• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God đŸ€Ź morgon,
... efter en kvart sÄ Äkte skiten frÄn handleden tillbaka till nattduksbordet....
Neej, att sova med klockan pĂ„ Ă€r inte min grej... och varför ska man kolla vad klockan Ă€r nĂ€r man vaknar mitt i natten? Det bara stressar en: "Fan jag ska upp om 3 timmar, MÅSTE somna om nu..."
NEJ, det blev inte sÄ, snurrade vaken i sÀngen tills larmet ringde pÄ morgonen...
IMG_20211019_063308162.jpg

Jag sov med Mudmastern pÄ handleden nÀr jag var förÀldraledig, dels för att hÄlla koll pÄ nÀr lillgumman vaknade samt ta tiden hur lÀnge jag vÀrmde vÀllingen. Men slutade ocksÄ med det nÀr lillgumman började pÄ förskolan ^^

IMG_20200615_234651.jpg

Aha, det hade jag inte förstÄtt.
Den Àr cool men att skriva ut instruktionsboken pÄ klockan Àr onekligen nytt grepp.
De dÀr texterna Àr coola pÄ bild, som nÄgon slags augmented reality grej nÀstan. Men att ha de konstant pÄ klockan Àr lite för mycket tycker jag. Kanske kul i början men sen ledsnar man. Sen tycker jag att den hade sett bÀttre ut med en negativ display Àn positiv display. Jaja, jag kanske Àndrar mig sen men just nu sÄ tycker jag mindre om den Àn nÀr jag först sÄg den.

Jag tĂ€nkte köpa en present till min sambo i form av en Baby-G i nĂ„gon glad fĂ€rg. Tycker dock det Ă€r svĂ„rt att hitta pĂ„ nĂ€tet. PĂ„ Casios hemsida finns mĂ„nga skönt pastelliga modeller, men jag lyckas aldrig hitta dem hos Ă„terförsĂ€ljare, dĂ„ Ă€r det alltid ett magert och trist urval. Är det nĂ„gon som har ett tips pĂ„ en bra hemsida, gĂ€rna inom EU för att slippa tull och moms?

Jag tĂ€nkte köpa en present till min sambo i form av en Baby-G i nĂ„gon glad fĂ€rg. Tycker dock det Ă€r svĂ„rt att hitta pĂ„ nĂ€tet. PĂ„ Casios hemsida finns mĂ„nga skönt pastelliga modeller, men jag lyckas aldrig hitta dem hos Ă„terförsĂ€ljare, dĂ„ Ă€r det alltid ett magert och trist urval. Är det nĂ„gon som har ett tips pĂ„ en bra hemsida, gĂ€rna inom EU för att slippa tull och moms?
Kolla Zalando. Dom har mer Baby-Gs Ă€n man tror 🙂

IMG_20210625_134022.jpg

Köpte i somras frÄn creationwatches

Ett par förslag till ;) FrÄn Spanjackien/Gran Canaria.

En vanlig fyrkant funkar ocksÄ pÄ tunna handleder om hon inte vill ha Baby-G pÄ bezeln.
Denna hÀnger pÄ ca 15cm handled. 20211003_133257.jpg

RÄkade klicka hem tvÄ Casios för att köra med pÄ semestern. KÀnns Àven som att man skulle behöva ytterligare en G-shock. Yolo som kidsen sÀger :D
2cas.jpg

Jobbar hemifrĂ„n dĂ„ jag vĂ€ntar pĂ„ klockpaket😊
IMG_20211018_100234.jpg

Kolla Zalando. Dom har mer Baby-Gs Ă€n man tror 🙂

IMG_20210625_134022.jpg

Köpte i somras frÄn creationwatches

Ett par förslag till ;) FrÄn Spanjackien/Gran Canaria.

En vanlig fyrkant funkar ocksÄ pÄ tunna handleder om hon inte vill ha Baby-G pÄ bezeln.
Denna hÀnger pÄ ca 15cm handled. 20211003_133257.jpg
Bra tips allihopa, stort tack! Ska botanisera bland förslagen nu. 👍

Bernadotte pryder handleden idag.

Har alltid klocka pÄ mig nÀr jag sover. Vaknar mitt i natten för att gÄ pÄ toa och dÄ vill jag veta hur mycket jag har sovit och hur mkt jag har kvar. Annars ligger jag sömnlös och undrar om alarmet ska börja tjuta om 5 min. :)

PXL_20211019_102641823.jpg
Tog mig ett tag att koppla smeknamnet Bernadotte... Sökte t.o.m i trÄden för att se om jag missat nÄgot. :bag:

Knugen gör sig vÀl med positiv display och gula detaljer.

Tillbaka
Topp