• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_0134.JPG

Vann en liten summa pengar och tÀnkte köpa mig nÄgot onödigt. Uppgraderade till gw-5000u japantillverkade. Trodde det skulle vara lite vÀl onödiga pengar men vÀldigt nöjd med hur den sitter och ser ut.

Inte heller nÄgra problem alls med satelliten i UmeÄ.

IMG_20210905_102448_1.jpg
Den Ă€r grym, bra köp. 👍 Men finns det en satellit i UmeĂ„? đŸ€” (Yeah yeah, jag fattar du tĂ€nker pĂ„ radiovĂ„gorna som ska resa Ă€nda frĂ„n Tyskland). đŸ˜„đŸ€˜

Om man skall flippa sin GA-2110ET-8AER, vad Àr rimligt pris? AnvÀnd 4-5ggr kanske, nyskick, full set.
Help me out ey
Gick en för 1100 för nÄgra mÄnader sen (om man antar att priset i annonsen Àr det som den sÄldes för).

Annars ser jag nÄgra som gÄtt för 850-1200, dock en del i andra fÀrger.

Gick en för 1100 för nÄgra mÄnader sen (om man antar att priset i annonsen Àr det som den sÄldes för).

Annars ser jag en del som gÄtt för 850-1200, dock en del i andra fÀrger.
Ja precis, har sett lite olika, Àr mest fundersam eftersom den inte finns lÀngre att fÄ tag i nÄgonstans. Tack för svar :D

Tillbaka
Topp