Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen. Lite av charmen med en g shock. Jag blir sugen att prova pÄ en 6900a!
Har ocksÄ sneglat pÄ det dÀrJag sneglade nyss pÄ ett rött skal till min Rangeman ; https://www.tiktox.com/featured-product/gw-9400rd-4-band-bezel-set.html
(Detta kan verkligen bli dyrt i lÀngden)
Har ocksÄ sneglat pÄ det dÀr
KÀnner dock att jag stillat mina behov en aning med mina fÀrgglada squares!
Skal Àr ju typ som strumpor ...Du har en bra fÀrgglad samling!
En fÀrgglad G-shock i lÄdan kÀnns mer och mer obligatoriskt. Jag har ju bara svarta.
Om jag bara köper skal kanske min fru ser mellan fingrarna. FÄr dividera lite hÀr.
Den dÀr hade absolut varit trevlig men vet inte om jag Àr sÄ insÄld pÄ dom Ànnu, sneglar dÀremot pÄ gw-m5610LÄt mig hjÀlpa dig Ànnu mer pÄ traven
Harmonisk design.
GW 5000-1JF (dock ökÀnd för att knapparna Àr lite svÄra att trycka)
Fan, illa.@Flipper2
den Àr 100% fejk. det sitter en dw5600modul i den, som visserligen funkar precis som den ska men det var ju inte riktigt vad jag tÀnkt mig nÀr jag bestÀllde.
Mkt i mÀrkligt ÀndÄ. En dw-5600 modul platsar inte i 5610 skal. Vart köpte du ifrÄn? Ebay? Vilken sÀljare?Ni som har squares, Àr det nÄgon av er som inte har made in stÀmplat pÄ baksidan?
Min nya klocka Àr riktigt konstig(fejk) och det Àr en av sakerna som jag tror inte stÀmmer. Den har japan mov stÀmplat dÀr mina andra har made in whatever.
Den Àr heller inte solar eller multiband eller auto light, det gula och orangea pÄ displayen bryts i en skarp linje och pÄ andra foton pÄ nÀtet ser det ut som det Àr en mjuk övergÄng. Texten pÄ multiband6,wr20bar,alarm och chrono Àr mindre, light och search knapparna Àr felmÀrkta. Om den hade varit Àkta sÄ skulle det stÄtt recieving ner till höger.
Den Àr stÀmplad med 3159 pÄ baksidan men Àr i verkligheten samma modul som min dw5600bb fast med 5610 bezel (lite större c/c mellan knapparna).
Detta Àr första gÄngen jag blivit lurad pÄ nÀtet, tur att det bara var smÄpengar...
Tydligen finns det pengar att tjÀna pÄ att göra pÄ fejkade g shocks...
en bild pÄ min o en pÄ en riktig lÄnad frÄn nÀtet
Mkt i mÀrkligt ÀndÄ. En dw-5600 modul platsar inte i 5610 skal. Vart köpte du ifrÄn? Ebay? Vilken sÀljare?
Kontakta paypal. Det dÀr fÄr du garanterat pengarna tillbaka för.Jag vet, men den Àr exakt som min svarta dw5600bb, funktioner, knapplacering o fÀrg. Bandet kÀnns vÀldigt likt dom andra men om man kollar klackarna som ligger mot locket ibak sÄ stÀmmer inte det heller.
Köpt pÄ ebay, men annonsen visade ju naturligtvis en Àkta.
Ja. En sak som Àr riktigt bra med eBay och PayPal Àr att köparskyddet fungerar.Kontakta paypal. Det dÀr fÄr du garanterat pengarna tillbaka för.
Ni som har squares, Àr det nÄgon av er som inte har made in stÀmplat pÄ baksidan?
Min nya klocka Àr riktigt konstig(fejk) och det Àr en av sakerna som jag tror inte stÀmmer. Den har japan mov stÀmplat dÀr mina andra har made in whatever.
Den Àr heller inte solar eller multiband eller auto light, det gula och orangea pÄ displayen bryts i en skarp linje och pÄ andra foton pÄ nÀtet ser det ut som det Àr en mjuk övergÄng. Texten pÄ multiband6,wr20bar,alarm och chrono Àr mindre, light och search knapparna Àr felmÀrkta. Om den hade varit Àkta sÄ skulle det stÄtt recieving ner till höger.
Den Àr stÀmplad med 3159 pÄ baksidan men Àr i verkligheten samma modul som min dw5600bb fast med 5610 bezel (lite större c/c mellan knapparna).
Detta Àr första gÄngen jag blivit lurad pÄ nÀtet, tur att det bara var smÄpengar...
Tydligen finns det pengar att tjÀna pÄ att göra pÄ fejkade g shocks...
en bild pÄ min o en pÄ en riktig lÄnad frÄn nÀtet
Och stereo-vibbar! Som nÀr punkare pÄ 80-talet satt med aluminiumfÀrgade bergsprÀngare och skrÀmde tanter pÄ bussar med hemsk anarkistisk punkrock!Idag fick den för mig nya klockan Äka med pÄ jobb, Det Àr lite steroida vibbar över den
Den landade igÄr sÄ det Àr första dagen den fÄtt hÀnga med, Hittills har jag klarat mig eller vad man nu ska sÀga.. Haha ja du fÄr lite samma kÀnsla som jag fÄr av g6900 dÄOch stereo-vibbar! Som nÀr punkare pÄ 80-talet satt med aluminiumfÀrgade bergsprÀngare och skrÀmde tanter pÄ bussar med hemsk anarkistisk punkrock!
Snygg klocka! FĂ„r du kommentarer?
Gillar den mer för varje dag,först klicka den inge alls...
Men den ligger fortfarande kvar i Köp&SÀlj [/QUOTE
Det gör denmÄste gilla 100%