Vart ju fan ballt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vart ju fan ballt
Tycker det funkar riktigt braVart ju fan ballt
Tycker nÀstan att jag förtjÀnar att ha delad vÄrdnad pÄ den dÀr nu...Tycker det funkar riktigt bra
Burton gör inte bort sigLördagkvÀll. Kopplar av framför TVn med öl och G-shock!
Jag har inte ens börjat kolla vilka som stÀllt om sig eller inte av mina ÀnVarför funkar inte DST Auto pÄ min GWG? Fick sÀtta den pÄ Off nu.
Varför funkar inte DST Auto pÄ min GWG? Fick sÀtta den pÄ Off nu.
Dina BT squares har sÀkert stÀllt om till rÀtt tid utan problem.Jag har inte ens börjat kolla vilka som stÀllt om sig eller inte av mina Àn
Det tror jag oxÄ, dom synkar bÀst av MB6orna.Dina BT squares har sÀkert stÀllt om till rÀtt tid utan problem.
DÀr har vi förklaringen. Tack.Om den inte synkat mot masten slÄr den inte om till vintertid.
Alla mina BT shocks har synkat och fÄtt rÀtt tid. Resten fÄr jag stÀlla om manuellt.Det tror jag oxÄ, dom synkar bÀst av MB6orna.
Varför funkar inte DST Auto pÄ min GWG? Fick sÀtta den pÄ Off nu.
Mycket mĂ€rkligt. Min MR-G sĂ€ger att den inte har synkat inatt, Ă€ndĂ„ visar den korrekt tid och den har inte BT. Ăr det nĂ„gon slags GPS-magi?Om den inte synkat mot masten slĂ„r den inte om till vintertid.
Mycket mĂ€rkligt. Min MR-G sĂ€ger att den inte har synkat inatt, Ă€ndĂ„ visar den korrekt tid och den har inte BT. Ăr det nĂ„gon slags GPS-magi?
JÀkligt mÄnga 8900 dÀr.Skaplig samling! Undrar hur mÄnga kilo det motsvarar?