Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara godbitar i den boxenFör 8-9 mÄnader sedan var mitt mÄl att fylla en sÄdan hÀr klockbox och sedan vara nöjd med min klocksamling. DÄ hade G-shock knappt ens kommit i mina tankar.
I somras köpte jag min första G-shock. Kort efter första klockan köpte jag tvÄ till. Sen var jag fast. Nu har jag nÀstan fyllt boxen med bara G-shocks, och mÄlet Àr att fylla den och sedan vara nöjd med G-shocks.
Jag kan förstÄs inte lova nÄt för har man fastnat i detta trÀsk sÄ Àr oddsen för det dÄliga...
Mycket bra!Efter mycket funderande sÄ anlÀnde detta odjuret med DHL idag.
Bara godbitar i den boxen
Grattis! TrÄdens första? Gillar du den?VÀlkommen GWG-2000.
Jaha, tack! Jo jag gillar den..Grattis! TrÄdens första? Gillar du den?
VĂ€lkommen GWG-2000.
Min Àr inte lika exklusiv, men lika fÀrgglad iafHoppas att ni alla fÄr en fin helg!
Min Àr inte varken lika exklusiv eller fÀrgglad, men Ätminstone fÀrgmatchadMin Àr inte lika exklusiv, men lika fÀrgglad iaf
Rangeman gör sig jÀkligt bra i grönt! Min har haft dom gröna klÀderna pÄ sig sen den blev grön.. Dom andra tre skiftas det pÄ lite dÄ o dÄMin Àr inte varken lika exklusiv eller fÀrgglad, men Ätminstone fÀrgmatchad
Om man vill!
InstÀmmer! Mycket bra!Rangeman gör sig jÀkligt bra i grönt! Min har haft dom gröna klÀderna pÄ sig sen den blev grön.. Dom andra tre skiftas det pÄ lite dÄ o dÄ