Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Byte mot Seiko SPB143 + en slant?Denna verkar vara populÀr igen.
NÀh, jag behÄller den.Byte mot Seiko SPB143 + en slant?
NÀr ska du börja jaga Rangeman igen dÄ?JÀttemÀrkligt beteende - jag Àr precis likadan. Mycket gÄr i vÄgor hÀr i trÄden ocksÄ, det bÀsta Àr om man helt zonar ut nÀr snacket drar igÄng om en sÀrskild modell
Ja, jag har ju sagt tidigare att jag kan sÀlja, men inte billigt, ha ha. Det gÀller fortfarande.Fick ett sjukligt sug efter en GMW-B5000TB-1. Finns det ytterligare nÄgon till salu hÀr i trÄden? @Meraborsten fick ju napp direkt
NÀr de andra tvÄ har lÀmnatNÀr ska du börja jaga Rangeman igen dÄ?
Snygg. Den pÄminner mig om Nokia 6110 jag hade en gÄng i tiden som hade nÀstan samma kameleontfÀrg.LÀtt den mest surrealistiska klocka jag Àger. Eller kort och gott - en blÄ-lila klocka.
Jag Àr inne i den fasen just nu angÄende GW-9400NÀr de andra tvÄ har lÀmnat
Ălskade 6110anSnygg. Den pĂ„minner mig om Nokia 6110 jag hade en gĂ„ng i tiden som hade nĂ€stan samma kameleontfĂ€rg.
Muminkopp och G-ShockKlockan tre tar man kaffe och square! Det Àr sen gammalt.
En trÄdklassiker! Det var folk hÀr som fick mig att börja dricka mitt kaffe ut muminmuggarna.Muminkopp och G-Shock
Vill man vara fin fÄr man lida pin heter det ju, men i dessa sammanhang kör vi, vill man ha en shock gÀller det att hÄlla koll pÄ butikens stock!NÄgon hÀr som knep den gw-5000 som fanns i lager mindre Àn en kvart?
Edit: hos klockmagasinet
DÀr fick du till det! PÄ rim och allt!Vill man vara fin fÄr man lida pin heter det ju, men i dessa sammanhang kör vi, vill man ha en shock gÀller det att hÄlla koll pÄ butikens stock!
You big tease...
Skulle in och kika en stund efter att jag fÄtt mailet, kan inte varit mer Àn 30 minuter, redan slut.NÄgon hÀr som knep den gw-5000 som fanns i lager mindre Àn en kvart?
Edit: hos klockmagasinet
Haha, mÄste köpa tvÄ DW-square för att fÄ köpa GWSkulle in och kika en stund efter att jag fÄtt mailet, kan inte varit mer Àn 30 minuter, redan slut.
Man kanske snart fÄr stÀlla sig i kö hos AD, ha bra köphistorik etc?
Eller en massa "vanliga" non-premium/svÄrsÄlda Casios, Garmin etcHaha, mÄste köpa tvÄ DW-square för att fÄ köpa GW