StÀmmer!Tradera-Gn?? Samma lirare som sÄlde 2 vintage-MR-Gs oxÄ?
SkitfrÀn ju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StÀmmer!Tradera-Gn?? Samma lirare som sÄlde 2 vintage-MR-Gs oxÄ?
SkitfrÀn ju!
Som sagt köpt pÄ tratten, sÄ tyvÀrr inte nÄgon souvenir frÄn ett tidigare liv som professionell surfare pÄ Hawaii. Fint skick (bortsett frÄn mindre litningar runt G-symbolen), framför allt texten pÄ bandet brukar annars vara ganska möglig pÄ dessa. Saknas bara scewback!JÀvligt tuff berÀtta mer om den!?
Dagens samling med G's, detta stÀndiga beslutsfattande... Suck.
Congrats! Jag var inne pÄ att skaffa den men sen sjönk intresset. Vad tycker du, Àr den jÀtte lila irl?
Tackar Den Àr mer diskret skulle jag sÀga.. Iaf i inomhusljus. Ska bli intressant att se den i dagsljusCongrats! Jag var inne pÄ att skaffa den men sen sjönk intresset. Vad tycker du, Àr den jÀtte lila irl?
Fast ingen av dom dÀr Àr ju limited frÄn Casio.Har ocksÄ snöat in mig pÄ limited gshock, ett hÀrligt komplement i lÄdan
I tillegg kjÞrer du am/pm istedet for 24timer ser jeg .KvÀllens old school. Den som Àr skarpsynt ser att jag har nÄgot viktigt att komma ihÄg.
Min OCD klarar inte lÀngre av den "komprimerade" 2:an.I tillegg kjÞrer du am/pm istedet for 24timer ser jeg .
Er riktig sĂ„ glad i den modellen âș
TÀnker samma om min fÀrgglada titanare. Ser rejÀlt pigg ut pÄ bilderna, men Àr betydligt med nedtonad Irl. Blev riktigt sugen nu.Tackar Den Àr mer diskret skulle jag sÀga.. Iaf i inomhusljus. Ska bli intressant att se den i dagsljus
Men med det sagt Àr den riktigt ok
Ăr ju lite svag för blĂ„/lilakombos...
Den Àr mer mörklila och gunmetal-blÄ Àn neonfÀrgad.TÀnker samma om min fÀrgglada titanare. Ser rejÀlt pigg ut pÄ bilderna, men Àr betydligt med nedtonad Irl. Blev riktigt sugen nu.
Hahaha, du va en rolig prick du!Fast ingen av dom dÀr Àr ju limited frÄn Casio.
Hehe, bra att du tar det pÄ rÀtt sÀtt.Hahaha, du va en rolig prick du!
Golden king fick joina pÄ jobbet idag
Vad kör ni för klockstÀll till era g-shocks (om nÄgot)? HÀr Àr mitt bidrag en vÀldigt enkel modell jag hittade online.
Jepp, dom Àr gula/guldiga. (GX-56GB = Gold/Black.)Vet inte om jag inbillar mig men siffrorna Àr lite gulare pÄ din Àn t ex min röd-svarta King. PÄ min röd-svarta Àr siffrorna liiiite röda tycker jag.
Ha is i maggen nĂ„n dag till.DagensâŠ
KĂ€nns ocksĂ„ som att postnord slarvat bort min traderaking, ingen uppdatering pĂ„ nĂ„gra dagar nu Men hoppas pĂ„ senare idag eller imorgon. FĂ„r be sĂ€ljaren reklamera brukar oftast ge effektâŠ