• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ja absolut. MÄste erkÀnna att jag inte riktigt minns riktigt hur det var pÄ den gamla. Men vet att nÀr jag sÄlde den var den inte speciellt matt. Kanske var mer frÄn början dock... :)
Okej, eftersom jag Àr förtjust i den matta finishen pÄ den hÀr modellen hoppas jag att den inte blankslits alltför mycket...

Flectonas moder. đŸ€Ł
20210930_174852.jpg

Börjar lÀra mig nÀr DHL paketen landar. Mellan 12:15 och 12:30 pÄ mitt utlÀmningsstÀlle nÀr det gÄr vidare tidigt pÄ morgonen. SÄ hann tajma med lite lunchÀrenden perfekt.

Ny leverans! (FrÄn Finland)

Carton.jpg

Vad kan det vara...

GshockBox.jpg

En GW-M5610U-1ER sÄklart! Hade den gamla varianten förut, men nu med den nya modulen var det svÄrt att motstÄ att skaffa sig den igen!

GW-M5610U_Box.jpg

Fantastiskt allround Gshock. Snygg retro design, sitter as nice, tid i timer och Stoppur modes och riktigt lÄg och skön vikt!

GW-M5610U_Wrist.jpg

Gjorde en liten jÀmförelse med GMW-B5000G-1ER. OcksÄ riktigt bra men i princip dubbelt sÄ tung och lite biffigare. Dom kompleterar varandra bra!

Comparison.jpg
Fin crkt flipper😉

Tillbaka
Topp