• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Barnen kör pingis, medan jag njuter min GW-6900! Tycker GW-6900 borde ha ett namn ocksÄ pÄ skÀrmen sÄ som Rangeman, Mudmaster, Mudman..

Bilagor

• IMG_20211018_170246.jpg
    IMG_20211018_170246.jpg
    381.9 KB · Visningar: 6
Kul att den stannar pĂ„ forumet! DĂ„ fĂ„r man vĂ€l se den nĂ„gon gĂ„ng ibland. 🙂
Den kommer hamna precis i utkanten pĂ„ forumet. Jag matar en jobbarkompis med G-shocks, sjĂ€lvklart bearbetar jag honom att joina oxĂ„đŸ˜
Men jag kan lova att den kommer synas hĂ€r i trĂ„den fortsĂ€ttningsvis👍😀
Han börjar fĂ„ en riktigt trevlig samling nu😄 Detta blir hans första GW-B5600 och dĂ„ ska det ju börjas i stil😉

Vilken Àr modell Àr den undre? Grym ju
Det Àr en blandning av GW-B5600BC och GW-B5600HR.
Den har BCs kombilÀnk, bezel och modul i HR-chassit, dÀrav den mörka bÄrden istÀllet för BCs guldbÄrd. :)
Vill minnas att det var @Fujoor som gjorde modden :D

Bilagor

• GW-B5600BC-1.png
    GW-B5600BC-1.png
    107.2 KB · Visningar: 4
  • GW-B5600HR-1.png
    GW-B5600HR-1.png
    97.8 KB · Visningar: 4
Ska man skratta eller grĂ„ta 😂
HÀrligt hur man kan gÄ sÄ all in pÄ en klocka! Han har verkligen svalt ALLT med den, och det med hull och hÄr!
En riktigt hÀrlig hyllning av en mycket annorlunda klocka!
SÄ himla vacker den dÀr... Om jag ÀndÄ hade pengarna för denna sÄ hade jag bestÀllt pÄ rotmos.

Det Àr en blandning av GW-B5600BC och GW-B5600HR.
Den har BCs kombilÀnk, bezel och modul i HR-chassit, dÀrav den mörka bÄrden istÀllet för BCs guldbÄrd. :)
Vill minnas att det var @Fujoor som gjorde modden :D
Attans var rĂ€dd för det 😂 Min dröm Ă€r en m5610u (den jag sjĂ€lv har) men med gula toner utan att behöva bygga ihop flera klockor 😆 och helst med ”platt” ram och ej metall đŸ˜‰đŸ€·â€â™‚ïž

God đŸ€Ź morgon,
... efter en kvart sÄ Äkte skiten frÄn handleden tillbaka till nattduksbordet....
Neej, att sova med klockan pĂ„ Ă€r inte min grej... och varför ska man kolla vad klockan Ă€r nĂ€r man vaknar mitt i natten? Det bara stressar en: "Fan jag ska upp om 3 timmar, MÅSTE somna om nu..."
NEJ, det blev inte sÄ, snurrade vaken i sÀngen tills larmet ringde pÄ morgonen...
IMG_20211019_063308162.jpg

God đŸ€Ź morgon,
... efter en kvart sÄ Äkte skiten frÄn handleden tillbaka till nattduksbordet....
Neej, att sova med klockan pĂ„ Ă€r inte min grej... och varför ska man kolla vad klockan Ă€r nĂ€r man vaknar mitt i natten? Det bara stressar en: "Fan jag ska upp om 3 timmar, MÅSTE somna om nu..."
NEJ, det blev inte sÄ, snurrade vaken i sÀngen tills larmet ringde pÄ morgonen...
IMG_20211019_063308162.jpg
Jag Àr likadan, vill inte alls veta vad klockan Àr mitt i natten. Inbillar mig hellre att jag kan sova 5 timmar till :)

Tillbaka
Topp