• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Och en MRG oxĂ„. 😊

4BD5A3CF-84D6-48B3-A3EC-F0D21D815663.jpeg

Vet tyvÀrr inget om funktionerna men det Àr ett bra pris! :D

Long time no see, förresten 😍
Japp, dĂ„ Ă€r jag med. 👍😊

Ja men visst. Det har varit en del men snart fĂ„r jag nog lite lugnare igen och tid att rota runt bland mina klockor. 😊

Har ju blivit en del ”nya” som jag inte hunnit med att ta hand om och placera pĂ„ rĂ€tt plats i lĂ„dorna Ă€nnu. Men det kommer och bilder likasĂ„.

Det Àr en vÀldigt trevlig GPS-funktion i den med en massa data om tid/hastighet/höjd mm.
Sen kan den visa hur du gĂ„tt med grĂ€sklipparen nĂ€r du klipper grĂ€set 😄
Skrivit till sĂ€ljaren precis. MĂ„ste ju ha en sĂ„dan oxĂ„ eftersom jag inte provat nĂ„gon innan. Kan ju hĂ„lla reda pĂ„ hjĂ€rtrytmen pĂ„ mig oxĂ„. 😊

NÄgon borde köpa den hÀr:
Hade gÀrna köpt den om det fanns ekonomi för den ^^ en GBD-200 fÄr rÀcka sÄ lÀnge. Men ja nÀstan sÄ ja sÀljer min för att köpa den ^^ har fÄtt nÄgot fling för solceller pÄ slippa ladda "smarta" klockor.

Börjar lÀra mig nÀr DHL paketen landar. Mellan 12:15 och 12:30 pÄ mitt utlÀmningsstÀlle nÀr det gÄr vidare tidigt pÄ morgonen. SÄ hann tajma med lite lunchÀrenden perfekt.

Ny leverans! (FrÄn Finland)

Carton.jpg

Vad kan det vara...

GshockBox.jpg

En GW-M5610U-1ER sÄklart! Hade den gamla varianten förut, men nu med den nya modulen var det svÄrt att motstÄ att skaffa sig den igen!

GW-M5610U_Box.jpg

Fantastiskt allround Gshock. Snygg retro design, sitter as nice, tid i timer och Stoppur modes och riktigt lÄg och skön vikt!

GW-M5610U_Wrist.jpg

Gjorde en liten jÀmförelse med GMW-B5000G-1ER. OcksÄ riktigt bra men i princip dubbelt sÄ tung och lite biffigare. Dom kompleterar varandra bra!

Comparison.jpg

Börjar lÀra mig nÀr DHL paketen landar. Mellan 12:15 och 12:30 pÄ mitt utlÀmningsstÀlle nÀr det gÄr vidare tidigt pÄ morgonen. SÄ hann tajma med lite lunchÀrenden perfekt.

Ny leverans! (FrÄn Finland)

Carton.jpg

Vad kan det vara...

GshockBox.jpg

En GW-M5610U-1ER sÄklart! Hade den gamla varianten förut, men nu med den nya modulen var det svÄrt att motstÄ att skaffa sig den igen!

GW-M5610U_Box.jpg

Fantastiskt allround Gshock. Snygg retro design, sitter as nice, tid i timer och Stoppur modes och riktigt lÄg och skön vikt!

GW-M5610U_Wrist.jpg

Gjorde en liten jÀmförelse med GMW-B5000G-1ER. OcksÄ riktigt bra men i princip dubbelt sÄ tung och lite biffigare. Dom kompleterar varandra bra!

Comparison.jpg
Grattis! Den matta finishen Àr riktigt fin tycker jag.

Tillbaka
Topp