Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÄr nog bli det hÀdanefter. Bor ca 500m frÄn gymmet och det Àr 500m av smÀrta nuDiscotrÀning?
Skarp!35 Ă„rs jubi
Vem f** kom pÄ att man ska trÀna ben oxÄ?
FÄr nog bli det hÀdanefter. Bor ca 500m frÄn gymmet och det Àr 500m av smÀrta nu
Den Àr grym, bra köp. Men finns det en satellit i UmeÄ? (Yeah yeah, jag fattar du tÀnker pÄ radiovÄgorna som ska resa Ànda frÄn Tyskland).Vann en liten summa pengar och tÀnkte köpa mig nÄgot onödigt. Uppgraderade till gw-5000u japantillverkade. Trodde det skulle vara lite vÀl onödiga pengar men vÀldigt nöjd med hur den sitter och ser ut.
Inte heller nÄgra problem alls med satelliten i UmeÄ.
Har du sjÀlv fyllt i med blÄtt eller Àr det en variant? Mycket snyggt!
Snygg!35 Ă„rs jubi
NÀ, det Àr en GD-350-1C.Har du sjÀlv fyllt i med blÄtt eller Àr det en variant? Mycket snyggt!
Vilka cravings jag fick nu....NÀ, det Àr en GD-350-1C.
Edit:GD-350 finns i 5 olika varianter.
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPVilka cravings jag fick nu....
Gick en för 1100 för nÄgra mÄnader sen (om man antar att priset i annonsen Àr det som den sÄldes för).Om man skall flippa sin GA-2110ET-8AER, vad Àr rimligt pris? AnvÀnd 4-5ggr kanske, nyskick, full set.
Help me out ey
Ja precis, har sett lite olika, Àr mest fundersam eftersom den inte finns lÀngre att fÄ tag i nÄgonstans. Tack för svarGick en för 1100 för nÄgra mÄnader sen (om man antar att priset i annonsen Àr det som den sÄldes för).
Avslutad - Casio GA-2110ET-8AER (CasiOak GrÄ)
Har en svart sÄ den grÄ fÄr lÀmna. Köpt december, 2020. Bud beaktas. Swish is king. Byten Àr inte aktuellt. Inga returer. Finns i Sthlm. LÀgg pÄ 50 kr för att skicka med vanlig post.klocksnack.se
Annars ser jag en del som gÄtt för 850-1200, dock en del i andra fÀrger.
Han kom pÄ den lite sent.
Om jag nÄgon gÄng skulle dra mig tillbaka och bli OWG sÄ Àr det med en sÄdan pjÀs.