Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SĂ„ vackert! Ăr det med 3495 modulen? ("U")Reporting in for duty!
Jag har jobbat pÄ kontor i 10 Är och rockat G-Shock under halva tiden. SÄ sent som idag blev det ett mÀrke pÄ keepern till min Frogman nÀr jag skulle koppla in en strömkabel till skÀrmenHaha, jag skulle klassificiera dom som riktiga J-A GADA klockor. Och om Zombie apokalypsen vÀl kommer har man en perfekt klocka med solcellsladdning, litet format och 20 ATM. Den skulle nog förmodligen överleva mig.
MÀrkligt. Jag har haft min sedan augusti och inga missfÀrgningar alls. Den kan bli lite smutsig ibland (som mina andra klockor) men det Àr lÀtta att torka rent den med en tygbit och lite vatten.Nope. Och har ett kontorsjobb sÄ inget sÀrskilt slit med klockorna. Har som sagt aldrig haft bekymmer tidigare, med garminklockor i olika fÀrger eller med en orange square och min blÄ Mudman. Mycket mÀrkligt varför just denna drabbats
AlltsÄ jag orkar ju inte reklamera eller sÄ, det Àr ju en G, sÄ den kanske blir nice med pantina, men mest bara nyfiken om ni upplevt lika med era.
Ja, precis!SĂ„ vackert! Ăr det med 3495 modulen? ("U")
Du ser, fan tufft pÄ kontoret!Jag har jobbat pÄ kontor i 10 Är och rockat G-Shock under halva tiden. SÄ sent som idag blev det ett mÀrke pÄ keepern till min Frogman nÀr jag skulle koppla in en strömkabel till skÀrmen
Ja den Àr riktigt bra. SÄ pass bra att jag börjar fundera pÄ att flippa min Semi-StÄlis...Ja, precis!
Man kunde logga in tidigare ocksÄ men det var inte sÄ uppenbart.Verkar som min favvoklocksida, Gshock database har gjort om sin hemsida. Man verkar ju dessutom nu kunna logga in, fast det kanske man har kunnat göra förut ocksÄ?
https://shockbase.org/
Ahh ok. MisstÀnkte att jag bara inte sett det förut.Man kunde logga in tidigare ocksÄ men det var inte sÄ uppenbart.
Fast det fyller ingen funktion förutom att man kan skapa sin samling och önskelista och dela den, hÀr e min iaf ;:
https://shockbase.org/user/shared_s...4fa5550710afd61e33f7608c965ce4f9ff8aff3cb4caf
Blev ingen like pÄ den dÀr.AlltsÄ det Àr ju en snygg klocka, med framförallt en snygg fÀrg. Men det hÀr har jag inte varit med om pÄ nÄgon av mina övriga. Varken Gs eller andra fÀrglada.
NÄgot missfÀrgar bezeln
Jag har inte haft nya otvÀttade klÀder eller dyliktLite trist. Skrubbade bort det första gÄngen försiktigt med lite scotch-brite, men det kom tillbaka pÄ ett dygn. SÄ det fÄr vara dÀr nu, det Àr ju ÀndÄ en G, men ÀndÄ lite trist nÀr den gula fÀrgen var det som drog mig till klockan.
Har markerat missfÀrgningarna nedan.
Hur upplever ni andra som har den gula?
Ping @L&W @OddD @Dan1jel
Vet inte riktigt, har inte haft nÄgra klÀder som jag inte haft tidigare, sÄ jag tror inte det. Men det var ocksÄ min tanke. Fast det förklara inte varför övriga klockor klarar sig bra.Blev ingen like pÄ den dÀr.
Kan det vara insidan av jackan/skjortan, en kudde, etc som fÀrgar av sig onaturligt mycket?
Alltid skönt att sÀkra vinterns behov! Luktar gott gör det ocksÄ. Blev det klockbyte efter att halva pallen lossatsPelletstime
Mmm, har inte tagit hem nÄgon pall sen i april sÄ nu var det dagsAlltid skönt att sÀkra vinterns behov! Luktar gott gör det ocksÄ. Blev det klockbyte efter att halva pallen lossats
Skaffa en katt eller tvÄ sÄ gör de huset rentMmm, har inte tagit hem nÄgon pall sen i april sÄ nu var det dags
5610an fick vara med hela pallen för det fick bli lite halvakut kÀllarstÀdning oxÄ. Har haft ett gÀng ockupanter dÀr nere...
SÄ ska det se ut!à terigen en jÀtte pÄ armen
Lite kul att se hur klockorna vandrar runt hos olika Àgare i trÄden..à terigen en jÀtte pÄ armen
Japp Vi har ju bytt med varandra, men med en mellanhand. Kul att de stannar pÄ forumet!Lite kul att se hur klockorna vandrar runt hos olika Àgare i trÄden..
Tre grabbar med bra smak helt enkelt!Japp Vi har ju bytt med varandra, men med en mellanhand. Kul att de stannar pÄ forumet!
Vafalls, nytt nick?Tre grabbar med bra smak helt enkelt!
Firade in guld med ett nytt nick jaVafalls, nytt nick?
Tur att du behöll din avatar annars hade jag inte sett att det var duFirade in guld med ett nytt nick ja
Man ska inte hÄlla pÄ sÄdÀr TÀnk om vi lixom trott att det var en spion frÄn nÄn annan trÄdFirade in guld med ett nytt nick ja
hÄller helt med, otroligt bra sidaAhh ok. MisstÀnkte att jag bara inte sett det förut.
Men men, grymt bra databas hursomhelst. SÄ mkt info. MÄnga Gshocks man hittat dÀr genom att tex söka pÄ moduler.
Hmmm. Man kanske skulle logga in dÀr o göra en listahÄller helt med, otroligt bra sida
Ja, lÀtt! Do it!Hmmm. Man kanske skulle logga in dÀr o göra en lista