• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Zlatan, Emil, Isak, Dejan.. sveriges 4 bÀsta spelare - inte en enda skott pÄ mÄl....neee, det Àr bara att packa och Äka hem gubbar...
IMG_20211114_223519899~2.jpg

Dom hĂ€r har jag bestĂ€llt frĂ„n ett antal ggr. 🙂

Vettiga priser och leveranstider 👍
HjÀlp sökes!

Jag har bokmÀrkt det hÀr eminenta inlÀgget, ovan, och nu sökt igenom alla butikerna och sökt Ebay generellt efter ett Gw-5000 band till min kommande Gw-m5610u. Hittar ingen som levererar inom EU. NÄgon med starkare Google-Fu Àn mig som har tips pÄ var jag kan hitta? Köpte frÄn TikTox tidigare men förstÄtt att leveranstiderna nu Àr lÄnga och att moms tillkommer(?)

HjÀlp sökes!

Jag har bokmÀrkt det hÀr eminenta inlÀgget, ovan, och nu sökt igenom alla butikerna och sökt Ebay generellt efter ett Gw-5000 band till min kommande Gw-m5610u. Hittar ingen som levererar inom EU. NÄgon med starkare Google-Fu Àn mig som har tips pÄ var jag kan hitta? Köpte frÄn TikTox tidigare men förstÄtt att leveranstiderna nu Àr lÄnga och att moms tillkommer(?)
Kan detta vara hyffsat rÀtt? :)

En skotte hÀr med, fast dÄ tillkommer moms + tullavgift..

Senast Àndrad:
Inte inom eu, men jag har köpt grejer utan problem hÀr:
HjÀlp sökes!

LÄter ju super. Modellen Àr GW6900-1
FrÄn tyskland.. StÀmmer det utseendemÀssigt med ditt gamla? TÀnker pÄ antalet "vÄgor" vid infÀstningen. :)

Kan detta vara hyffsat rÀtt? :)

En skotte hÀr med, fast dÄ tillkommer moms + tullavgift..
Tack. Hmm, undrar om inte den frÄn Amazon Àr bandet som kommer till Gw-m5610 i original? I vart fall verkar mÀrkningen pÄ insidan av bandÀnden vara olika.

Skottens ser ut som jag vill minnas att mitt gamla Gw-5000 band frÄn TikTox sÄg ut. NÄgon som har original gw-5000 eller gw-m5610 och kan bekrÀfta detta?

Amazon:
markup_21964.png

Skotten:
markup_21961.png

Edit: skottens markering stÀmmer ocksÄ bÀttre överens med det band @daniel svensson lÀnkade (tack!) Dock annan placering, invid spÀnnet.

Tack. Hmm, undrar om inte den frÄn Amazon Àr bandet som kommer till Gw-m5610 i original? I vart fall verkar mÀrkningen pÄ insidan av bandÀnden vara olika.

Skottens ser ut som jag vill minnas att mitt gamla Gw-5000 band frÄn TikTox sÄg ut. NÄgon som har original gw-5000 eller gw-m5610 och kan bekrÀfta detta?

Amazon:
markup_21964.png

Skotten:
markup_21961.png

Edit: skottens markering stÀmmer ocksÄ bÀttre överens med det band @daniel svensson lÀnkade (tack!) Dock annan placering, invid spÀnnet.
SÄ hÀr ser mitt m5610u band ut om det hjÀlper er :)

0CC4CE1C-A1EF-495A-8021-E7FEC614CA6A.jpeg

Tillbaka
Topp