Hur vrider man tillbaka tiden? Har inte tillgÄng till manual just nu.
hĂ„ll in adjust tills det blinkar, tryck pĂ„ mode tills du Ă€r vid tiden. Ăndra med knapparna till vĂ€nster, tryck in adjust nĂ€r du Ă€ndrat.
Borde det vara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÄgot sÄ mycket rÄ-djÀvulskt .... Respekt ! Hur mÄnga Àr de? SÀlj av den dÀr samlingen och du kan leva som en sultan resten av ditt liv ! Min 7900 hÀlsar !Skaplig samling! Undrar hur mÄnga kilo det motsvarar?
Haha, I wish! Bilden Àr tagen frÄn en Facebookgrupp men den var för galen för att inte dela vidare.NÄgot sÄ mycket rÄ-djÀvulskt .... Respekt ! Hur mÄnga Àr de? SÀlj av den dÀr samlingen och du kan leva som en sultan resten av ditt liv ! Min 7900 hÀlsar !
Och ni tycker att jag har mÄnga?????Skaplig samling! Undrar hur mÄnga kilo det motsvarar?
Snyggt försök att lura frugan dÀr. "Jag lÀgger ut dem som en orm sÄ ser det inte ut att vara sÄ mÄnga"Skaplig samling! Undrar hur mÄnga kilo det motsvarar?
Min BC Àr den dyraste G-shocken jag har....Back in black.
Finns det en "frugan" dÀr ens?Snyggt försök att lura frugan dÀr. "Jag lÀgger ut dem som en orm sÄ ser det inte ut att vara sÄ mÄnga"
Oh, my GodSkaplig samling! Undrar hur mÄnga kilo det motsvarar?
Perfekta klockan att slÀnga pÄ sig nÀr dagen Àr oviss. Just nu Àr vi pÄ gymmet
Alla mina BT shocks har synkat och fÄtt rÀtt tid. Resten fÄr jag stÀlla om manuellt.
GrÀnsen Àr nÄdd för lÀnge sedanFinns det en "frugan" dÀr ens?
@Roosterwife kanske kan klarlÀgga var grÀnsen gÄr, hur mÄnga Gshock innan ultimatet: Jag eller klockorna! kommer?
För han pÄ "ormbilden" jaGrÀnsen Àr nÄdd för lÀnge sedan
Snygg! Ref.?
Min teori Àr att @roosterman alla G:s har stekt radiomasterna nÀr dom skulle synka vintertiden.DST off pÄ samtliga. De synkar visst inte sedan vi bytte sovrum
Jajamen, har den gula. Men lite sugen pÄ den svarta ocksÄ faktiskt Àlskar skÀrmen!NÄgon som har en GBD200? Verkar vara en vettig uppgradering frÄn GBX-100.
Sjukt gott med BudapestInga problem med synken pĂ„ RangemannenâŠ
Dagens lunch i bakgrunden: Ett kilo Budapest-lÀngd
MÄste ju ha med nÄt sÄnt o göra... Bor ju liite nÀrmre maten Àn @DerixMin teori Àr att @roosterman alla G:s har stekt radiomasterna nÀr dom skulle synka vintertiden.
Inte helt off... Dom billigaste verkar gÄ för 3500ish.. Allt Àr vÀl en frÄga om hur snabbt du vill fÄ tag i enNu har det blivit mycket gwg-1000 tjat frÄn min sida men behöver experternas hjÀlp hÀr.
Har en GWG-1000 pÄ kroken nu men personen som sÀljer vill ha 4200kr för den. KÀnns lite saftigt eller vad tycker ni? KÀnns som modellen bara blir mer eftertrakad
Ja jag misstÀnkte det!Inte helt off... Dom billigaste verkar gÄ för 3500ish.. Allt Àr vÀl en frÄga om hur snabbt du vill fÄ tag i en
tillgÄng och efterfrÄgan, köpte min ny för under 4000(för ca 2Är sen har jag för mig) men just nu tror jag nypris Àr ca6000.Nu har det blivit mycket gwg-1000 tjat frÄn min sida men behöver experternas hjÀlp hÀr.
Har en GWG-1000 pÄ kroken nu men personen som sÀljer vill ha 4200kr för den. KÀnns lite saftigt eller vad tycker ni? KÀnns som modellen bara blir mer eftertrakad
Vilken ref Àr det du hittat? Grönt band eller?Ja jag misstÀnkte det!
Funderar pÄ om man ska hugga pÄ den ifall den slutas tillverkas i och med den nya modellen. Tack för svaret!
StÀmmer bra!Vilken ref Àr det du hittat? Grönt band eller?