Easton
Basic
Min Àldsta dotter med familj passade pÄ med bÄten nÀr det var sÄ spegelblankt, utgick ifrÄn stensö.Kunglig morgon med bÄde GB-King och Kalmar slott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min Àldsta dotter med familj passade pÄ med bÄten nÀr det var sÄ spegelblankt, utgick ifrÄn stensö.Kunglig morgon med bÄde GB-King och Kalmar slott
HĂ„ller med till fullo!Mudmaster-Friday
Det var riktigt fint dÀr i morse. Gick förbi en motorbÄt precis innan jag tog bilderna. Kanske var dom dÄ, för den kom frÄn StensöhÄlletMin Àldsta dotter med familj passade pÄ med bÄten nÀr det var sÄ spegelblankt, utgick ifrÄn stensö.
Ser lite lökigt ut faktiskt.Tog pÄ mig Rangemannen igen. Kollar pÄ Sveriges starkaste familj. En av grenarna Àr bÄgskytte. Konstaterar att ingen vet hur man spÀnner och skjuter pilbÄge...
Ser lite lökigt ut faktiskt.
Bara att fixa porter baklock och lÀnk dÄ.Jag gÄr ju i litet rensningstankar nÀr det gÀller innehÄllet i klocklÄdan (eller klocklÄdorna, om vi ska vara Àrliga...) men jag tror jag Àndrat mig angÄende denna. En portermodd! Aah!
Nej, jag ville ha den som semi-stÄlis och att köpa boettlocket kÀnns onödigt för jag vill inte att nÄgon ska tro att jag ger sken av att det Àr en Àkta porter. Var mest den röda linjen i glaset jag var ute efter, sen Äkte bezelen med utav bara farten!Bara att fixa porter baklock och lÀnk dÄ.
Riktigt bra!
Tack, förutom multiband 6 och solar klockorna, sÄ har den hÀr modellen en av dem bÀsta modulerna.Riktigt bra!
Denna Àr den bÀsta av alla variationer. Jag har till och med extra band och bezel till den.GD-350, utan 1C.
Om man skulle nörda ner sig sÄ mycket det bara gÄr och bestÀlla en modell av varje GD-350
Egentligen tycker jag det Àr mindre konstigt att ha fyra varianter av samma klocka Àn 10 olika klockor
Min första bestÀllning pÄ 350 studsade sÄ jag slog istÀllet till pÄ en 1C frÄn Hong Kong. Det var tydligen den sistaHar du har ju ingen skam kvar i kroppen @Sonnyboy?
Det Àr precis sÄhÀr slÀktfejder startar som ingen minns hur dom startade.
Har en svart och Ă€r supernöjd. Min skönaste klocka, sitter superfint och Ă€r lĂ€tt. Tycker den blĂ„ pĂ„ bilden Ă€r snyggare, kör pĂ„ den!Tjoho nĂ€sta vecka kan jag delta i trĂ„den igen med förvisso en klocka som redan visats hĂ€r men Ă€ndĂ„âŠ
LedtrĂ„d: svart stĂ„l, ana/digi, bluetooth och 5 knapparâŠ
Provade Àven en GA-2000 igÄr och den var bÀttre Àn vÀntat, tyvÀrr grön vilket inte kÀndes intressant. Men blÄ dÀremot, nÄgon som Àger i trÄden?