• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

B8EA11BE-9BD4-4CB2-9CBC-7557FF135E71.jpeg

TyvÀrr inte. Min Àr en GR-8900. Med piratcamoband, Àr vitt original.
GW-8900 har bÄde TS och MB6 dÀremot, finns i likadant utförande oxÄ:)
DĂ„ jag ska leta efter gw-8900 😎

Vad kul, jag har en GD-250-8 och har precis bestÀllt den du har pÄ armen :)
Kunde verkligen inte hÄlla mig, den Àr för himla lÀcker.
Ja den dÀr tvÄ fÀrgade displayen lockar!
Älskar den hĂ€r just för displayen men Ă€r ju ingen G đŸ˜đŸ€Ł SĂ„ en GD-350-8 stĂ„r högt pĂ„ önskelistan! Men nu Ă€r dom ju slut överallt

F5FAD352-9FA8-4686-B2A3-A3EFEDDF315B.jpeg

AlltsÄ det Àr ju en snygg klocka, med framförallt en snygg fÀrg. Men det hÀr har jag inte varit med om pÄ nÄgon av mina övriga. Varken Gs eller andra fÀrglada.

NĂ„got missfĂ€rgar bezeln đŸ€”
Jag har inte haft nya otvÀttade klÀder eller dyliktLite trist. Skrubbade bort det första gÄngen försiktigt med lite scotch-brite, men det kom tillbaka pÄ ett dygn. SÄ det fÄr vara dÀr nu, det Àr ju ÀndÄ en G, men ÀndÄ lite trist nÀr den gula fÀrgen var det som drog mig till klockan.
Har markerat missfÀrgningarna nedan.
282FBCD0-2B26-4C49-B1FE-C95C65FC77E1.jpeg
1EFDEAD5-AB16-46D2-8189-83F73DF53D10.jpeg
7657FF8D-340A-4A05-9AB7-6346677593A9.jpeg
B9364B2C-7593-450A-860B-9F615CC01C9D.jpeg

Hur upplever ni andra som har den gula?
Ping @L&W @OddD @Dan1jel

AlltsÄ det Àr ju en snygg klocka, med framförallt en snygg fÀrg. Men det hÀr har jag inte varit med om pÄ nÄgon av mina övriga. Varken Gs eller andra fÀrglada.

Jag har inte haft nya otvÀttade klÀder eller dyliktLite trist. Skrubbade bort det första gÄngen försiktigt med lite scotch-brite, men det kom tillbaka pÄ ett dygn. SÄ det fÄr vara dÀr nu, det Àr ju ÀndÄ en G, men ÀndÄ lite trist nÀr den gula fÀrgen var det som drog mig till klockan.

Ping @L&W @OddD @Dan1jel
Hmm jag har inte fĂ„tt nĂ„gra missfĂ€rgningar pĂ„ min alls och jag Ă€r inte sĂ„ försiktig med den.đŸ€”
PXL_20211004_080929296__01.jpg

Hmm jag har inte fĂ„tt nĂ„gra missfĂ€rgningar pĂ„ min alls och jag Ă€r inte sĂ„ försiktig med den.đŸ€”
PXL_20211004_080929296__01.jpg
FörstÄr inte riktigt vilka nedsÀnkningar du menar?
Jag köpte hÀrifrÄn:

Edit: ser att jag har Àven missfÀrgning pÄ bandet. Egentligen pÄ alla skarpa Kanter pÄ klockan.

TÀnder du ljus eller nÄgon kamin hemma?
Nope. Och har ett kontorsjobb sĂ„ inget sĂ€rskilt slit med klockorna. Har som sagt aldrig haft bekymmer tidigare, med garminklockor i olika fĂ€rger eller med en orange square och min blĂ„ Mudman. Mycket mĂ€rkligt varför just denna drabbats đŸ€”
AlltsÄ jag orkar ju inte reklamera eller sÄ, det Àr ju en G, sÄ den kanske blir nice med pantina, men mest bara nyfiken om ni upplevt lika med era.

Ping @L&W @OddD @Dan1jel
Har ocksÄ sÀtt att min har lite missfÀrgning pÄ dessa stÀllen vilket Àr trist, inte lika mycket som din dock, men misstÀnker att det inte Àr lÄngt ifrÄn... Àlskar fÀrgen men super trist att det blir sÄ hÀr.

Har ocksÄ sÀtt att min har lite missfÀrgning pÄ dessa stÀllen vilket Àr trist, inte lika mycket som din dock, men misstÀnker att det inte Àr lÄngt ifrÄn... Àlskar fÀrgen men super trist att det blir sÄ hÀr.
Ja verkligen synd. FÀrgen Àr ju asnice. Det gick rÀtt lÀtt att skrubba bort med tvÄl och svamp dock. Men det kom ju tillbaka ganska fort tyvÀrr.

Ja verkligen synd. FÀrgen Àr ju asnice. Det gick rÀtt lÀtt att skrubba bort med tvÄl och svamp dock. Men det kom ju tillbaka ganska fort tyvÀrr.

Gillar ocksÄ min fÀrg, sÄg att jag hade ytterst lite mörkfÀrgning runt ytterkant, men gick att tvÀtta bort.

MisstÀnker att nya mörka tröjor och jackor kan torrfÀlla och fÀrga framförallt jeansjacka.

Men man kanske fÄr börja @roosterman resonera dvs ha sÄ mÄnga klockor att snurra pÄ sÄ dom inte hinner bli skitiga.

Gillar ocksÄ min fÀrg, sÄg att jag hade ytterst lite mörkfÀrgning runt ytterkant, men gick att tvÀtta bort.

MisstÀnker att nya mörka tröjor och jackor kan torrfÀlla och fÀrga framförallt jeansjacka.

Men man kanske fÄr börja @roosterman resonera dvs ha sÄ mÄnga klockor att snurra pÄ sÄ dom inte hinner bli skitiga.
Du har nog En poÀng dÀr gÀllande @roosterman han kan ju snart byta klocka varje dag och klara sig ett kvartal.

Du har nog En poÀng dÀr gÀllande @roosterman han kan ju snart byta klocka varje dag och klara sig ett kvartal.

Kompisen var hemma i förra veckan o kollade in högen med Gs..
Han passade pÄ att rÀkna dom nÀr han inspekterade dom.
Inklusive @Roosterwife Žs Gs sÄ var det visst strax över 70 nu:eek:
SĂ„ jag klarar mig i tvĂ„ mĂ„nader nu OM jag skulle köra en om dan đŸ€Ș

Ping @L&W @OddD @Dan1jel
Hade samma problem med en vit GA2000. fIck inte bort smutsen pÄ kanterna...

Nope. Och har ett kontorsjobb sĂ„ inget sĂ€rskilt slit med klockorna. Har som sagt aldrig haft bekymmer tidigare, med garminklockor i olika fĂ€rger eller med en orange square och min blĂ„ Mudman. Mycket mĂ€rkligt varför just denna drabbats đŸ€”
AlltsÄ jag orkar ju inte reklamera eller sÄ, det Àr ju en G, sÄ den kanske blir nice med pantina, men mest bara nyfiken om ni upplevt lika med era.
Dina andra ser förmodligen likadana ut men syns mindre mot dom kulörerna.
Det mÀrks nÀr man har en likadan ny vid sidan om.
Jag tycker att mina arbetsklockor kan se ok ut för sig sjÀlva men om man jÀmför med mina "fin" klockor Àr dom riktigt risiga.
16333493487267978716887277748451.jpg

Tillbaka
Topp