Flipper2
Guld
Jag hade inga problem med min GG-B100... sen finns det en knapp .... LIGHTHÄller med, lÀsbarheten Àr sÄ sjukt dÄlig jÀmfört med positiva. Och Àr det mörkt skall vi inte snacka...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade inga problem med min GG-B100... sen finns det en knapp .... LIGHTHÄller med, lÀsbarheten Àr sÄ sjukt dÄlig jÀmfört med positiva. Och Àr det mörkt skall vi inte snacka...
Den anvÀnds flitigt pÄ dom flesta av mina Gs. Och autolight dÀr det finnsJag hade inga problem med min GG-B100... sen finns det en knapp .... LIGHT
Eller 3kg kantareller.Fredag.
DÄ blir det blommor. SÄnt Àr sen gammalt. Eller hur killar
Ska ha i Ätanke att inte posta nÄgot fören klockan Àr kollad, "installerad" och att tiden Àr korrekt nÀsta tillfÀlleHaha, för att inte tal om tid...
Kan jag skylla pĂ„ att det inte var "jag" som tog bilden...?!?Ajjabajja! Inte köra bil och fota klockor! Ăven om ljuset i bilen Ă€r bra Ă€r det rekommenderat att göra det i stillastĂ„ende lĂ€ge.
IngÄr rensning i leveransen ocksÄ? DÄ blir det en trevlig helgEller 3kg kantareller.
Det Àr faktiskt GG-B100 som Àr min referens. Ljuset Àr dessutom fruktansvÀrt startkt, vet inte om det t.o.m görr lÀsbarheten onödigt svÄr i mörker.Jag hade inga problem med min GG-B100... sen finns det en knapp .... LIGHT
Gillar G-Nation! TyvÀrr inga klÀder till salu. Hade gröna förut, det var grymt snyggt.GodkvÀll, G-Nation .. NÄgon som vill sÀlja klÀder till gw-9400??? Alla fÀrger, men ingen svarta.. Hör av er gÀrna. Trevlig fredag kvÀll önskar jag till alla er
Grymt fin!5000 idag igen. Typ OWG med denna. MÄste skÀrpa till mig!
Till precis allt!Jag Àlskar min blackout GWG-1000 men nÀr fasen ska man anvÀnda den egentligen och till vad?
Den Àr verkligen svinstor!
Jag har testat lite olika grejer men hittills har jag misslyckats med att tycka att den funkar riktigt bra, kasst för den Àr svinballTill precis allt!
Perfekt nÀr du ska ut och rasta "katterna"Jag Àlskar min blackout GWG-1000 men nÀr fasen ska man anvÀnda den egentligen och till vad?
Helt klart! Det gÀller för mÄnga G-Shocks. Jag rockade Frogman större delen av semestern. Till shorts och t-shirt sÄ passar den bra, till skjorta pÄ kontoret mindre braJag tror det Àr en maxa klockbrÀnnan i short och t-shirtklocka!
AnvÀnder mina GWG till det mesta..och dÄ har jag en handled pÄ 15.5 cm...Jag Àlskar min blackout GWG-1000 men nÀr fasen ska man anvÀnda den egentligen och till vad?
Och kolla bara pÄ vad @daniel svensson anvÀnder sin GWG till.. ALLTAnvÀnder mina GWG till det mesta..och dÄ har en jag en handled pÄ 15.5 cm...
Det Àr ju onekligen lite knepigt att krÀnga över lÄngÀrmat, jacka osvHelt klart! Det gÀller för mÄnga G-Shocks. Jag rockade Frogman större delen av semestern. Till shorts och t-shirt sÄ passar den bra, till skjorta pÄ kontoret mindre bra
Ăhh, dĂ„ Ă€r det för tighta klĂ€der helt enkeltDet Ă€r ju onekligen lite knepigt att krĂ€nga över lĂ„ngĂ€rmat, jacka osv
Jag Àlskar min blackout GWG-1000 men nÀr fasen ska man anvÀnda den egentligen och till vad?
Ska nog göra rutin av att ha den pÄ kl 2000 nÀr det Àr Navy Seal pÄ teven, passande liksom!Funkar bra att anvÀnda nÀr man tittar pÄ Marvelfilmerna
Nej nej, rensa Àr NAP ( nÄn annans problem)IngÄr rensning i leveransen ocksÄ? DÄ blir det en trevlig helg
Ja, var ska dylika inlÀgg annars hamna nu nÀr KS Glada Backficka Àr stÀngd?