Högst rimligt! PMa gÀrna om nÄgon Àr sugen pÄ att sÀljaKS pris pÄ TFG verkar ligga pÄ 5K.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Högst rimligt! PMa gÀrna om nÄgon Àr sugen pÄ att sÀljaKS pris pÄ TFG verkar ligga pÄ 5K.
Samma hÀr!Jag Àr ute i naturen hyfsat ofta, kollar nog pÄ solens upp & ner minst en gÄng om dagen dom dagarna.
Gör det mest för att veta hur lÀnge till man kan transportera sig innan man mÄste börja fundera pÄ att hitta en bra sovplats.
Han har lite skev bild av nypris bara... En GG-1000 ligger ju runt 3500..
Hur fungerar budgivning pÄ Blocket?
Har du tur kan du hitta en begagnad rose eller guldis för ca 3500.Jaha det Àr sÄ pass? Finns ju pÄ klockmagasinet med typ 25% rabatt, Àr det en schysst deal? SÄg att dem Àven hade den röda till rabatterat pris.
Hugger oxÄ en för dom pengarna.. KÀnns som att det saknas en sÄn i stÄlgÀngetHögst rimligt! PMa gÀrna om nÄgon Àr sugen pÄ att sÀlja
Hehe, vad jag vet Àr det typ tvÀrtom mot en vanlig auktion. Typ om utgÄngspriset Àr 3000:- sÄ bjuder man 250:- och ett par gamla slalomskidor. UngefÀr sÄ.
Hur fungerar budgivning pÄ Blocket?
Nice, den var aldrig ute pÄ Köp & SÀlj va?Tillbaka i samlingen efter har snurrat lite runt pÄ forumet. Tack till @Silverglantz för smidig deal!
NÀ. jag gjorde en köpes annons.Nice, den var aldrig ute pÄ Köp & SÀlj va?
Glöm inte gummibÄten och ett camonÀtHehe, vad jag vet Àr det typ tvÀrtom mot en vanlig auktion. Typ om utgÄngspriset Àr 3000:- sÄ bjuder man 250:- och ett par gamla slalomskidor. UngefÀr sÄ.
Lite sjukt ÀndÄ att det Àr samma som du köpte ny!Tillbaka i samlingen efter har snurrat lite runt pÄ forumet. Tack till @Silverglantz för smidig deal!
SÀg till nÀr det Àr dags att sÀlja nÀsta gÄngTillbaka i samlingen efter har snurrat lite runt pÄ forumet. Tack till @Silverglantz för smidig deal!
AbsolutSÀg till nÀr det Àr dags att sÀlja nÀsta gÄng
Har lyckats med att köpa tvÄ helt nya, den andra finns ocksÄ kvar pÄ forumet.Lite sjukt ÀndÄ att det Àr samma som du köpte ny!
Meant to be och sÄ vidare!
Mitt första och enda försök till att sÀlja en klocka pÄ blocket slutade med diverse skambud och mÀrkliga bytesförslag. Bl.a. ett par fiskestövlar som enligt uppgift gick Ànda upp till röven. Raderade annonsen efter en vecka.Glöm inte gummibÄten och ett camonÀt
Har redan kontaktat vederbörandeKvÀllens tips
Jag ocksÄ men hen svarar inte Det Àr nog större chans om möjlighet finns till avhÀmtning.Har redan kontaktat vederbörande
HÀr Àr den!Har lyckats med att köpa tvÄ helt nya, den andra finns ocksÄ kvar pÄ forumet.
à hhh. En sÄn dÀr GWG juMjaaaaarÄÄÄ!
Allt tack vare @Meraborstenà hhh. En sÄn dÀr GWG ju
Jag ser bara en kattSpana in glappet mellan handled och klocka som alltid uppstÄr pÄ dessa bamsingar!
NĂ€ precis!
Korrektà hhh. En sÄn dÀr GWG ju
-1A1?
Det Àr en Staffe fifan!Jag ser bara en katt
Ser ju ut som om din handled Àr gjord för en MM