• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Goddag 😎
Screenshot_20211111_111146_com.huawei.himovie.overseas.jpg

För 8-9 mÄnader sedan var mitt mÄl att fylla en sÄdan hÀr klockbox och sedan vara nöjd med min klocksamling. DÄ hade G-shock knappt ens kommit i mina tankar.
I somras köpte jag min första G-shock. Kort efter första klockan köpte jag tvÄ till. Sen var jag fast. Nu har jag nÀstan fyllt boxen med bara G-shocks, och mÄlet Àr att fylla den och sedan vara nöjd med G-shocks.
Jag kan förstĂ„s inte lova nĂ„t för har man fastnat i detta trĂ€sk sĂ„ Ă€r oddsen för det dĂ„liga...đŸ„Ž

20211110_185102.jpg
Bara godbitar i den boxen :)

Bara godbitar i den boxen :)

Tackar! Och jag Àr ju frestad att fylla pÄ de tvÄ tomma facken sÄ det blir en full box G-shock. Funderar pÄ en till square med positiv display. Och tycker att Oakarna Àr snygga, men ingen av dem har tough solar...
En MR-G Àr ocksÄ lockande men dÄ blir det ju att grÀva djupare i kistan...
SÄ mÄnga alternativ!

Rangeman gör sig jÀkligt bra i grönt! Min har haft dom gröna klÀderna pÄ sig sen den blev grön.. Dom andra tre skiftas det pÄ lite dÄ o dÄ :)
InstÀmmer! Mycket bra!
Du har aldrig kÀnt att gÀngan i plasten börjat ge sig?
Nu bet den ju direkt nÀr skruven bottnar, sÄ risken för att överdra kÀnns liten, men det Àr ÀndÄ plast man skruvar i, tÀnker jag.

Tillbaka
Topp