• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Snodde @Roosterwife 's nyaste bara för att se hur en Minioak beter sig pĂ„ 19,5cms handled.. 😁
Inte mĂ„nga hĂ„l kvar pĂ„ bandet.... 😉
IMG_20211030_084945.jpg
IMG_20211030_084959.jpg

Strax dags för mer lervĂ€nlig G, för om 30min "Ă„ker" jag till Gotland via SVT och bevakar GGN liveđŸ˜€đŸïž

UrsĂ€kta men ett jĂ€vla skĂ€mt eller att denna ocksĂ„ immar igen, dessutom mer Ă€n den jag returnerade
😡
A4E66F1B-69C5-4E0A-8904-E560594E713F.jpeg

GĂ„r det fixa sjĂ€lv tro? Orka skicka tillbaka Ă€nnu en Ă€ven om det sĂ€kert blir sĂ„ 🙃

Surt. Kanske en modell som drabbas ofta? Men fukten i sig kanske kommer frÄn hög luftfuktighet dÀr klockan monterats ihop.

Tror bara att han hade otur, mina 2 har jag inga problem med alls.

Skulle fĂ„tt köpa din nĂ€r jag frĂ„gade 🙈
Kanske, men tvĂ„ ggr Ă€r ju Ă€ndĂ„ rĂ€tt udda med exakt samma fel pĂ„ samma modell. Oavsett trĂ„kigt och man blir inte sugen testa en till direkt, mer om det lĂ€tt gĂ„r att fixa jag kan behĂ„lla. Är det bökigt kĂ€nns det som jag returnerar och glömmer att modellen existerat

edit: sen kan jag förstĂ„ det kan hĂ€nda pĂ„ vintern nĂ€r det Ă€r kallt och man gĂ„r frĂ„n vĂ€rmen inomhus men Ă€r ju 12 grader idag 🙄

Senast Àndrad:
UrsĂ€kta men ett jĂ€vla skĂ€mt eller att denna ocksĂ„ immar igen, dessutom mer Ă€n den jag returnerade
😡
A4E66F1B-69C5-4E0A-8904-E560594E713F.jpeg

GĂ„r det fixa sjĂ€lv tro? Orka skicka tillbaka Ă€nnu en Ă€ven om det sĂ€kert blir sĂ„ 🙃
Varför inte öppna upp, lÄta den torka, fetta in packning och stÀnga igen. GÄr ju snabbt och löser sÀkert problemet.

Tillbaka
Topp