• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

En stadig frukost och stadig klocka.
Havre+rÄg, keso, vasslepulver, kreatin,
makrill i tomatsÄs, Àgg och lite rapsolja. Bredvid ett par Dianabol. Skojar. Multivitamin och kalciumtab Àr det.

PXL_20211001_063948138.jpg
đŸ€ą

En stadig frukost och stadig klocka.
Havre+rÄg, keso, vasslepulver, kreatin,
makrill i tomatsÄs, Àgg och lite rapsolja. Bredvid ett par Dianabol. Skojar. Multivitamin och kalciumtab Àr det.

PXL_20211001_063948138.jpg
Om jag hade kunnat trycka i mig den tallriken sÄ hade jag bytt ut rapsoljan mot högkvalitativt kokosfett istÀllet av den sort som t ex Kung Markatta sÀljer. Min egna variant hade bestÄtt av havregryn, russin, chiafrön, smör eller kokosfett samt ett Àgg vid sidan om. Jag försöker sjÀlv skÀra ner pÄ kött och har t ex slutat Àta rött kött och chark sedan i somras. Konstigt nog sÄ mÄr jag bÀttre Àn nÄgonsin med mycket mindre vÀrk i leder och rygg. Jag kÀnner mig smidigare och lÀttare och effekten kom fortare Àn jag hade kunnat ana. Funkar fint pÄ mig i alla fall :)

Senast Àndrad:
Om jag hade kunnat trycka i mig den tallriken sÄ hade jag bytt ut rapsoljan mot högkvalitativt kokosfett istÀllet av den sort som t ex Kung Markatta sÀljer. Min egna variant hade bestÄtt av havregryn, russin, chiafrön, smör eller kokosfett samt ett Àgg vid sidan om. Jag försöker sjÀlv skÀra ner pÄ kött och har t ex slutat Àta rött kött och chark sedan i somras. Konstigt nog sÄ mÄr jag bÀttre Àn nÄgonsin med mycket mindre vÀrk i leder och rygg. Jag kÀnner mig smidigare och lÀttare och effekten kom fortare Àn jag hade kunnat ana. Funkar fint pÄ mig i alla fall :)

Är inte sĂ„ insatt i olika fetter, men rapsoljan valde jag för de braiga omega 3 innehĂ„llet (förhĂ„llandes bra ratio mellan omega 3 och 6. Chiafrön har jag i ibland. Ska kika nĂ€rmare pĂ„ kokosfett. Om inte annat Ă€r det ju godare.

Tillbaka
Topp