Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr bara att gilla lÀget. ( vad jag vet )
StĂ€llde om sig som den ska trots att jag inte anslutit till telefonen pĂ„ mĂ„naderâŠ
frÄga till g-shock rÀvarna: pÄ vissa av de nya inkl den pÄ bilden ovan har led-bakgrundsbelysningen en tendens att lÀcka frÄn kanterna, finns det ngn Quick fix pÄ detta eller Àr det bara att gilla lÀget och inte skruva isÀr?
Ăr den vĂ€lhĂ„llen, hyffsat ny och utan massa repor och nags sĂ„ Ă€r det bara att klippa.StĂ€mmer bra!
Finns pÄ Ebay för en tusenlapp.
Perfekt tillfÀlle att frÄga alla berörda och alla jÀgare som snurrar hÀr:Bra start pÄ dagen.
Klipper ett rÄdjur i sidan med Polon pÄ vÀg till jobbet Ringer polisen och meddelar att det sprungit ivÀg i skogen igen. Ingen fara sÀger hon i andra Ànden, de skickar eftersök. Sedan frÄgar hon nÄt mer om min bil igen innan hon sÀger "Du vet att du har körförbud pÄ bilen va?"
Jag Àr varken polis eller jÀgare (eller konsument av vÀglik), men varför ska du ringa polisen om du ÀndÄ tÀnker stoppa det i bagaget? Viltolyckor Àr ju egentligen inget att skojja om. Dom kostar en jÀkla massa pengar pÄ alla möjliga sÀtt. Speciellt för försÀkringsbolag (vilket höjer premien för alla). Om det dessutom Àr skyltat sÄ ska man köra dÀrefter...Perfekt tillfÀlle att frÄga alla berörda och alla jÀgare som snurrar hÀr:
Om man kör pÄ ett rÄdjur eller en Àlg, ringer till polisen, de skickar en jÀgare som ska spÄra djuret och döda den... har man rÀtt att krÀva halva bytet???
Den rike jÀveln (jÀgaren) ska inte fÄ allt kött gratis!!!
Det Àr ju min förtjÀnst att han fÄr skjuta lite
à andra sidan om rÄdjuret Àr död pÄ plats, har jag rÀtt att stoppa in den i bagaget efter jag ringt till polisen?
Bra start pÄ dagen.
Klipper ett rÄdjur i sidan med Polon pÄ vÀg till jobbet Ringer polisen och meddelar att det sprungit ivÀg i skogen igen. Ingen fara sÀger hon i andra Ànden, de skickar eftersök. Sedan frÄgar hon nÄt mer om min bil igen innan hon sÀger "Du vet att du har körförbud pÄ bilen va?"
Perfekt tillfÀlle att frÄga alla berörda och alla jÀgare som snurrar hÀr:
Om man kör pÄ ett rÄdjur eller en Àlg, ringer till polisen, de skickar en jÀgare som ska spÄra djuret och döda den... har man rÀtt att krÀva halva bytet???
Den rike jÀveln (jÀgaren) ska inte fÄ allt kött gratis!!!
Det Àr ju min förtjÀnst att han fÄr skjuta lite
à andra sidan om rÄdjuret Àr död pÄ plats, har jag rÀtt att stoppa in den i bagaget efter jag ringt till polisen?
Körförbud pga utebliven besiktning? SÄ lÀnge bilen Àr skattad och försÀkrad sÄ ska det lösa sig ÀndÄ i det fallet.Bra start pÄ dagen.
Nu börjar vi bli OT, men , jag personligen Àter bara kött frÄn döda djurKan man Àta pÄ död djurs kött?
Det var tydligen sista dagen för besiktning igÄr.. Snabba som attan! Sedan kunde man sÄ klart anat att det skulle komma ett rÄdjur efter att jag tvÀrnitat för det första, men hjÀrnan var inte riktigt med sÄ tidigt pÄ morgonen. Jag fÄr skylla pÄ vintertidKörförbud pga utebliven besiktning? SÄ lÀnge bilen Àr skattad och försÀkrad sÄ ska det lösa sig ÀndÄ i det fallet.
Vilt Àr okul, dom Àr SNABBA, dom dÀr odjuren..
TÀnkte fel ..Kan man Àta pÄ död djurs kött?
Jag tÀnkte helt fel.. Vi, muslimer, Àter ju djur, som vi slaktar sjÀlv .. Men pÄ tekniskt sett, han slaktade ju djuren med pÄkörningNu börjar vi bli OT, men , jag personligen Àter bara kött frÄn döda djur
Fast med vintertid tjÀnade du en timme sÄ du borde varit en timme piggareDet var tydligen sista dagen för besiktning igÄr.. Snabba som attan! Sedan kunde man sÄ klart anat att det skulle komma ett rÄdjur efter att jag tvÀrnitat för det första, men hjÀrnan var inte riktigt med sÄ tidigt pÄ morgonen. Jag fÄr skylla pÄ vintertid
Ingen av @Derix klockor synkade juFast med vintertid tjÀnade du en timme sÄ du borde varit en timme piggare
Helsike!Har en GPW-2000 ute om nÄgon Àr intresserad. SÀnkt till 4500 men om nÄgon hÀr tar den fÄr ni den för 4000 inkl. spÄrbar frakt. Ha en fin dag!
En timma plus eller minus - kroppen kÀnner att det Àr nÄgot som Àr fel Minsta grabben vaknade kl 4 imorse och var klarvaken..Fast med vintertid tjÀnade du en timme sÄ du borde varit en timme piggare
Och det vÀrsta Àr att man inte fÄr montera en riktig kofÄngare storlek större sÄ den skyddar bÄde strÄlkastare och kylaren och allt dÀr framme... nere i Australien Mà STE de ha rejÀla grejer för att skydda bÄde sig sjÀlva och bilen frÄn kÀngurus och korna, men hÀr fÄr man gÀrna dö utan nÄt skydd pga "helbilsgodkÀnnandeskiten"Jag Àr varken polis eller jÀgare (eller konsument av vÀglik), men varför ska du ringa polisen om du ÀndÄ tÀnker stoppa det i bagaget? Viltolyckor Àr ju egentligen inget att skojja om. Dom kostar en jÀkla massa pengar pÄ alla möjliga sÀtt. Speciellt för försÀkringsbolag (vilket höjer premien för alla). Om det dessutom Àr skyltat sÄ ska man köra dÀrefter...