Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag Àr ute i naturen hyfsat ofta, kollar nog pÄ solens upp & ner minst en gÄng om dagen dom dagarna.Det Àr som med sol upp/ner Det ser man
Men flera funktioner Àr ju alltid kul att ha. En G-shock Àr ju som en schweizisk armékniv pÄ det sÀttet
Helt rÀtt aldrig anvÀnder kompass, altimeter, termometer, tide graph, moon phase, sol upp/ner. Inte ens alarm .. JÀtte sÀllan barometern! Endast jag anvÀnder e stopwatch, och mest pÄ RangemanDet Àr som med sol upp/ner Det ser man
Men flera funktioner Àr ju alltid kul att ha. En G-shock Àr ju som en schweizisk armékniv pÄ det sÀttet
Barometern gillar jag faktiskt, för den Àr fasen bÀttre Àn SMHIs prognoserHelt rÀtt aldrig anvÀnder kompass, altimeter, termometer, tide graph, moon phase, sol upp/ner. Inte ens alarm .. JÀtte sÀllan barometern! Endast jag anvÀnder e stopwatch, och mest pÄ Rangeman
SMHI Àr lite mer anvÀndarvÀnligt baraBarometern gillar jag faktiskt, för den Àr fasen bÀttre Àn SMHIs prognoser
Om du bara fick vĂ€lja en vilken hade du valt ?KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Ljuset frÄn lampan gör dom inte rÀttvisa.. I dagsljus Àr dom ruskigt fina
Jag har för mig att nĂ„gon av youtubegurusarna sa att den endast fanns i Asien eller rent av Japan.Sitter hĂ€r och blir sugen pĂ„ lĂ€ttviktaren GW-S5600U. Ăr det nĂ„gon som vet om den slĂ€pps i Europa?
Leta efter 35-Ärsguldet. DÄ fÄr du det bÀsta av tvÄ vÀrldar. Blankpolerat gulguld och positiv display.Om du bara fick vÀlja en vilken hade du valt ?
Det lÄter riktigt nice, vart hittar man en sÄn? Eller finns det nÄgon hÀr som vill sÀlja?Leta efter 35-Ärsguldet. DÄ fÄr du det bÀsta av tvÄ vÀrldar. Blankpolerat gulguld och positiv display.
Om du bara fick vÀlja en vilken hade du valt ?
Rose Àr "mildare" i framtoning och med positiv display. Jag anvÀnder nog den mer Àn Bling-bling (Guldisen).Leta efter 35-Ärsguldet. DÄ fÄr du det bÀsta av tvÄ vÀrldar. Blankpolerat gulguld och positiv display.
Jag mÄste verkligen skaffa TetrisuppdateringenSMHI Àr lite mer anvÀndarvÀnligt bara
Gick inte igÄng riktigt pÄ nya mudmastern. Funderar pÄ denna istÀllet, tycker den Àr superclean trots mycket text och fÀrger.Nu har jag fÄtt hem nya GW-M5610U-1ER. Jag Àr vÀldigt nöjd Àn sÄ lÀnge. HÀrlig 80-talskÀnsla och den nya modulen Àr riktigt smidig. Detta ska vara min nya beater under förhoppningsvis mÄnga Är. Jag har haft nÄgra Casio genom Ären men detta Àr min första G-Shock. Förmodligen inte den sista!
Jag förstÄr! Vad Àr rimligt att ge för en 35a?Rose Àr "mildare" i framtoning och med positiv display. Jag anvÀnder nog den mer Àn Bling-bling (Guldisen).
Sen som @Nygren sÀger, 35Ärsguldisen Àr den ultimata men ocksÄ hopplöst dyraste OM man lyckas hitta en
Jag letar lite halvhjÀrtat efter en jag oxÄ. Men ger inte hur mycket som helst för en Du fÄr lÀtt en av varje av rose och guldis som du fÄr ge för en 35a
Den Àr pÄ vÀg och jag tror att det Àr en av dom jag köpt ny som vandrat runt pÄ forumet...NÀr köper du din tredje, ha ha!
VĂ€lkommen till den mörka sidanâŠ.Nu har jag fĂ„tt hem nya GW-M5610U-1ER. Jag Ă€r vĂ€ldigt nöjd Ă€n sĂ„ lĂ€nge. HĂ€rlig 80-talskĂ€nsla och den nya modulen Ă€r riktigt smidig. Detta ska vara min nya beater under förhoppningsvis mĂ„nga Ă„r. Jag har haft nĂ„gra Casio genom Ă„ren men detta Ă€r min första G-Shock. Förmodligen inte den sista!
Funderade just pÄ det. Men det Àr vÀl bara att slÀnga ivÀg en summa och se om sÀljaren nappar. Köööööp
Hur fungerar budgivning pÄ Blocket?
Det dumma Àr ju att ingen vet vilket bud som leder. Man kanske bara budar mot sig sjÀlv via honomFunderade just pÄ det. Men det Àr vÀl bara att slÀnga ivÀg en summa och se om sÀljaren nappar. Köööööp
SvÄrt att sÀga dÄ man sÀllan hittar dem. Men som @roosterman skriver sÄ fÄr du nog bÄde rosé och en vanlig guldis för ungefÀr samma som du fÄr ge för en 35-Ärsguld. Sedan fÄr man nog rÀkna med en omgÄng nya klÀder dÄ den Àr vÀldigt repkÀnslig. Men ack sÄ snygg. Den enda G-shock som jag Ängrar att jag sÄlde.Jag förstÄr! Vad Àr rimligt att ge för en 35a?
SÄ kan det nog varaDet dumma Àr ju att ingen vet vilket bud som leder. Man kanske vara budar mot sig sjÀlv via honom
Jaha det Àr sÄ pass? Finns ju pÄ klockmagasinet med typ 25% rabatt, Àr det en schysst deal? SÄg att dem Àven hade den röda till rabatterat pris.SvÄrt att sÀga dÄ man sÀllan hittar dem. Men som @roosterman skriver sÄ fÄr du nog bÄde rosé och en vanlig guldis för ungefÀr samma som du fÄr ge för en 35-Ärsguld. Sedan fÄr man nog rÀkna med en omgÄng nya klÀder dÄ den Àr vÀldigt repkÀnslig. Men ack sÄ snygg. Den enda G-shock som jag Ängrar att jag sÄlde.
Tror du skulle bli nöjd! SjÀlv vÀgde jag mellan positiv och negativ display, men kom fram till att jag uppskattar den cleana 80-talsdesignen bÀst.Gick inte igÄng riktigt pÄ nya mudmastern. Funderar pÄ denna istÀllet, tycker den Àr superclean trots mycket text och fÀrger.
Hehe, ja, det finns en överhĂ€ngande risk... Ska dock göra mitt bĂ€sta för att hĂ„lla mig ett tag!VĂ€lkommen till den mörka sidanâŠ.
Jag ger dig max en mĂ„nad innan du börjar spana efter en G-shock tillâŠ
KS pris pÄ TFG verkar ligga pÄ 5K.Rose Àr "mildare" i framtoning och med positiv display. Jag anvÀnder nog den mer Àn Bling-bling (Guldisen).
Sen som @Nygren sÀger, 35Ärsguldisen Àr den ultimata men ocksÄ hopplöst dyraste OM man lyckas hitta en
Jag letar lite halvhjÀrtat efter en jag oxÄ. Men ger inte hur mycket som helst för en Du fÄr lÀtt en av varje av rose och guldis som du fÄr ge för en 35a