Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar den skarpt alltsÄ!!
Du kan ju bygga en stÄlvariant av den med reserv lÀnkbitar frÄn alla dina stÄlisar.Gillar den skarpt alltsÄ!!
Hmmm, blÄtt, silver, guld och rött..... Fyra modkit sÄ kan man ju snickra ihop en fuskis
Ăr det verkligen ingen hĂ€r som köpt Tokyon Ă€n??? Den blĂ„-lila stĂ„lisen alltsĂ„?
Du behöver vÀl CE-kort isfMÄnga G-shocks vÀger mer
Lilla slÀpet rÀcker inte lÀngre![]()
Finns den att köpa i Sverige?Gillar den skarpt alltsÄ!!
Hmmm, blÄtt, silver, guld och rött..... Fyra modkit sÄ kan man ju snickra ihop en fuskis
Ăr det verkligen ingen hĂ€r som köpt Tokyon Ă€n??? Den blĂ„-lila stĂ„lisen alltsĂ„?
Brandfield hade bra pris pÄ den. Men nu Àr det slut i lager.Finns den att köpa i Sverige?
Jag var sÄÄÄÄ nÀra att köpa den dÄ, men nÄgon rÀddade migBrandfield hade bra pris pÄ den. Men nu Àr det slut i lager.
![]()
G-Shock Twilight Tokyo The Origin horloge GMW-B5000PB-6ER
<p> Hos Brandfield köper du de bÀsta G-Shock klockorna som till exempel denna G-Shock Twilight Tokyo The Origin horloge GMW-B5000PB-6ER. </p> <p> Denna klocka har en quartz tidmÀtare. Urtavlan Àr svart och Àr överdragenwww.brandfield.se
GB-X6900B-2 New Generation BluetoothŸv4.0 frÄn 2013. Den Àr rÀtt rare. Jag gillar G-knappen som ser ut som om den Àr i farten.
Sen Àr den blÄa metalicfÀrgen jÀttefin i verkligheten, den skiftar i fÀrg. Plus att den har starkare vibration Àn GD-350.
![]()
Det Àr för att fÀrgen gör att den slitna ytan inte syns. DÀr det Àr mörkare fÀrg pÄ bezel, egentligen har ytan slitits ner, men pga fÀrgen sÄ uppfattar man nÀstan attTycker inte den ser sÄ sliten ut?
Den Àr mÀrkt som end of production sÄ passa pÄ nÀr du ser en nÀsta gÄng.Jag var sÄÄÄÄ nÀra att köpa den dÄ, men nÄgon rÀddade mig
Har ju dessutom en vÀrdecheck som ligger fint till hands till nÀsta inleverans![]()
Va? Redan?! Den har ju knappt kommit ut! Kan man nÄgonstans pÄ ett överskÄdligt sÀtt se vilka som Àr flaggade för detta?Den Àr mÀrkt som end of production sÄ passa pÄ nÀr du ser en nÀsta gÄng.
Titta pÄ hans new release video sÄ har du koll pÄ vilka som blir discontinued. Brukar hÀnda flera nya modeller vid varje ny release.Va? Redan?! Den har ju knappt kommit ut! Kan man nÄgonstans pÄ ett överskÄdligt sÀtt se vilka som Àr flaggade för detta?
Det dÀr tror jag indikerar att automatisk bakgrundsbelysning Àr aktiverad.SÄg nu pÄ min nya blÄaktiga en liten symbol ovanför sekunderna, som en fyrkant med en stjÀrna/sol runt. Vad Àr det?
![]()
NÀ, det Àr indikerar att skÀrmen flashar till nÀr larmet eller timer gÄr.Det dÀr tror jag indikerar att automatisk bakgrundsbelysning Àr aktiverad.
Jag tror att det Flash alert indikator @OddD
Vilken tur att jag skrev kanske dÄ...NÀ, det Àr indikerar att skÀrmen flashar till nÀr larmet gÄr.
Gör din unge glad??
Ibland gÄr Àven jag pÄ en mina , i detta fallet en rosa..
SÄ jag tÀnkte som följer....
Den hÀr alldeles Àkta fake-Hello Kitty Baby-Gn tÀnker jag lotta ut till nÄgon av er trÄddeltagares ungar.
Den funkar alldeles utmÀrkt som en slit-o-slÀngklocka med en massa kul ljuseffekter(se klippet)
![]()
![]()
Skicka mig ett PM om du vill vara med i utlottningen. PMet vill jag ha innan kl16.00 pÄ fredag.
@Roosterwife kommer bli publicus notarius och lottdragerska pÄ fredag kvÀll.
Lite senare under fredagskvÀllen kommer jag hÀr i trÄden meddela vem vinnaren blev.
Det Àr en Àkta fakeApapapap. No fakes.