Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min Àr en original-Burton@Derix har du byggt din Burton sjÀlv?
RÄkade haffa en Rangeman som Àr pÄ vÀg hem nu, och vitt ser ju jÀkliga frÀsigt ut.
Ser ut som att det gÄr att komma över Burtonkit i efterhand, men de Àr skapligt dyra.
Hur gjorde du?
Skoj!Min Àr en original-Burton
Hade den haft kvitto och (framförallt) box hade jag förmodligen lagt ett bud, nu Àr jag tveksam.Fortfarande inga bud pÄ denna. Hoppas att den gÄr till forumet, utropspriset Àr den lÀtt vÀrd!
Hade jag haft 3500 över sÄ hade jag gladeligen köpt den, men fÄr se vad den slutar pÄ, lite tveksam att ingen kommer bjuda pÄ den.Fortfarande inga bud pÄ denna. Hoppas att den gÄr till forumet, utropspriset Àr den lÀtt vÀrd!
Burtonband och bezel gÄr pÄ ca12-1500 om du vill modda en vanlig.Skoj!
Ser riktigt fin ut!
Tror saknad av tillbehör, kvitto och box Är sÄnt gör att mÄnga avstÄr Àven om priset Àr rÀtt. Lycka till ÀndÄ!Fortfarande inga bud pÄ denna. Hoppas att den gÄr till forumet, utropspriset Àr den lÀtt vÀrd!
Jag har ingen men var och testade i butik. Dem nya funktionerna som stĂ€lla om dag/mĂ„n samt se aktuell tid i dem andra lĂ€gena Ă€r ju bra. Dock störde jag mig pĂ„ att LED lampan syntes i kanten nĂ€r den lös och personligen föredrar jag det gamla grön/blĂ„'a ljuset. Men U Ă€r ju generellt bĂ€ttre. Men jag behĂ„ller min vanliga iaf.Ăr det nĂ„gra GW-M5610U-1ER Ă€gare i trĂ„den som har nĂ„gra tankar om den? Funderar pĂ„ om man borde uppgradera sin gamla 5610...
Bara sÀljes, inga goa byten mot vanliga klockor?Behöver rotera lite i lÄdan för att fÄ tillbaka energin i samlingen. NedanstÄende kommer snart ut pÄ K&S. PM om ni Àr sugna innan.
GMW-B5000V, aged IP
OanvÀnd och sÄledes nyskick
Pris 4.500
GMW-B5000TB, positiv titanare. High end G-shock. Mycket fint skick. Pris 11.000
GWG-1000MH, Maharishi. Aldrig anvÀnd och sÄledes i nyskick. NÀrmast unik chans. Kommer att sÀljas pÄ forumet om inte @Daion utnyttjar sin köpoption.
HÀrutöver har jag ytterligare nÄgot fyrkanter som jag ska flippa, men de kommer inom kort pÄ K&S
Bra val TÀnkte nog inte byta i nulÀget. Siktar pÄ andra G-shocks.Bara sÀljes, inga goa byten mot vanliga klockor?
Ja det Àr titanaren jag tittar pÄ
Vilken purge!Behöver rotera lite i lÄdan för att fÄ tillbaka energin i samlingen. NedanstÄende kommer snart ut pÄ K&S. PM om ni Àr sugna innan.
GMW-B5000V, aged IP
Pris 4.500
GWG-1000MH, Maharishi. Aldrig anvÀnd och sÄledes i nyskick. NÀrmast unik chans. Kommer att sÀljas pÄ forumet om inte @Daion utnyttjar sin köpoption.
HÀrutöver har jag ytterligare nÄgot fyrkanter som jag ska flippa, men de kommer inom kort pÄ K&S
Svarar mig sjÀlv. Maharishin flyttar tillbaka till tidigare Àgare.Behöver rotera lite i lÄdan för att fÄ tillbaka energin i samlingen. NedanstÄende kommer snart ut pÄ K&S. PM om ni Àr sugna innan.
GMW-B5000V, aged IP
Pris 4.500
Kolfiber!? Nu blev den ju helt plötsligt prisvÀrdBurtonband och bezel gÄr pÄ ca12-1500 om du vill modda en vanlig.
Det Àr bandet som trissar upp priset pga kolfiberinlÀgget.
Edit. Bilder pÄ mitt bygge