• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

InstÀmmer! Mycket bra!
Du har aldrig kÀnt att gÀngan i plasten börjat ge sig?
Nu bet den ju direkt nÀr skruven bottnar, sÄ risken för att överdra kÀnns liten, men det Àr ÀndÄ plast man skruvar i, tÀnker jag.
FingertoppskĂ€nsla gĂ€ller före vridmoment "Kung och fosterland" 😁
MĂ„ste sĂ€ga att jag Ă€r mer nervös nĂ€r jag skruva bezelskruv i fyrkanterna Ă€n med Rangeman. 😬

Perfekta klockan nÀr man Àr ute i lekparken med kidsen!
F5B473FE-0F68-421D-9ABB-A0CC00E348A0.jpeg

Nu Ă€r det förvisso sĂ„ att jag inte vĂ€ntar en japansk leverans, utan en TĂŒsk Flieger. Men jag undrar Ă€ndĂ„... varför Ă€r det nĂ€stan undantagslöst sĂ„ att den dĂ€r förbannade posttjĂ€nsten vi dras med alltid lyckas hantera leveransen sĂ„ att den nĂ€stan, inte riktigt, men nĂ€stan kommer fram pĂ„ fredagen. Men inte. Det mĂ„ste oftast gĂ„ en helg först. Som nu.

Jag dööööörrrr... 😮

FĂ„r liva upp mig med en kaffe.
20211112_142036.jpg

Varit dĂ„lig pĂ„ att bidra till trĂ„den pĂ„ sistone. Är ganska G-fattig nu. Detta Ă€r min enda. AnvĂ€nds sporadiskt. Perfekt pĂ„ lekplatsen. Aldrig fĂ„tt följa med till kontoret dĂ„ jag brukar hĂ„lla saker ganska propert dĂ€r. Men Ă€r lite sugen pĂ„ att rocka denna till jobbet inom kort. FĂ„r se.

PXL_20211112_143442256.jpg

Varit dĂ„lig pĂ„ att bidra till trĂ„den pĂ„ sistone. Är ganska G-fattig nu. Detta Ă€r min enda. AnvĂ€nds sporadiskt. Perfekt pĂ„ lekplatsen. Aldrig fĂ„tt följa med till kontoret dĂ„ jag brukar hĂ„lla saker ganska propert dĂ€r. Men Ă€r lite sugen pĂ„ att rocka denna till jobbet inom kort. FĂ„r se.

PXL_20211112_143442256.jpg
Do it.
Den kommer att passa lika bra till kavajen som de vita gympadojjorna! 😁

Tillbaka
Topp