• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Halv elva kaffe pĂ„ altanen 😃
96B0447B-DE2B-4470-BA7E-EA3621A40118.jpeg

Ser ut som att batteriet Àr urladdad. Den kanske har legat lÀnge i boxen.
ja kan ju vara sÄ, men dÄ ska personen inte anvÀnt den pÄ vÀldigt lÀnge. Om den ligger i boxen sÄ gÄr den ju in i PowerSaving mode och dÄ drar den ju nÀstan inget, borde kunna ligga sÄ över ett Är?
MÀrkligt att man vÀljer att ta en sÄn bild för annonsen oavsett.

ja kan ju vara sÄ, men dÄ ska personen inte anvÀnt den pÄ vÀldigt lÀnge. Om den ligger i boxen sÄ gÄr den ju in i PowerSaving mode och dÄ drar den ju nÀstan inget, borde kunna ligga sÄ över ett Är?
MÀrkligt att man vÀljer att ta en sÄn bild för annonsen oavsett.
HĂ„ller med, Man vill ju visa sĂ„ bra som möjligt vid sĂ€lj, men det Ă€r ju perfekt för sĂ„na som oss 😉
Hur gör man om man vill söka pÄ bara "G-Shock" t ex i Köp/SÀlj-delen? Jag hittar ingen sök funktion dÀr?
Uppe i sökrutan, nÀr du Àr i K&S , markera endast i den hÀr trÄden i rullisten bredvid :)

@spammerstakeahike hade redan svarat :D

MÄste rÄdfrÄga er gÀllande min Pro Trek. Skulle ni sÀga att diskussion för den passar bÀst i CasiotrÄden eller G-shocktrÄden? Det Àr ju en stor och flÀskig pjÀs med triple sensor, tough solar med mera - men det stÄr inte G-shock pÄ den. KÀnns som att jag faller mellan stolarna med den...

MÄste rÄdfrÄga er gÀllande min Pro Trek. Skulle ni sÀga att diskussion för den passar bÀst i CasiotrÄden eller G-shocktrÄden? Det Àr ju en stor och flÀskig pjÀs med triple sensor, tough solar med mera - men det stÄr inte G-shock pÄ den. KÀnns som att jag faller mellan stolarna med den...
Det har ju vart uppe nĂ„n PT hĂ€r i trĂ„den innan sĂ„ bara kör😉
NĂ„n hĂ€r vet sĂ€kert nĂ„got om den🙂

.
Det fick bli en snabb och smutsig ”slita upp i bilen” öppning! Riktigt skön med sina vingar, mysig storlek, fin grĂ„ nyans pĂ„ resin, jag gillar den! NB @spammerstakeahike klockan stĂ„r pĂ„ M men jag ska exponera den för dagsljus, jag lovar!
A4A8B41B-13AF-4DC3-B71F-8F4BA038EC51.jpeg
7026EAEB-4233-47A5-A727-E0B1328F740F.jpeg

Haha, ser framför mig du sliter upp kartongen i en okontrollerad frenesi. Gillar hur det sönderrivna ytterkartongen ligger bortslÀngd pÄ golvmattan. Mkt bra klockmodell!

MÄste rÄdfrÄga er gÀllande min Pro Trek. Skulle ni sÀga att diskussion för den passar bÀst i CasiotrÄden eller G-shocktrÄden? Det Àr ju en stor och flÀskig pjÀs med triple sensor, tough solar med mera - men det stÄr inte G-shock pÄ den. KÀnns som att jag faller mellan stolarna med den.

Jag Àger för tillfÀlligt 2st Pro-Trek samt 1 G-Shock, har lagt upp dem hÀr eftersom ja inte hittade nÄgot bÀttre Casio forum pÄ klockis. SÄ ja tycker att du kan lÀgga upp hÀr ocksÄ eftersom ja inte hört nÄgot. annars fÄr vÀl vi skapa vÄra egna ^^

Snygga fÀrger, vad Àr "Fox Fire" inspirerat av?
"The term “fox fire” comes from the bluish-green bioluminescence created by certain species of fungi, and in this case it refers to the electroluminescent backlight of the watch. "

Snygga fÀrger, vad Àr "Fox Fire" inspirerat av?
đŸ˜ŹđŸ˜đŸ˜ŽđŸ€˜

God dagens pĂ„ er alla vĂ€nner! 😊
Hoppas att ni alla mĂ„r bra! 😍

Det var nu vÀldigt lÀnge sedan jag var aktiv. HÀlsan brÄkar fortfarande men jag kÀmpar pÄ.

TĂ€nkte nu lĂ€sa ikapp sisĂ„dĂ€r en 200 sidor. 😂

Ha en fin dag allihopa!

FĂ„r dela mina G-Shocks med djuren. Ett vanligt koppel duger ju inte, utan husses Gs ska d ju vara sĂ„klart. 😉😊
C3CAF012-7625-442C-9313-0DA3C9506832.jpeg

Senast Àndrad:
Riktigt snygg!
Inte som en grÄ GD-350, men duger sÀkert som instegsklocka.
(lite avis Àr jag kanske)
Tack! Men vad som Àr Ànnu bÀttre Àr att jag i veckan ska bygga ihop en TrueNAS server (baserad pÄ FreeBSD sÄklart) sÄ att jag Àntligen kan köra deduplication mellan 2 servrar. Jag ska ocksÄ organisera om nÀtverket hemma. Uppdatering kommer i open source trÄden :)

Tillbaka
Topp