• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gold Speed idag đŸ€˜

PXL_20211005_072743513.PORTRAIT~2.jpg

Rysk kvarg - тĐČĐŸŃ€ĐŸĐł "tvorog" (precis som svensk kvarg, men lite torrare) + Nutella + jordnötssmör.. Inspirerad av @spammerstakeahike's mĂ„ltider 😜😎đŸ’Ș
IMG_20211005_091520.jpg
IMG_20211005_092017.jpg
Jag minns nÀr jag pluggande utomlands i öst sÄ köpte jag alltid twarog i brist pÄ kvarg. Det var sÄ Àckligt. Skulle beskriva det som en hÄrd feta ost utan nÄgon som helst smak. Jag brukade mixa det med protein :)

Testa med en vit mjuk suddgummi eller de hÀr.

Jag har tittat pÄ den med bestÀmde mig för att inte köpa. InnehÄller nanopartiklar.

InnehÄller Àven Melamin som kan vara cancerframkallande. Kanske nanopartiklarna gör att det hamnar lÀttare inne i kroppen?

Q&A frÄn Clas sajt :

Är den miljövĂ€nlig? Jag undrar om det finns nĂ„gra hĂ€lsorisker eller miljöfaror med svampen?
✓
Kundservice
FlÀcksuddare Àr tillverkade av Melamin som mest anvÀnds till tallrikar, muggar, skÄlar etc. Man ska naturligtvis inte Àta svampen men som stÀdredskap finns inga hÀlsorisker. Det finns inte nÄgra uppgifter om att den hÀr artikeln innehÄller miljöfarliga Àmnen.

Jag har tittat pÄ den med bestÀmde mig för att inte köpa. InnehÄller nanopartiklar.

InnehÄller Àven Melamin som kan vara cancerframkallande. Kanske nanopartiklarna gör att det hamnar lÀttare inne i kroppen?

Q&A frÄn Clas sajt :

Är den miljövĂ€nlig? Jag undrar om det finns nĂ„gra hĂ€lsorisker eller miljöfaror med svampen?
✓
Kundservice
FlÀcksuddare Àr tillverkade av Melamin som mest anvÀnds till tallrikar, muggar, skÄlar etc. Man ska naturligtvis inte Àta svampen men som stÀdredskap finns inga hÀlsorisker. Det finns inte nÄgra uppgifter om att den hÀr artikeln innehÄller miljöfarliga Àmnen.
DĂ„ fĂ„r man sĂ€tta pĂ„ gasmask nĂ€r man anvĂ€nder den. 😂
SkĂ€mt Ă„sido, jag tror att det Ă€r lugnt. 😉🙂
Soldiers_from_the_newly_formed_Joint_NBC_unit_(cropped).jpg

Today is the Day D
 efter en lyckad anstĂ€llningsintervju, ringde intervjuaren efter en halvtimme och erbjöd mig tillsvidareanstĂ€llning med början den 19 oktober

Har lite svÄrt att vÀlja min nya kontorsklocka
?
56986791-2693-4270-B221-A1869E105DB2.jpeg
Grattis! You can’t go wrong with a square đŸ™‚đŸ‘đŸ»

Today is the Day D
 efter en lyckad anstĂ€llningsintervju, ringde intervjuaren efter en halvtimme och erbjöd mig tillsvidareanstĂ€llning med början den 19 oktober

?
Grattis ✌! Du kan ju inte gĂ„ fel oavsett vilken du vĂ€ljer, men som instegsklocka till ett nytt jobb skulle jag gĂ„tt pĂ„ den vĂ€nstra (5600/5000?). Den andra kanske kan uppfattas som lite Darth Vader av icke-troende! Fast Ă„ andra sidan sĂ„ sĂ€tter du ju tonen dĂ„....đŸ€”

Den nya 5610U Ă€r en stark kandidat, men jag fĂ„r nog hĂ„lla mig till 5600-an i början sĂ„ de pĂ„ kontoret inte fĂ„r en ”G-chock” nĂ€r jag en dag kommer in genom dörren med 6600-an eller 6900-an pĂ„ handleden đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
Bara att sparka upp dörren första dagen med en gwg1000 pÄ armen och visa vad som gÀller. :D

Today is the Day D

?
Grattis! En hÀrlig kÀnsla det dÀr. Kanske en guldis, ta in lite bling pÄ nya stÀllet?

Tillbaka
Topp