Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grym
TÀnkte bara tipsa om att nu har den hÀr butiken hemma gult band till Mudmastern, blir iaf under 500-ing inkl frakt:
http://global.rakuten.com/en/store/...bpQ&siteID=je6NUbpObpQ-RQTeuX_a3YiUVy.lKts0mg
BestÀllde ett nu pÄ morgonen. Lite kuligare sommarfÀrg Àn grönt, Àven om jag tycker grönt Àr coolaste fÀrgen!
InstĂ€mmer att det Ă€r svĂ„rare att se tiden men man vĂ€njer sig (och sĂ„ ser det tuffare ut ). NĂ€r det Ă€r mörkt tĂ€nds ju Ă€ndĂ„ belysningen automatiskt nĂ€r man gör "titta-pĂ„-klockan-rörelsen".Ăr lite sugen pĂ„ en G-shock med negativ display. Men mĂ„nga klagar pĂ„ att det Ă€r vĂ€ldigt svĂ„rt att se vad tiden Ă€r pĂ„ dessa, vilket Ă€r ju en hyffsat viktig anledning till att man har en klocka. SĂ„ ni som rockar mörk display, hur upplever ni det och har ni nĂ„gra modeller att rekommendera?
Silikonfett frÄn biltemaVad anvÀnde du till packningen? Jag har nÄgra gamla digitalare hemma som skulle behöva lite omvÄrd pÄ den punkten.
Kan en Pro Trek vara ett alternativ? Har en kÀnsla av att de Àr nÄgot mindre, men jag har inte kollat upp det.Jag Àr och har varit ruskigt sugen pÄ en G-Shock Riseman lÀnge men aldrig slagit till. Dels för att jag ibland bergsvandrar och har en liten fetish för att veta vilken höjd jag befinner mig pÄ men framförallt för att de Àr sÄ satans lÀckra. Jag Àr dock trÄkigt nog utrustad med en ganska klen handled (cirka 16 tror jag). Vill dÀrför testa hur den skulle kÀnnas. NÄgon som vet var i stockholmstrakten man kan fÄ klÀmma pÄ en Riseman?
Egentligen inte. Har bara hört klocklÄdan prata om just G-Shock. Kanske det Àr sÄ att man fÄr bestÀlla hem och kÀnna in den och lÄta den gÄ vidare om det inte funkar alls. Vet inte hur lÀtt den i sÄ fall Àr att sÀlja vidare. Vill ju helst inte gÄ med allt för stor förlust i sÄ fall.Kan en Pro Trek vara ett alternativ? Har en kÀnsla av att de Àr nÄgot mindre, men jag har inte kollat upp det.
Köpte en Protrek just pga det behovet. Sitter vÀldigt bra pÄ en mindre arm. Har dock tyvÀrr inte hunnit anvÀnda den i naturen ÀnnuEgentligen inte. Har bara hört klocklÄdan prata om just G-Shock. Kanske det Àr sÄ att man fÄr bestÀlla hem och kÀnna in den och lÄta den gÄ vidare om det inte funkar alls. Vet inte hur lÀtt den i sÄ fall Àr att sÀlja vidare. Vill ju helst inte gÄ med allt för stor förlust i sÄ fall.
TyvÀrr inte. Bara en gedigen kÀnsla. Gjord i DLCat stÄl och bÀttre gummi. Den har för övrigt samma modul som övriga multibands (3159).Om nÄgon Àr sugen pÄ en Rangeman GW-9400-1 sÄ dra ett PM.
SjÀlv vill jag ha en GW-5000. Förutom gÀngat boettlock, har den nÄgra andra coola features?
TyvÀrr inte. Bara en gedigen kÀnsla. Gjord i DLCat stÄl och bÀttre gummi. Den har för övrigt samma modul som övriga multibands (3159).
Snyggt!Today was a G day.
Köpte en Protrek just pga det behovet. Sitter vÀldigt bra pÄ en mindre arm. Har dock tyvÀrr inte hunnit anvÀnda den i naturen Ànnu
NÄgon hundralapp över 2000 landade det pÄ, skatt inkluderat. Fin som tusan men den har bara legat i lÄdan sedan jag köpte den tyvÀrr.just ja exakt den jag har. köpte den nÀr modellen var precis ny. vad betalde du för den?
NÄgon hundralapp över 2000 landade det pÄ, skatt inkluderat. Fin som tusan men den har bara legat i lÄdan sedan jag köpte den tyvÀrr.