Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Konstigt nÀr man trÀffar sÄ rÀtt att nÀstan hela klockintresset blir lidandes. Men av erfarenhet sÄ vet jag att det bara Àr tillfÀlligt
Jag Àr dÀr just nu och det Àr ingen G-ShockKonstigt nÀr man trÀffar sÄ rÀtt att nÀstan hela klockintresset blir lidandes. Men av erfarenhet sÄ vet jag att det bara Àr tillfÀlligt
Jag skulle inte kalla den underskattad - den fÄr nog en hel del kÀrlek i den hÀr forumdelen Ätminstone.Underskattad modell, bra storlek som Àr vÀldigt bekvÀm att bÀra!
Ăr det den dĂ€r dinosaurieklockan som stör ut dina G-shocks???Jag Ă€r dĂ€r just nu och det Ă€r ingen G-Shock
Ja, den lĂ„ter mig inte komma Ă„t de andra klockornaĂr det den dĂ€r dinosaurieklockan som stör ut dina G-shocks???
Det Àr sant! Det kanske bara Àr jag som underskattar denJag skulle inte kalla den underskattad - den fÄr nog en hel del kÀrlek i den hÀr forumdelen Ätminstone.
G-shock ftw!
Grattis! I mitt tycke bra pris!Efter att ha sovit exakt noll timmar inatt fĂ„r 900 pigga uppâŠ
tröstköper ev en 2110 i grönt med om jag inte vinner en auktion, vore bra med en liite tycka synd om sig sjÀlv gÄva
Edit: jag vann, var vĂ€ll Ă€ndĂ„ ett bra pris trots repan? BeaterKing Vill dock ha en 2110 fortfarandeâŠ
Casio klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Casio klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
SÄldes till bra pris! Var det nÄgon hÀr som klippte den?Ok prisad GW-5000 om nÄgon Àr pÄ jakt. Slutar snart.
Casio klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Casio klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Sista jobbdagen innan lite ledighet.
Jag gjorde mitt första köp pÄ tradera efter SpaceAce tipsSÄldes till bra pris! Var det nÄgon hÀr som klippte den?
Jag gjorde mitt första köp pÄ tradera efter SpaceAce tips
RÄkade Àven bestÀlla en M5610U i fredags⊠och G-2000 pÄ armen idag
Vad Àr det dÀr modell? Finns den sÄ eller Àr det nÄt du skapat sjÀlv?Kungen trivs.