Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp, dÄ Àr jag med.Vet tyvÀrr inget om funktionerna men det Àr ett bra pris!
Long time no see, förresten
Det Àr en vÀldigt trevlig GPS-funktion i den med en massa data om tid/hastighet/höjd mm.Kan du berÀtta för mig varför jag ska köpa denna?
Ăr det den hĂ„llbaraste/bĂ€sta trĂ€ningsklockan eller finns det nĂ„gon vĂ€rre?
Skrivit till sÀljaren precis. MÄste ju ha en sÄdan oxÄ eftersom jag inte provat nÄgon innan. Kan ju hÄlla reda pÄ hjÀrtrytmen pÄ mig oxÄ.Det Àr en vÀldigt trevlig GPS-funktion i den med en massa data om tid/hastighet/höjd mm.
Sen kan den visa hur du gÄtt med grÀsklipparen nÀr du klipper grÀset
Blackie with friends...
Den helröda GA2100-4A e snyggBlev en till (Den grÄa), men det finns fortfarande en plats kvar i lÄdan. FÄr bli en ljusare nÀsta gÄng.
GA-2100THB-7ARöd eller gul dÄ Eller nÄn av Hidden Coastarna?
Köööp!!!Hade inte tackat nej till denna
Ăr det bara resin som gĂ€ller annars kanske den nya i silver platsar?Blev en till (Den grĂ„a), men det finns fortfarande en plats kvar i lĂ„dan. FĂ„r bli en ljusare nĂ€sta gĂ„ng.
Hade gÀrna köpt den om det fanns ekonomi för den ^^ en GBD-200 fÄr rÀcka sÄ lÀnge. Men ja nÀstan sÄ ja sÀljer min för att köpa den ^^ har fÄtt nÄgot fling för solceller pÄ slippa ladda "smarta" klockor.NÄgon borde köpa den hÀr:
Avslutad - Sista Prisbump. Casio g-shock gbd-h1000
Gshock gbd-h1000 fint skick. Inga repor eller skador. TvÄ mÄnader gammal. Fullset. SkÀrmskydd sen första dagen 2500 kr. Sista prisbump till 2300krklocksnack.se
Jo den finns ocksĂ„ i tankarna. Gul, sandfĂ€rgad eller metallen.Ăr det bara resin som gĂ€ller annars kanske den nya i silver platsar?
Tips: Cyberphoto har nu kampanjpris pÄ G-shock. T.ex. 5610 och 9400. LÀgsta pris pÄ marknaden Àr nu Ànnu lÀgre!
Du vet att du vill ha en
(mÄste hÄlla igen)
Grattis! Den matta finishen Àr riktigt fin tycker jag.Börjar lÀra mig nÀr DHL paketen landar. Mellan 12:15 och 12:30 pÄ mitt utlÀmningsstÀlle nÀr det gÄr vidare tidigt pÄ morgonen. SÄ hann tajma med lite lunchÀrenden perfekt.
Ny leverans! (FrÄn Finland)
Vad kan det vara...
En GW-M5610U-1ER sÄklart! Hade den gamla varianten förut, men nu med den nya modulen var det svÄrt att motstÄ att skaffa sig den igen!
Fantastiskt allround Gshock. Snygg retro design, sitter as nice, tid i timer och Stoppur modes och riktigt lÄg och skön vikt!
Gjorde en liten jÀmförelse med GMW-B5000G-1ER. OcksÄ riktigt bra men i princip dubbelt sÄ tung och lite biffigare. Dom kompleterar varandra bra!
Ja absolut. MÄste erkÀnna att jag inte riktigt minns riktigt hur det var pÄ den gamla. Men vet att nÀr jag sÄlde den var den inte speciellt matt. Kanske var mer frÄn början dock...Grattis! Den matta finishen Àr riktigt fin tycker jag.
BestÀllde en kraftigt nedsatt Amazfit istÀlletDu vet att du vill ha en