Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Morgonvinkeln...Never mind. Det funkar! Men inte alltid .. Det mÄste vara typ rÀtt vinkel
Om klockan Àr under ljusa förhÄllanden sÄ Àr klockan sÄ smart att den inte sÀtter igÄng autoled funktionen.Never mind. Det funkar! Men inte alltid .. Det mÄste vara typ rÀtt vinkel
Designa din egen G-Shock
DWE-5610-G-DESIGNER | CASIO
MY G-SHOCKăŻăæ¶Čæ¶ăæćæżăăăŒă«ăăăłăăçŸé ăéç°ăȘă©ăăăŒăć„ă«ă«ă©ăŒăă»ăŹăŻăăăèȘćă ăăźG-SHOCKăäœæăăăăšăćŻèœă§ăăăăă§ăŻăG-SHOCKăźăăăăŻăăă¶ă€ăăŒăăŒă ăăMY G-SHOCKăźăăă«æ§ă ăȘă«ă©ăŒăźç”ăżćăăăææĄăăŸăăă«ăčăżăă€ășăźćèă«æŻéăă§ăăŻăăŠăżăŠăă ăăă ăMY G-SHOCKăăŻăæŻé±äžćźæ°ăźăæłšæăćăä»ăăŠăăăŸăăïŒç„æ„ăé·æäŒæăźéąäżă§ćéăźăżă€ăăłă°ăććŸăăć ŽćăăăăăŸăăïŒ äžæçă«ćšćș«ćăăšăȘăć ŽćăŻăćăä»ăéć§ăŸă§ăćŸ ăĄäžăăăŸăăăăéĄăçłăäžăăŸăă ăLIMITEDèĄšèšă«ă€ăăŠă...www.casio.com
Den dÀr vart snygg!Designa din egen G-Shock
DWE-5610-G-DESIGNER | CASIO
MY G-SHOCKăŻăæ¶Čæ¶ăæćæżăăăŒă«ăăăłăăçŸé ăéç°ăȘă©ăăăŒăć„ă«ă«ă©ăŒăă»ăŹăŻăăăèȘćă ăăźG-SHOCKăäœæăăăăšăćŻèœă§ăăăăă§ăŻăG-SHOCKăźăăăăŻăăă¶ă€ăăŒăăŒă ăăMY G-SHOCKăźăăă«æ§ă ăȘă«ă©ăŒăźç”ăżćăăăææĄăăŸăăă«ăčăżăă€ășăźćèă«æŻéăă§ăăŻăăŠăżăŠăă ăăă ăMY G-SHOCKăăŻăæŻé±äžćźæ°ăźăæłšæăćăä»ăăŠăăăŸăăïŒç„æ„ăé·æäŒæăźéąäżă§ćéăźăżă€ăăłă°ăććŸăăć ŽćăăăăăŸăăïŒ äžæçă«ćšćș«ćăăšăȘăć ŽćăŻăćăä»ăéć§ăŸă§ăćŸ ăĄäžăăăŸăăăăéĄăçłăäžăăŸăă ăLIMITEDèĄšèšă«ă€ăăŠă...www.casio.com
SÄg denna och nu tÀnker jag bestÀlla hem en. Finns det nÄgon nackdel med denna modell som jag inte ser? Kan nÀmligen inget om G-shock, mer Àn att dom tÄl allt, inklusive atombomb.Hmm nya 2200 ser ju ÀndÄ go ut pÄ denna bild, nÄgon som Àger i trÄden?
SÄg denna och nu tÀnker jag bestÀlla hem en. Finns det nÄgon nackdel med denna modell som jag inte ser? Kan nÀmligen inget om G-shock, mer Àn att dom tÄl allt, inklusive atombomb.
Finns det G-shock med solladdning och radiosynk samt med visare?En nackdel jag ser Àr att den inte har solladdning eller radiosynk av tid.
Detaljer: https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=GA-2200M-1A&subseries=GA-2200&series=2200
JajjemenFinns det G-shock med solladdning och radiosynk samt med visare?
Finns det G-shock med solladdning och radiosynk samt med visare?
Hahah, glömde skriva att priset fÄr gÀrna vara under 2kkr.Jajjemen
Exempelvis @dzlDave 's ett par inlÀgg uppÄt
AWG-M100 kanske ?Hahah, glömde skriva att priset fÄr gÀrna vara under 2kkr.
Den hade funktionerna jag söker, men inte utseendet. Verkar bli att kompromissa för min del.AWG-M100 kanske ?
En GST-B200 Kanske?Hahah, glömde skriva att priset fÄr gÀrna vara under 2kkr.
En GST-B200 Kanske?
Inte MB6 men BlÄtandsync med mobil för korrekt tid
Casio G-SHOCK New GST-B200-1AER G-STEEL Carbon Core Guard Structure
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av Casio TvÄ Ärs internationell garanti Levereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
För stor för mig..En GST-B200 Kanske?
Inte MB6 men BlÄtandsync med mobil för korrekt tid
Casio G-SHOCK New GST-B200-1AER G-STEEL Carbon Core Guard Structure
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av Casio TvÄ Ärs internationell garanti Levereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Blev en square precisGillae min i pvd mkt. Rekommenderas @SeikoZ, bra kÀnsla och finish
För stor för mig..
Blev en square precis
En GW-B5600, fÄr se hur det blir med synen dock.Vilken blev det?
Gst Àr ingen bjÀsse, spec ljuger upplevs mindre. Men klart square Àr mindre iof
GST-B400 Àr lite mindre isf. Men en Square mÄste man ju ocksÄ ha oavsettFör stor för mig..
Blev en square precis