KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
I förebyggande syfte
I förebyggande syfte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade bara en G-ShockKanske nÄn mer sÀllsynt G-Shock�
Haha fan du har ingen bra inverkan pÄ mig
Du fÄr ta benen nÀsta gÄngTur att detta inte sker alltför ofta. För en som inte har alltför hÄriga armar blir det inte mycket kvar nÀr skÀrpan testats
Mitt första och enda försök till att sÀlja en klocka pÄ blocket slutade med diverse skambud och mÀrkliga bytesförslag. Bl.a. ett par fiskestövlar som enligt uppgift gick Ànda upp till röven. Raderade annonsen efter en vecka.
De Àr redan rakadeDu fÄr ta benen nÀsta gÄng
DÄ har du inte sett dom andra stÄlisarna jag har ÀndÄHaha fan du har ingen bra inverkan pÄ mig
JÀvligt bra tips. Kan tÀnka mig att han har ett par meddelanden i inboxen ikvÀll.KvÀllens tips
Ja men sÀlj nÄgon/nÄgra till mig dÄDÄ har du inte sett dom andra stÄlisarna jag har ÀndÄ
Jag skrev det nÄgra inlÀgg innan, men skriver det igen...
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Den enda jag har dubblett av och kan tÀnka mig sÀlja Àr den helt vanliga stÄlisen.Ja men sÀlj nÄgon/nÄgra till mig dÄ
Hur bra Àr den dÀr i jmf med den vanliga Rangeman? RejÀlt mycket dyrare, Àr den lika mycket bÀttre som den Àr dyrare?
Helvete, vaâ ful den dĂ€r julgranen Ă€r⊠o fy faaaanLite morgonlĂ€sning
G-Shock Mudmaster GWG-2000 En el Estudio
Hace unos dĂas la casa se presentaron los nuevos G-Shock Mudmaster GWG-2000. Ahora han pasado por nuestra secciĂłn âEn el Estudioâ y los podremos conocer mucho mas al detalle con fotografĂas y vĂdeosâŠwww.debajodelreloj.com
Min fru Àr sjukt uppmÀrksam nÀr jag babblar pÄ om mina klockor. RÄkade nÀmna att jag skulle haft en sÄkallad 5610, den nya med ett U. Trodde inte hon hade lyssnat pÄ ett ord jag sa. Men helt plötsligt ..
Och inte visste jag att denna Àr tunnare eller iallafall ser ut och kÀnns som det i jÀmförelse med dw 5600.
NÀstan lite OWGM-klocka över den dÀrPiggar upp med lite hÀrliga fÀrger pÄ hemmakontoret.