e21c0.html

Gissar att Ebay ska lösa det dÄ dem la pÄ det direkt pÄ köpet i de hÀr fallet.

"Observera att om du har handlat frÄn en e-handelsplattform som tagit ut momsen vid köpet, behöver du kontakta e-handelsplattformen du bestÀllde varan ifrÄn för att fÄ momsen Äterbetalad."

Usch vad bökigt. Kanske prova sÀlja den hÀr ist.

LÄter rÀtt okomplicerad.

Screenshot_20210906-151818.jpg
ja löser dem Äterbetalning asap Àr det nog inge problem. Dock ska dem krÀva att klockan returneras till Kalifornien innan dem Äterbetalar sÄ lÀr de ta tid Ätminstone.
LÀr ju kosta dem ~200-250kr frakt ocksÄ sÄ Àr ÀndÄ en stor del av klockans vÀrde som förvinner bara dÀr dÄ.
SÀljaren hade bra omdömme sÄ löser sig nog, men dem har inte behagat svara Àn.
Mest trÄkigt dÄ jag sÄg fram emot en GW-6900 och köpt en Combi Bracelet frÄn Tiktox som bara ligger hÀr och vÀntar nu.

ja löser dem Äterbetalning asap Àr det nog inge problem. Dock ska dem krÀva att klockan returneras till Kalifornien innan dem Äterbetalar sÄ lÀr de ta tid Ätminstone.
LÀr ju kosta dem ~200-250kr frakt ocksÄ sÄ Àr ÀndÄ en stor del av klockans vÀrde som förvinner bara dÀr dÄ.
SÀljaren hade bra omdömme sÄ löser sig nog, men dem har inte behagat svara Àn.
Mest trÄkigt dÄ jag sÄg fram emot en GW-6900 och köpt en Combi Bracelet frÄn Tiktox som bara ligger hÀr och vÀntar nu.
Gör en retur pÄ G-9000 och köp GW-6900 pÄ Amazon istÀllet. Billigare Àn vad du betalade via Ebay?

Tillbaka
Topp