mega
Guld
Vilken rolig detalj mde stjÀrnorna pÄ spÀnnet. Och grym pÄkostad box30 Gravity Defier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilken rolig detalj mde stjÀrnorna pÄ spÀnnet. Och grym pÄkostad box30 Gravity Defier
Har Rangien brÄkat med bilen nu igen?VÀntar pÄ stenskottslagning med Rangeman.
Cool! Original eller Àr bezeln bytt?Blir lite spam nu men fick 3 bestÀllningar idag .
Detta blir "Bad-klockan" till nÀsta sommar
De e original GWX-5700K-2Cool! Original eller Àr bezeln bytt?
Aha, ja kolla. Blev lurad av displayen, dom brukar nÀstan alltid ha en sÄn ram som följer den runda bezeln dom dÀr 5700 modellerna. Vilket gör att en fyrkantig bezel brukar se lite malplacerad ut, men den dÀr borde bli en grym fyrkant (om man nu Àr lagd Ät det hÄllet)De e original GWX-5700K-2
Kan inte tÀnka mig att det skulle passa med bezel frÄn nÄgon annan modell rÀtt pÄ. Band möjligtvis men inte bezel.Hej pÄ er.
Ăr nyfiken pĂ„ hur det Ă€r att köpa & byta bezel pĂ„ G-Shocks. Jag har en G600 (https://watchcharts.com/listing/584792/casio-shock-digital-analog-men-g600-1v-red-watch-battery) som Ă€r jĂ€ttefin men hade varit kul att ha ett annat skal att byta med ibland. Har sett att man enkelt kan byta bezel pĂ„ sin g-shock och köpa nytt pĂ„ nĂ€tet men undrar om alla bezels har nĂ„gorlunda samma mĂ„tt? T.ex kan jag sĂ€tta ett GA100 eller G100-102 bezel pĂ„ min G600? Denna t.ex https://www.ebay.com/itm/2642080428...RBG_0ALgWin19f2Nvcvt5e9vJ09Ud_M8aAvHEEALw_wcB
Tack.Kan inte tÀnka mig att det skulle passa med bezel frÄn nÄgon annan modell rÀtt pÄ. Band möjligtvis men inte bezel.
Om man inte moddar pÄ nÄt sÀtt.
Upp med bilder pÄ den vetja nu nÀr du hittat hitTack.
Min misstanke ocksÄ men tÀnkte ÀndÄ frÄga ifall jag missat nÄgot.
Den ser ut att ha vart anvÀnd som en G-shock ska anvÀndas oxÄ
Behöver byta batteri pÄ den bara. Men kÀnns skönt att ha en G-Shock i samlingen.
En sÄn dÀr gjorde Àven min GBD-H1000 hÀromdan Och jag kunde fortfarande se hur jag klippt grÀsmattanHar ni sett i Casio appen Move, GBX-100 har fÄtt en uppdatering.
Urk, uppdateringen raderar allt innehÄll, jobbig att behöva stÀlla in allting. Hoppas det Àr vÀrt besvÀret och att det blir en förbÀttring.
Börjar med den svarta dÄ.
Uppdaterat: uppdateringen gjordes och allt innehÄll fanns kvar.
Undrar vad som har blivit bÀttre? Eller passade Casio pÄ att hÀmta vÄr anvÀndningsdata?En sÄn dÀr gjorde Àven min GBD-H1000 hÀromdan Och jag kunde fortfarande se hur jag klippt grÀsmattan
Den kan dom gÀrna fÄ med tanke pÄ gps-trackingen dÀr skulle jag nog bli misstÀnkt för att ha satt klockan pÄ en hundUndrar vad som har blivit bÀttre? Eller passade Casio pÄ att hÀmta vÄr anvÀndningsdata?
Lite vet dom att klockan egentligen sitter pÄ en Àkta brushane med tuppkamDen kan dom gÀrna fÄ med tanke pÄ gps-trackingen dÀr skulle jag nog bli misstÀnkt för att ha satt klockan pÄ en hund