Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
För att alla G-Shock sÀljare Àr trevligt folk och visar priset inklusive frakt till skillnad mot alla andra snikna sÀljare som tar extra betalt för frakten sÄ att priset ska se billigare ut.Bara det? Intressant att jag inte sett nÄgra andra annonser som skriver ut det sÄ men ALLA G-shocks gör det
Haha villhöver absolut men âbehöverâ nopz .KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Du vet ju att du villhöver den
... handleden?PÄ avstÄnd ser den nÀstan liten ut lol
Men trĂ„den saknar dig. Köp nu. Vi lovar att ge massor av hejarop!Haha villhöver absolut men âbehöverâ nopz .
Jag har precis tippat över frÄn att inte gilla dom till att börja gilla konceptet.JassÄ du! Gillar du denna, du kan vara Àrlig? MR-G, do it, DO IT!
Ping @Mk2018Kollar lÀget hÀr innan den kommer pÄ Köp och sÀlj. NÄgon som Àr sugen pÄ en MR-G B1000D i toppskick? Givetvis fullset och med garanti kvar till 2025-07-16. Endast 15.000kr inklusive rek frakt. Passa pÄ!
Tack för omtanken, sÄg den precis! Jag Àr nÀra att trycka av...fÄr se
Hyfsat lÀtt att mÄla sjÀlv dÄ man kan separera index markerings ringen frÄn tavlan.
Nagellack
Ha, du hade rÀtt. Nu nÀr jag bestÀllde med Prio har den kommit ivÀg till Sverige. Tack!Aha, hÀnt mig en gÄng ocksÄ. Snackade med Amazon supporten och de skickade om den med prio och jag fick klockan pÄ 3 dagar.
HÀrligt att det löste sig!Ha, du hade rÀtt. Nu nÀr jag bestÀllde med Prio har den kommit ivÀg till Sverige. Tack!