• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kolfiber!? Nu blev den ju helt plötsligt prisvĂ€rd 😂
Jag trodde det bara var Burton som var grejen 😇
I min vÀrld Àr Burton en klÀdtillverkare som gör klÀder som jag inte ens gillar. Men klockan Àr ju jÀkligt snygg!
Och med kolfiber i remmen sĂ„ kĂ€nns det ju nĂ€stan prisvĂ€rt, Ă€ven om det stĂ„r Burton pĂ„ den 😂
Den Àr jÀkligt grym! SÀllan man ser dem till salu och jag Àr förvÄnad över att ingen klippt den Ànnu.

Hej!

Har börjat fastna allt mer för G-shock och Ă€r sugen pĂ„ att göra nĂ„gon enkel modd, typ byta bezel och band. Min frĂ„ga till er, var brukar ni köpa sĂ„nt? Är det ebay som gĂ€ller?

Allt gott!

Senast Àndrad:
I stallet bÀr man G-Shock!

20210912_161922-01.jpeg
Ser himla snajsigt ut!
Min första tanke innan jag lÀste texten var att du vistades i nÄgon engelsk klubb med oxblodsinredning.

Not so much đŸ€Ł

My beloved 6600 har fÄtt rena höstklÀder...
en riktig Navy Seal 😍
IMG_20210912_153623998~2.jpg

Det dĂ€r var riktigt snyggt 👍! Jag har en 7900 som jag Ă€r supernöjd med, haft den pĂ„ nĂ€rmast 24/7 sista veckorna, men det hade ju varit lite kul att testa med lite mer fĂ€rg.
Om man tÀnker sig en medelÄlders man med tvÄ tummar, en i vardera handflata; hur bÀngligt Àr det att byta band och bezel och var bestÀller man lÀmpligast frÄn?

20210912_212310.jpg

Kolfiber!? Nu blev den ju helt plötsligt prisvĂ€rd 😂
Jag trodde det bara var Burton som var grejen 😇
I min vÀrld Àr Burton en klÀdtillverkare som gör klÀder som jag inte ens gillar. Men klockan Àr ju jÀkligt snygg!
Och med kolfiber i remmen sĂ„ kĂ€nns det ju nĂ€stan prisvĂ€rt, Ă€ven om det stĂ„r Burton pĂ„ den 😂
Burton hit o Burton dit 😁
Köper ju hellre klockor Àn klÀder, och Äka snowboard Àr ju fasen livsfarligt :wideyed:
SkĂ€mt Ă„ sido, gillar bandet för det passar jĂ€kligt bra ihop med vita, grĂ„ och babyblĂ„ bezeln ju👍

Det dĂ€r var riktigt snyggt 👍! Jag har en 7900 som jag Ă€r supernöjd med, haft den pĂ„ nĂ€rmast 24/7 sista veckorna, men det hade ju varit lite kul att testa med lite mer fĂ€rg.
Om man tÀnker sig en medelÄlders man med tvÄ tummar, en i vardera handflata; hur bÀngligt Àr det att byta band och bezel och var bestÀller man lÀmpligast frÄn?

20210912_212310.jpg

Rekommenderar högt den röda fĂ€rgen
. galet vacker i verkligheten!

20210912_212310.jpg
Kan rekommendera den hĂ€r sĂ€ljaren frĂ„n Polen 👍

Rekommenderar högt den röda fĂ€rgen
. galet vacker i verkligheten!
Kan rekommendera den hĂ€r sĂ€ljaren frĂ„n Polen 👍

Tack gubbar för snabba och fina svar 👍 !

TillÀgg: Fanns inte pÄ Tiktox, men sÀljaren frÄn Polen hade en röd till övers. TyvÀrr skulle den inte levereras förrÀn 11 oktober.... :banghead:

Senast Àndrad:
Senast Àndrad:
Svarta skruvar pÄ Burton orginalet om jag inte minns fel. Dessa finns ju oxÄ att köpa eller sÄ kan man mÄla dom som @livinl0ud försökte sig pÄ.
Jag köpte svarta bezelskruvar till min gamla Rangeman 😁. Det var bandskruvarna jag försökte mig pĂ„ att mĂ„la men köpte tillslut Ă€ven sĂ„dana mörka 😉.

Hej hur finner man den dĂ€r vanliga looken DW5600 frĂ„n 1983? Gillar den versionen som tom cruise hade i MI. Är ny pĂ„ detta med G shocks.
Pma mig gĂ€rna 🙏😍
HĂ€r har du the real deal 😍 DĂ€remot Ă€r jag tveksam till om en fyrkant varit med i Mission Impossible?

HĂ€r har du the real deal 😍 DĂ€remot Ă€r jag tveksam till om en fyrkant varit med i Mission Impossible?

Det var kul tills jag sĂ„g priset 😂😍
Men jag hajjar grejen....

Det var kul tills jag sĂ„g priset 😂😍
Men jag hajjar grejen....
Det finns mÄnga prisvÀrda alternativ, oftast mellan 1000-1500 kr beroende pÄ vad du Àr ute efter. Den hÀr kanske?

Tillbaka
Topp