Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
den ser död ut borde gÄtt igÄng nÀr boxen Àr öppen?GW-B5600BC med kombilÀnk och allt till mycket vettigt pris pÄ Blocket nu
den ser död ut borde gÄtt igÄng nÀr boxen Àr öppen?
Ser ut som att batteriet Àr urladdad. Den kanske har legat lÀnge i boxen.den ser död ut borde gÄtt igÄng nÀr boxen Àr öppen?
Om den inte gÄtt i CHG-dvala. DÄ behöver dom ju nÄgra timmar i ljus för att hoppa igÄngden ser död ut borde gÄtt igÄng nÀr boxen Àr öppen?
ja kan ju vara sÄ, men dÄ ska personen inte anvÀnt den pÄ vÀldigt lÀnge. Om den ligger i boxen sÄ gÄr den ju in i PowerSaving mode och dÄ drar den ju nÀstan inget, borde kunna ligga sÄ över ett Är?Ser ut som att batteriet Àr urladdad. Den kanske har legat lÀnge i boxen.
Hur gör man om man vill söka pÄ bara "G-Shock" t ex i Köp/SÀlj-delen? Jag hittar ingen sök funktion dÀr?
kanon, tack!Jo, sÄhÀr :
HÄller med, Man vill ju visa sÄ bra som möjligt vid sÀlj, men det Àr ju perfekt för sÄna som ossja kan ju vara sÄ, men dÄ ska personen inte anvÀnt den pÄ vÀldigt lÀnge. Om den ligger i boxen sÄ gÄr den ju in i PowerSaving mode och dÄ drar den ju nÀstan inget, borde kunna ligga sÄ över ett Är?
MÀrkligt att man vÀljer att ta en sÄn bild för annonsen oavsett.
Uppe i sökrutan, nÀr du Àr i K&S , markera endast i den hÀr trÄden i rullisten bredvidHur gör man om man vill söka pÄ bara "G-Shock" t ex i Köp/SÀlj-delen? Jag hittar ingen sök funktion dÀr?
För dĂ„ligt att du inte bestĂ€llde en fulladdad..Det fick bli en snabb och smutsig âslita upp i bilenâ öppning! Riktigt skön med sina vingar, mysig storlek, fin grĂ„ nyans pĂ„ resin, jag gillar den! NB @spammerstakeahike klockan stĂ„r pĂ„ M men jag ska exponera den för dagsljus, jag lovar!
Det har ju vart uppe nÄn PT hÀr i trÄden innan sÄ bara körMÄste rÄdfrÄga er gÀllande min Pro Trek. Skulle ni sÀga att diskussion för den passar bÀst i CasiotrÄden eller G-shocktrÄden? Det Àr ju en stor och flÀskig pjÀs med triple sensor, tough solar med mera - men det stÄr inte G-shock pÄ den. KÀnns som att jag faller mellan stolarna med den...
Det fick bli en snabb och smutsig âslita upp i bilenâ öppning! Riktigt skön med sina vingar, mysig storlek, fin grĂ„ nyans pĂ„ resin, jag gillar den! NB @spammerstakeahike klockan stĂ„r pĂ„ M men jag ska exponera den för dagsljus, jag lovar!
MÄste rÄdfrÄga er gÀllande min Pro Trek. Skulle ni sÀga att diskussion för den passar bÀst i CasiotrÄden eller G-shocktrÄden? Det Àr ju en stor och flÀskig pjÀs med triple sensor, tough solar med mera - men det stÄr inte G-shock pÄ den. KÀnns som att jag faller mellan stolarna med den.
Riktigt snygg!Det fick bli en snabb och smutsig âslita upp i bilenâ öppning! Riktigt skön med sina vingar, mysig storlek, fin grĂ„ nyans pĂ„ resin, jag gillar den! NB @spammerstakeahike klockan stĂ„r pĂ„ M men jag ska exponera den för dagsljus, jag lovar!
Ni blir inte utkastadeJag Àger för tillfÀlligt 2st Pro-Trek samt 1 G-Shock, har lagt upp dem hÀr eftersom ja inte hittade nÄgot bÀttre Casio forum pÄ klockis. SÄ ja tycker att du kan lÀgga upp hÀr ocksÄ eftersom ja inte hört nÄgot. annars fÄr vÀl vi skapa vÄra egna ^^
Snygga fĂ€rger, vad Ă€r "Fox Fire" inspirerat av?DW-6900 finns sĂ€kert i 100 olika varianter men denna gillar jag bĂ€st. Ălskar retro looken och Fox Fire texten pĂ„ glaset.
"The term âfox fireâ comes from the bluish-green bioluminescence created by certain species of fungi, and in this case it refers to the electroluminescent backlight of the watch. "Snygga fĂ€rger, vad Ă€r "Fox Fire" inspirerat av?
Snygga fÀrger, vad Àr "Fox Fire" inspirerat av?
Schysst att nĂ„gon lagt den pĂ„ Ă„tervinningen och inte sopstationen!Ălskar min Pro Trek som jag hittade pĂ„ Ă„tervinningen.
VĂ€ldigt basic med stora knappar.
Har blivit min beater.
Edit: kostade pÄ den ett batteribyte och provtryck pÄ KS Globen för bara nÄgon mÄnad sedan.
Tack! Men vad som Àr Ànnu bÀttre Àr att jag i veckan ska bygga ihop en TrueNAS server (baserad pÄ FreeBSD sÄklart) sÄ att jag Àntligen kan köra deduplication mellan 2 servrar. Jag ska ocksÄ organisera om nÀtverket hemma. Uppdatering kommer i open source trÄdenRiktigt snygg!
Inte som en grÄ GD-350, men duger sÀkert som instegsklocka.
(lite avis Àr jag kanske)
En gwm5610 eller gwm5610u borde ocksÄ vara en kandidat.Det var en sÄn hÀr Tom Cruise hade i MI.
Ingen G-Shock, men borde vara det.
Denna Àr nog vad du letar efter. DW-5600E-1.