• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP
I förebyggande syfte😁
IMG_20210921_183606.jpg

Mitt första och enda försök till att sĂ€lja en klocka pĂ„ blocket slutade med diverse skambud och mĂ€rkliga bytesförslag. Bl.a. ett par fiskestövlar som enligt uppgift gick Ă€nda upp till röven. Raderade annonsen efter en vecka. đŸ€Ș
đŸ€Ł
DĂ„ var de redan inskitna och klara dĂ„! En sĂ„n deal fĂ„r man bara en gĂ„ng, nu fick vĂ€l nĂ„n annan den! đŸ€Ł

Ja men sÀlj nÄgon/nÄgra till mig dÄ :)
Den enda jag har dubblett av och kan tÀnka mig sÀlja Àr den helt vanliga stÄlisen. :)
Dom andra gör sig bra i samlingen, sĂ„ dom kan jag bara rekommendera. Men du kommer inte bli missnöjd med vilken av dom du Ă€n hittar och köper👍
Edir, nu har jag inte dubblett lĂ€ngre😃

Senast Àndrad:
Min fru Ă€r sjukt uppmĂ€rksam nĂ€r jag babblar pĂ„ om mina klockor. RĂ„kade nĂ€mna att jag skulle haft en sĂ„kallad 5610, den nya med ett U. Trodde inte hon hade lyssnat pĂ„ ett ord jag sa. Men helt plötsligt 😍..
Och inte visste jag att denna Àr tunnare eller iallafall ser ut och kÀnns som det i jÀmförelse med dw 5600.

IMG_20210922_075630__01.jpg

Min fru Ă€r sjukt uppmĂ€rksam nĂ€r jag babblar pĂ„ om mina klockor. RĂ„kade nĂ€mna att jag skulle haft en sĂ„kallad 5610, den nya med ett U. Trodde inte hon hade lyssnat pĂ„ ett ord jag sa. Men helt plötsligt 😍..
Och inte visste jag att denna Àr tunnare eller iallafall ser ut och kÀnns som det i jÀmförelse med dw 5600.

IMG_20210922_075630__01.jpg

Kul, bÄde klocka och fru Àr en "keeper" dÄ ;D

Tillbaka
Topp