• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

31fcca61b47022c4be9355be8177470d.gif
😅

Det Ă€r som med sol upp/ner :) Det ser man đŸ€Ș
Men flera funktioner Ă€r ju alltid kul att ha. En G-shock Ă€r ju som en schweizisk armĂ©kniv pĂ„ det sĂ€ttet 😍
Jag Àr ute i naturen hyfsat ofta, kollar nog pÄ solens upp & ner minst en gÄng om dagen dom dagarna.
Gör det mest för att veta hur lÀnge till man kan transportera sig innan man mÄste börja fundera pÄ att hitta en bra sovplats.

Det Ă€r som med sol upp/ner :) Det ser man đŸ€Ș
Men flera funktioner Ă€r ju alltid kul att ha. En G-shock Ă€r ju som en schweizisk armĂ©kniv pĂ„ det sĂ€ttet 😍
Helt rĂ€tt 😁aldrig anvĂ€nder kompass, altimeter, termometer, tide graph, moon phase, sol upp/ner. Inte ens alarm đŸ€Šâ€â™‚ïž.. JĂ€tte sĂ€llan barometern! Endast jag anvĂ€nder e stopwatch, och mest pĂ„ Rangeman

Om du bara fick vÀlja en vilken hade du valt :)?

Leta efter 35-Ärsguldet. DÄ fÄr du det bÀsta av tvÄ vÀrldar. Blankpolerat gulguld och positiv display.
Rose Àr "mildare" i framtoning och med positiv display. Jag anvÀnder nog den mer Àn Bling-bling (Guldisen).
Sen som @Nygren sĂ€ger, 35Ă„rsguldisen Ă€r den ultimata men ocksĂ„ hopplöst dyraste OM man lyckas hitta en🙂
Jag letar lite halvhjĂ€rtat efter en jag oxĂ„. Men ger inte hur mycket som helst för en😉 Du fĂ„r lĂ€tt en av varje av rose och guldis som du fĂ„r ge för en 35a😬

Nu har jag fÄtt hem nya GW-M5610U-1ER. Jag Àr vÀldigt nöjd Àn sÄ lÀnge. HÀrlig 80-talskÀnsla och den nya modulen Àr riktigt smidig. Detta ska vara min nya beater under förhoppningsvis mÄnga Är. Jag har haft nÄgra Casio genom Ären men detta Àr min första G-Shock. Förmodligen inte den sista!

IMG_20210921_111512.jpg

Nu har jag fÄtt hem nya GW-M5610U-1ER. Jag Àr vÀldigt nöjd Àn sÄ lÀnge. HÀrlig 80-talskÀnsla och den nya modulen Àr riktigt smidig. Detta ska vara min nya beater under förhoppningsvis mÄnga Är. Jag har haft nÄgra Casio genom Ären men detta Àr min första G-Shock. Förmodligen inte den sista!

IMG_20210921_111512.jpg
Gick inte igÄng riktigt pÄ nya mudmastern. Funderar pÄ denna istÀllet, tycker den Àr superclean trots mycket text och fÀrger.

Rose Àr "mildare" i framtoning och med positiv display. Jag anvÀnder nog den mer Àn Bling-bling (Guldisen).
Sen som @Nygren sĂ€ger, 35Ă„rsguldisen Ă€r den ultimata men ocksĂ„ hopplöst dyraste OM man lyckas hitta en🙂
Jag letar lite halvhjĂ€rtat efter en jag oxĂ„. Men ger inte hur mycket som helst för en😉 Du fĂ„r lĂ€tt en av varje av rose och guldis som du fĂ„r ge för en 35a😬
Jag förstÄr! Vad Àr rimligt att ge för en 35a?

IMG_20210921_111512.jpg
VĂ€lkommen till den mörka sidan
.
Jag ger dig max en mĂ„nad innan du börjar spana efter en G-shock till
 đŸ€ŁđŸ‘

Jag förstÄr! Vad Àr rimligt att ge för en 35a?
SvÄrt att sÀga dÄ man sÀllan hittar dem. Men som @roosterman skriver sÄ fÄr du nog bÄde rosé och en vanlig guldis för ungefÀr samma som du fÄr ge för en 35-Ärsguld. Sedan fÄr man nog rÀkna med en omgÄng nya klÀder dÄ den Àr vÀldigt repkÀnslig. Men ack sÄ snygg. Den enda G-shock som jag Ängrar att jag sÄlde.

SvÄrt att sÀga dÄ man sÀllan hittar dem. Men som @roosterman skriver sÄ fÄr du nog bÄde rosé och en vanlig guldis för ungefÀr samma som du fÄr ge för en 35-Ärsguld. Sedan fÄr man nog rÀkna med en omgÄng nya klÀder dÄ den Àr vÀldigt repkÀnslig. Men ack sÄ snygg. Den enda G-shock som jag Ängrar att jag sÄlde.
Jaha det Àr sÄ pass? Finns ju pÄ klockmagasinet med typ 25% rabatt, Àr det en schysst deal? SÄg att dem Àven hade den röda till rabatterat pris.

KS pris pĂ„ TFG verkar ligga pĂ„ 5K. 😁

Tillbaka
Topp