Ja det börjar kÀnnas lite sÄ faktiskt och lite mer för varje gÄng man Àr hÀr och blÀddrar!
LÄt mig hjÀlpa dig Ànnu mer pÄ traven
Harmonisk design.
GW 5000-1JF (dock ökÀnd för att knapparna Àr lite svÄra att trycka)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja det börjar kÀnnas lite sÄ faktiskt och lite mer för varje gÄng man Àr hÀr och blÀddrar!
Det ena mÄste ju inte utesluta det andra. Squares Àr ju trevliga men lite liiiiite smÄ för mina manliga handleder. Men det Àr ju en smaksak. Har dock en Square idag för att matcha mina Nikes. För sÄnt Àr ju viktigt.SÄ hÀr kan en morgon kaffe se ut men undra om den inte skulle se trevligare ut med en square?
En tvÀrvÀndning @Jockinho! Hoppas att du hittar en bra lösning vad gÀller optimal passform.
Första g-shocken jag nĂ„nsin haft, fĂ„r sitta pĂ„ under âjobba hemmaâ dagen.
Den dÀr var ju riktigt hÄrd!Det ena mÄste ju inte utesluta det andra. Squares Àr ju trevliga men lite liiiiite smÄ för mina manliga handleder. Men det Àr ju en smaksak. Har dock en Square idag för att matcha mina Nikes. För sÄnt Àr ju viktigt.
Faktiskt dÀrför jag sÄlde min, och för att tidsvisning saknas i andra lÀgen.LÄt mig hjÀlpa dig Ànnu mer pÄ traven
Harmonisk design.
GW 5000-1JF (dock ökÀnd för att knapparna Àr lite svÄra att trycka)
Faktiskt dÀrför jag sÄlde min, och för att tidsvisning saknas i andra lÀgen.
Jag kan inte riktigt fatta varför Casio inte har med tidsvisning i alla lÀgen pÄ alla modeller, det kan ju inte vara sÄ svÄrt att ordna.
Och det Àr Àven lite trÀligt att man mÄste skrolla igenom alla lÀgen för att komma till tidslÀget efter att jag t ex anvÀnt kronografen.
Jag börjar Àven uppleva att radiosynk Àr rÀtt överskattat. Mina tvÄ Solar G-shocks jag har mÀtt avvikelsen pÄ har efter +1 mÄnad hÄllit sig inom -2 +2 sekunder. Dessa kan jag ju pÄ nÄgra sekunder manuellt stÀlla korrekt tid sÄ lÀnge jag har en bra tidskÀlla.
Men, trots dessa cons, Àr GW-5000 en fantastisk klocka. Tyngden, utseendet, det mjuka bandet och kvalitétskÀnslan fÄr mig snabbt glömma de negativa aspekterna med den. :-D
HÀr kommer alla 3 med lite bÀttre bildkvalité.
Det hade jag inte ens tÀnkt förrÀn du nÀmnde det och jag sÄg pÄ bilderna. Trodde alla modeller hade det men dom tvÄ andra har ju inte det nÀDen gula fÀrgen Àr ballast tycker jag. Men detaljerna pÄ den grÄa, tvinnade/flÀtade solarpaneler? Skitsnyggt!
Fick paket idag som jag hade glömt av att jag bestÀllt. En square till. GW-M5610BY
Ăr det slitet eller? Aliexpress har rĂ€tt roliga genomskinliga varianter .TĂ€nkte ju sĂ€lja denna men vet i fan, den fĂ„r nog stanna men fĂ„r bestĂ€lla nytt resin
Ăr det slitet eller? Aliexpress har rĂ€tt roliga genomskinliga varianter .
T.ex hÀr. Oklar kvalité dock.Ja den Àr rÀtt sliten, genomskinligt lÄter lite skoj! Kan du lÀnka?
T.ex hÀr. Oklar kvalité dock.
Dom hÀr ser ju bÀttre ut men frakten Àr dyr.
http://www.ncmscreation.com/collections/dw6900
JassÄ? Jag trodde dom var identiska. Har dom olika mÄtt alltsÄ?Coola! FÄr kolla om de finns för g med dÄ dw6900 har annan bezel (samma band)
JassÄ? Jag trodde dom var identiska. Har dom olika mÄtt alltsÄ?
DÀr ser man. TrÄkigt. Dw modellerna har ju vÀldigt mkt varierade skal.Mm lÀste via wus och fanns bilder med pÄ dem utan boett sida vid sida, hitta en dw boett jag gilla sÄ googlade. Passar ej gw/g modeller tyvÀrr...
Det blev en GA-100 frÄn Tradera. OemotstÄndligt pris
DÀr ser man. TrÄkigt. Dw modellerna har ju vÀldigt mkt varierade skal.
Ja de har ju det! Nu lutar det Ät nÄgon av följande fÀrger frÄn tiktox isf:
Eller sÀlja och köpa en 6900bb/6900cc, eller byta mot nÄgon annan g-shock. Men jag skulle inte ha fler ju...
Verkligen. Lite av charmen med en g shock. Jag blir sugen att prova pÄ en 6900a!Fantastiskt hur ett nytt skal pÄ en G-shock gör att man i princip fÄr en ny klocka.