• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FlorÞs bÀsta badplats! VÀl vÀrd anstrÀngningen :) Nu ska jag plocka Karl Johan svamp pÄ vÀgen ner.
1585BEC8-604C-421C-AB64-2803DAC86A10.jpeg
6A6E83B3-2272-4FC4-98C8-3AD20054E0F2.jpeg
HĂ€ftigt

DĂ€r var du JÄVLIGT snabb om du hann trycka in A, fĂ„ bort handen och hinna knĂ€ppa en bild. Jag bugar mig MEN tror inte att det Ă€r en sopp, kanske en skivling?

Edit: Nu fattar jag. Du har ju endast startat timern sÄklart :)
Är du hĂ€r och suktar igen @Sonnyboy :p?
BestÀllt en GD Àn?
Vi sÀger skivling, Àr riktigt kass pÄ svampar och skulle aldrig vÄga plocka sjÀlv.

Är du hĂ€r och suktar igen @Sonnyboy :p?
BestÀllt en GD Àn?
Vi sÀger skivling, Àr riktigt kass pÄ svampar och skulle aldrig vÄga plocka sjÀlv.
Jepp! En GD Àr pÄ vÀg efter ditt halvstressiga tips, bestÀllde fort som tusan. LÀngtar till att komma hem till 2 klockköp!

Jag Ă€r ocksĂ„ kass pĂ„ svampar men lĂ€rde mig idag att det i stort sett inte finns nĂ„gra giftiga soppar förutom djĂ€vulssoppen som vĂ€xer pĂ„ Öland och Gotland. SĂ„ lĂ€nge hatten Ă€r brun sĂ„ kan den vara god, hyfsad eller rent utav Ă€cklig, men inte giftig. Av de jag plockade var 25% goda och de slank ner.

Jepp! En GD Àr pÄ vÀg efter ditt halvstressiga tips, bestÀllde fort som tusan. LÀngtar till att komma hem till 2 klockköp!

Jag Ă€r ocksĂ„ kass pĂ„ svampar men lĂ€rde mig idag att det i stort sett inte finns nĂ„gra giftiga soppar förutom djĂ€vulssoppen som vĂ€xer pĂ„ Öland och Gotland. SĂ„ lĂ€nge hatten Ă€r brun sĂ„ kan den vara god, hyfsad eller rent utav Ă€cklig, men inte giftig. Av de jag plockade var 25% goda och de slank ner.
Kul med GD:n! Blev det en grÄ med positiv display?
Ganska sÀker pÄ att jag lyckades stressa en kompis till köp igÄr kvÀll efter nÄgra öl och en demo, han blev iaf bra sugen :hilarious:

Kul med GD:n! Blev det en grÄ med positiv display?
Ganska sÀker pÄ att jag lyckades stressa en kompis till köp igÄr kvÀll efter nÄgra öl och en demo, han blev iaf bra sugen :hilarious:
Det blev pos display mest för att klockan Àr grÄ i övrigt vilket jag gillar samt för att jag Àr lite skeptisk till neg display. Men om det Àr nÄgon klocka jag ska köpa med neg display sÄ Àr det vÀl GD-350. Denna modell verkar för övrigt inte vara discontinued.

Det blev pos display mest för att klockan Àr grÄ i övrigt vilket jag gillar samt för att jag Àr lite skeptisk till neg display. Men om det Àr nÄgon klocka jag ska köpa med neg display sÄ Àr det vÀl GD-350. Denna modell verkar för övrigt inte vara discontinued.
Var köper ni den ifrÄn? Har varit sugen pÄ den grÄ lÀnge.

Bara att stoppa nytt batteri, reseta batteriet, smörja o-ringen med lite silikon och skruva ihop 👍
.
.. annars köper jag den för nĂ„n hundring đŸ’”
Ja, det ska göras. Saknar bilder frÄn den tiden men jÀklar vad stor den mÄste varit pÄ en 13Äring!
Ska fÄ liv i den först innan jag bestÀmmer om den fÄr stanna eller gÄ :)

Tillbaka
Topp