Oh ja. Imponerad över vikten framförallt. Den vÀger ju ingenting!ok, dÄ har priset droppat lite dÄ jag har för mig den kostade mig nÀrmare 3k. för du köpte den vÀl ny antar jag? ser sprillans ny ut iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oh ja. Imponerad över vikten framförallt. Den vÀger ju ingenting!ok, dÄ har priset droppat lite dÄ jag har för mig den kostade mig nÀrmare 3k. för du köpte den vÀl ny antar jag? ser sprillans ny ut iaf
Rött ser ju bra ut pÄ stranden.Vilken skall jag köpa?
lÀtt den till vÀnster!Vilken skall jag köpa?
Vilken skall jag köpa?
Tack! Röda Àr fett snygg, stÄr mellan den och camo.Rött ser ju bra ut pÄ stranden.
Hehe den högra var faktiskt lite intetsÀgande.lÀtt den till vÀnster!
eller den till höger
Tack! Röda Àr fett snygg, stÄr mellan den och camo.
Hehe den högra var faktiskt lite intetsÀgande.
Nja tyckte faktiskt bÀst om just den röda och camo nÀr dem vÀl satt pÄ armen.Den högra Àr ju grym!
Nja tyckte faktiskt bÀst om just den röda och camo nÀr dem vÀl satt pÄ armen.
go camo!Nja tyckte faktiskt bÀst om just den röda och camo nÀr dem vÀl satt pÄ armen.
Vilken skall jag köpa?
Visste inte heller att dem hade det haha. Jag postade en bild tidigare pÄ flertalet svarta shocks, fotot dÄ taget pÄ WallmartTJ Maxx! Visste inte att de hade G-shocks. Ska snart till Florida igen, dÄ ska jag botanisera lite Marshalls, TJ Maxx och Ross, tycker det Àr roliga butiker, hittar sÀllan klÀder (förutom undertröjor!) men kul att gÄ runt!
Tycker den till vÀnster. Den röda ser för... röd ut? Lite för mörk pÄ bilden! Camo Àr stenhÄrt!
http://www.ebay.co.uk/itm/CASIO-G-S...476194?hash=item25a9052362:g:eycAAOSwepJXWleq
2 kvar, bara att slÄ till! Dock Äkte jag pÄ 500kr i tullavgift, sÄ det vart en ganska dyr G-shock i slutÀndan, men det var det vÀrt!
Jag tycker röd Àr coolast av de tre.Helvete @yonsson vilken tycker du? Camo, röd eller grÄ?
Snygg klocka Ăr den köpt i Sverige? Kanske Ă€r den inspirerad av DW-5500CG-7800 tror jag den hĂ€r heter. NĂ„gon som vet nĂ„got kul om den?
Vilken skall jag köpa?
Den Ă€r köpt i England. Det Ă€r mycket metall och den Ă€r riktigt tung. Inte min klocka utan provade den pĂ„ armen nĂ€r jag grottade ner mig i en kompis klocksamling. Men han visste ingenting om den och jag hade aldrig sett den modellen förut.Snygg klocka Ăr den köpt i Sverige? Kanske Ă€r den inspirerad av DW-5500C
Obs lÄnad bild
Kolla GG-1000 serien. Det Àr lillebrorsorna till den dÀr. Scrolla ned hÀr...Aldrig Àgt en G-Shock men börjar bli riktigt sugen, men det finns ju sÄ sjukt mÄnga modeller sÄ man blir snurrig. Har spanat in Mudmaster GWG-1000-1A som ser riktigt grym ut.
(LĂ„nad bild)
Den Àr ju lite dyrare Àn mÄnga andra modeller och frÄgan Àr om det Àr vÀrt det? Finns det liknande modeller som Àr nÀstan allt vad denna Àr?
Aldrig Àgt en G-Shock men börjar bli riktigt sugen, men det finns ju sÄ sjukt mÄnga modeller sÄ man blir snurrig. Har spanat in Mudmaster GWG-1000-1A som ser riktigt grym ut.
(LĂ„nad bild)
Den Àr ju lite dyrare Àn mÄnga andra modeller och frÄgan Àr om det Àr vÀrt det? Finns det liknande modeller som Àr nÀstan allt vad denna Àr?