• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Update: Jag valde en pastellblÄ dw-5600sc-2, hoppas hon blir nöjd. Hon kör en vintage Tissot i dagslÀget, men den Àr inte helt vattentÀt, sÄ den immar igen titt som tÀtt.

Bra tips i trĂ„den att inte stirra sig blind pĂ„ Baby-G. Denna Ă€r ju riktigt nĂ€tt i storleken. 😍

fdd704c8cdc5a2b5a747d45e3b66eeb4.jpeg

Jag hÄller med, för mig blir det att klockan Àr för lÄng sÄ banden behöver vikas ganska mycket och dÄ blir det att dem pressar av sig sjÀlva nÀstan. Jag bytte och satte ett Combi pÄ min 6900, mycket bekvÀmare nu imo.
GW-5000's band kramar handled mycket bÀttre, mycket mjukare gummi och klockan sitter bÀttre jag mÀrkte!

Fortfarande lite avis pÄ dig ^^ bra köp och extremt stilig klocka! :)

Sjukt sugen ja me, bara för att det Àr Rick and Morty samt collectibles :p
Det Àr bara en sak jag hÀnger upp mig pÄ lite med den....
Stiften i armbandet har en tendens till att vilja krypa ut i tid o otid... Den enda av alla lÀnk-Gs jag har som beter sig sÄ...:(
Har testat att ge Ànden pÄ dom en liten försiktig böj i hopp om att dom ska hÄlla sig pÄ plats.:)

Tillbaka
Topp