En stadig frukost och stadig klocka.
Havre+rÄg, keso, vasslepulver, kreatin,
makrill i tomatsÄs, Àgg och lite rapsolja. Bredvid ett par Dianabol. Skojar. Multivitamin och kalciumtab Àr det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En stadig frukost och stadig klocka.
makrill i tomatsÄs, Àgg och lite rapsolja. Bredvid ett par Dianabol. Skojar. Multivitamin och kalciumtab Àr det.
G-gainzzzEn stadig frukost och stadig klocka.
Om jag hade kunnat trycka i mig den tallriken sÄ hade jag bytt ut rapsoljan mot högkvalitativt kokosfett istÀllet av den sort som t ex Kung Markatta sÀljer. Min egna variant hade bestÄtt av havregryn, russin, chiafrön, smör eller kokosfett samt ett Àgg vid sidan om. Jag försöker sjÀlv skÀra ner pÄ kött och har t ex slutat Àta rött kött och chark sedan i somras. Konstigt nog sÄ mÄr jag bÀttre Àn nÄgonsin med mycket mindre vÀrk i leder och rygg. Jag kÀnner mig smidigare och lÀttare och effekten kom fortare Àn jag hade kunnat ana. Funkar fint pÄ mig i alla fallEn stadig frukost och stadig klocka.
Om jag hade kunnat trycka i mig den tallriken sÄ hade jag bytt ut rapsoljan mot högkvalitativt kokosfett istÀllet av den sort som t ex Kung Markatta sÀljer. Min egna variant hade bestÄtt av havregryn, russin, chiafrön, smör eller kokosfett samt ett Àgg vid sidan om. Jag försöker sjÀlv skÀra ner pÄ kött och har t ex slutat Àta rött kött och chark sedan i somras. Konstigt nog sÄ mÄr jag bÀttre Àn nÄgonsin med mycket mindre vÀrk i leder och rygg. Jag kÀnner mig smidigare och lÀttare och effekten kom fortare Àn jag hade kunnat ana. Funkar fint pÄ mig i alla fall
G-gainzzz
Det bÀsta med att styrketrÀna Àr att man fÄr Àta hur mycket som helstdrygt 5kg pÄ en mÄnad lol. Mest fett skulle jag tro. ^^ Men lite gainz har jag fÄtt men framförallt orkar jag trÀna högvolym utan att bli övertrÀnad.
Det bÀsta med att styrketrÀna Àr att man fÄr Àta hur mycket som helst
Den Àr sÄld redan tyvÀrrHej,
SÀg till om du ska sÀlja den,jag Àr pÄ jakt efer en Mudmaster GWG-1000
mvh
Hahaha lÀtt top-10-inlÀgg i denna trÄd!
Utan fett och vÀtska omöjligt att vara stordrygt 5kg pÄ en mÄnad lol. Mest fett skulle jag tro. ^^ Men lite gainz har jag fÄtt men framförallt orkar jag trÀna högvolym utan att bli övertrÀnad.
Den tÄl ju garanterat ett snödyk eller treKingen, sÄ bra design!
Funderar just nu pĂ„ om jag ska köpa en King igen? Ăr den bra som skidklocka agnellistyle (sĂ„klart) mĂ„n tro
Den tÄl ju garanterat ett snödyk eller tre
SĂ„ mitt enkla tips blir....
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Absolut. Den Àr riktigt bra. Det lÀtt som du har haft den innan? Det Àr bara att köpa!Kingen, sÄ bra design!
Funderar just nu pĂ„ om jag ska köpa en King igen? Ăr den bra som skidklocka agnellistyle (sĂ„klart) mĂ„n tro
Min sjuka hjÀrna ser en efterföljande bild dÀr kidsen grÄtandes springer till mamma medan pappa skrikande och svÀrandes stampar ihjÀl den stackars spindeln efter att den just bitit honom i handen a la spindelmannenbett...LÀxar upp barnen att spindlar inte Àr lÀskiga.
Börjar pÄ P och slutar pÄ orter??Grabben och jag hÀmtar ut paket. Kan det vara en G-Shock..?
LÀst lite om de immar igen vid kallt - varmt snabb omstÀllning bara Men klarar allt gör den ju. Blir iaf G detta Är i fjÀllen, hade det inte sist och sÄ trist. GG-b100 Äret innan den var grym