Denna kommer snart.
Riktigt bra, (om man rÀknar bort priset)
Fine resin cushisoning? Vad kan det vara? A-gel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Denna kommer snart.
1650USDD
En dÀr sÄg redigt fet ut! SÄg den idag pÄ Instagram. Vad landar priset pÄ? Hittar ingen info om den
Ca 1700 eurD
En dÀr sÄg redigt fet ut! SÄg den idag pÄ Instagram. Vad landar priset pÄ? Hittar ingen info om den
Samma röd gummi/plast som finns under skalet pÄ stÄlisarna. Inget nytt.Fine resin cushisoning? Vad kan det vara? A-gel?
1650USD
Mech-inspired G-Shock GMW-B5000TVA-1 Titanium Virtual Armor watch is unlike any other full metal square - G-Central G-Shock Fan Site
The G-Shock GMW-B5000TVA-1 Titanium Virtual Armor edition stands apart from other GMW-B5000 models, with a label-heavy mech-inspired design and a new grillwww.g-central.com
Ca 1700 eur
Samma som tidigare titanfyrkanter
Edit 2a pÄ bollen
Den Àr mer som en samlarobjekt man stÀller bredvid sina Gundam figurer pÄ hyllan Àn nÄgot man bÀr till vardag. Speciellt om man redan har en B5000TB. Men kul Àr den och jag vill ha den.Denna kommer snart.
Kollar man japanska priser sÄ Àr TVA dyrare jÀmfört med TB och TCM.Ca 1700 eur
Samma som tidigare titanfyrkanter
Edit 2a pÄ bollen
Ok hade inte sett nÄgra officiellla priser Àn men det lÄter rimligt att den Àr dyrare nÀr den Àr mer bearbetad.Kollar man japanska priser sÄ Àr TVA dyrare jÀmfört med TB och TCM
Vad kul, jag har en GD-250-8 och har precis bestĂ€llt den du har pĂ„ armenSuttit pĂ„ sen i tisdags nĂ€r den kom hem. Riktigt trevlig modell, mĂ„ste fĂ„ tag pĂ„ en GD-350-8 ocksĂ„âŠ
Haha, men sjukt snygg ÀndÄ.Casio Oyster Perpetual Cosmograph
Edit: Hade vart rÀtt snyggt om det stÄr Casio istÀllet för alla Rolex skrÀp pÄ safirglaset (ja det Àr safirglas pÄ den).
VAD Àr det dÀr?!Casio Oyster Perpetual Cosmograph
Edit: Hade vart rÀtt snyggt om det stÄr Casio istÀllet för alla Rolex skrÀp pÄ safirglaset (ja det Àr safirglas pÄ den).
En kille som gillar Rolex har moddat sin 35th anniversary guldis. Snyggt fÀrgtema mÄste jag sÀga, förutom alla Rolex shit pÄ glaset.VAD Àr det dÀr?!
Antar att det Ă€r menat som ett skĂ€mt. âșEn kille som gillar Rolex har moddat sin 35th anniversary guldis. Snyggt fĂ€rgtema mĂ„ste jag sĂ€ga, förutom alla Rolex shit pĂ„ glaset.
Safirglas
Köp nu optionen e borta nuDagens tips. Edit: NÄgon la ett bud
Klocka Casio, G-Shock
Utropspris: 50 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-10-10 12:47:34. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Herr pÄ Tradera.www.tradera.com
Försvinner sÄ fort nÄgon lÀgger ett bud.Köp nu optionen e borta nu
Om man tagit bort all fantastiskt fint stavad text och kronan sÄ Àr ju det glaset jÀkligt snyggt med det gröna mot guldetEn kille som gillar Rolex har moddat sin 35th anniversary guldis. Snyggt fÀrgtema mÄste jag sÀga, förutom alla Rolex shit pÄ glaset.
Safirglas
Oslagbart pris!Kommer lÀgga ut denna!
3500kr skickat till er i trÄden!
AnvÀnt skick, men inga dings.
Fullset med ostÀmplat cert.
Ohhhh, Àlskar den
Har den MB6 ÄxÄ?Stormtrooper med camobrallor idag
Hur Àr den som löparklocka? Jag springer med en Garmin Forerunner idag, vilken Àr bra som trÀningsredskap men supertrÄkig som klocka, sÄ jag skulle gÀrna byta till en G-Shock nÀr det blir dags.
TyvÀrr inte. Min Àr en GR-8900. Med piratcamoband, Àr vitt original.Har den MB6 ÄxÄ?