Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Okej, tack
Nja snarare plast, men kÀndes bra. Bra kniv för 200:-
Walter onsdag!
JassÄ du! Gillar du denna, du kan vara Àrlig? MR-G, do it, DO IT!Ingen dum ide alls faktiskt, har nÄgra i radarn, nya DW-5600U, Kingen förstÄs, och kommer sÀkert att bli sjukt sugen pÄ nya Mudaster.
Nu har jag dessutom börjat snegla pÄ MR-G som jag inte gillade alls. Börjar tycka dom Àr supercoola
Med betoning pÄ lÀtt... NÀstan fusk juFrÄn bruksklocka till lite-finare-bruksklocka, fasen vad jag gillar screwbacken. Ett lÀtt val inför OWG 2022.
Varför skulle du skriva sÄ??? Nu kommer jag ju gÄ och ha Ben Stiller i huvet resten av danJassÄ du! Gillar du denna, du kan vara Àrlig? MR-G, do it, DO IT!
NÀ nÀ, det Àr DO IT som i nÀr Anakin övertalas av Palpatine att gÄ över till THE DARK SIDE!Varför skulle du skriva sÄ??? Nu kommer jag ju gÄ och ha Ben Stiller i huvet resten av dan
Sluta jag blir ju sugenKollar lÀget hÀr innan den kommer pÄ Köp och sÀlj. NÄgon som Àr sugen pÄ en MR-G B1000D i toppskick? Givetvis fullset och med garanti kvar till 2025-07-16. Endast 15.000kr inklusive rek frakt. Passa pÄ!
Förhoppningsvis nyper nÄgon annan den innan jag hunnit bestÀmt mig .
Postens tjÀnst skicka lÀtt kostar 66kr.NybörjarfrÄga: Varför slutar alla priser pÄ G-shocks pÄ 66kr i forumet?
Bara det? Intressant att jag inte sett nÄgra andra annonser som skriver ut det sÄ men ALLA G-shocks gör detPostens tjÀnst skicka lÀtt kostar 66kr.
Jag har sett mÄnga andra som gör det. Och alla G-Shock annonser gör det inte men de kostar inte sÄ mÄnga slantar oftast. Kanske dÀrför det Àr vanligt.Bara det? Intressant att jag inte sett nÄgra andra annonser som skriver ut det sÄ men ALLA G-shocks gör det
Haha sÄg precis din annons som som inte gör detJag har sett mÄnga andra som gör det. Och alla G-Shock annonser gör det inte men de kostar inte sÄ mÄnga slantar oftast. Kanske dÀrför det Àr vanligt.
Min första Baby-G och en klar favorit
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPFörhoppningsvis nyper nĂ„gon annan den innan jag hunnit bestĂ€mt mig .