dzlDave
Silver
Koppla den till telefonen med blÄtand sÄ ska man kunna se.Kan jag se laddningsnivÄn pÄ denna MRG som precis hoppat igÄng med coolfire?
[Edit]
Missade att den MRG'n inte har BT utan GPS istÀllet. My bad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Koppla den till telefonen med blÄtand sÄ ska man kunna se.Kan jag se laddningsnivÄn pÄ denna MRG som precis hoppat igÄng med coolfire?
Grymt fin klocka!Kan jag se laddningsnivÄn pÄ denna MRG som precis hoppat igÄng med coolfire?
Ja jĂ€klar! Ăr det den som jag hade?
Nope, @Daion var inte sugen pĂ„ att sĂ€lja, men hittade en som var!Ja jĂ€klar! Ăr det den som jag hade?
Kul att det finns ytterligare en pÄ forumet!Nope, @Daion var inte sugen pÄ att sÀlja, men hittade en som var!
Har du inte kollat pÄ gpw-1000 istÀllet? Tycker den ser ut bÀttre Àn 2000 imhoBlev ingen GPW-2000
NÄgon som sett en annan i Sverige? TyvÀrr inte intressant att köpa frÄn utlandet dÄ den ev. kommer kÀnnas för stor...
Gud vad stor klocka
Tack sÄ mycket, ska kollas in nÀrmare.Tror det Àr denna ;
Checking the Charge Level Module No. 5411 MR-G - Support - CASIO
CASIO official home page.support.casio.com
Tack sÄ mycket!Grymt fin klocka!
Wow, grattis, jÀttekul!
Man blir ju onekligen sugen, igen
GPW-1000VFC-1AER https://www.blocket.se/vi/98696046.htmHar du inte kollat pÄ gpw-1000 istÀllet? Tycker den ser ut bÀttre Àn 2000 imho
LagomGud vad stor klocka
Nja, det var helt ok pris faktiskt. Har satt en 56BB bezel pÄ den.Fin!
Fint skick ocksÄ. Blev dyrt?
LÀst att den skulle bÀras Ànnu större, men visst den Àr vÀldigt fin den med. Hittade dock ingen sÄdan heller, men tack ÀndÄ!Har du inte kollat pÄ gpw-1000 istÀllet? Tycker den ser ut bÀttre Àn 2000 imho
Finns ett trick som gör det helt ofarligt. Du tappar lite effekt pga avstÄndet, men ladda ner en luxmÀtarapp pÄ telefonen och kolla vad du fÄr ut.Ska hÄlla koll pÄ lampan men flyttar nog klockan till fönsterbrÀdan nu nÀr den hoppat igÄng. Bra tips, tackar!
KÀnns bÀttre för min sinnesfrid att ha klockorna pÄ fönsterbrÀdan men denna lampa var ju otrolig att kicka igÄng klockan.
Dyrt tycker jag. Minns ett par Är sedan dom gick pÄ 2,5-3,5 tusen hÀr pÄ KS.GPW-1000VFC-1AER https://www.blocket.se/vi/98696046.htm
Wow, det var spÀnnande! Tack för grymt tips!Finns ett trick som gör det helt ofarligt. Du tappar lite effekt pga avstÄndet, men ladda ner en luxmÀtarapp pÄ telefonen och kolla vad du fÄr ut.
Arbetslampan Àr pÄ 20W och ger mer Àn 20.000 lux.
Det hade varit nÄt. DÄ hade jag ocksÄ köpt enDyrt tycker jag. Minns ett par Är sedan dom gick pÄ 2,5-3,5 tusen hÀr pÄ KS.
Ok, sÄg fel. Det var gpw-1000..Det hade varit nÄt. DÄ hade jag ocksÄ köpt en
Tredje eller fjÀrde gÄngen gillt för GWG-1000. Trevlig pjÀs