• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

S.L

Vacheron
2-Faktor
1DA703AD-440E-4BF8-AF4E-1B514E750313.jpeg
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Eftersom jag nu Àr en seriös G-shockfantast sÄ kÀnde jag att ta nÀsta steg. Dags för metall! HÀmtade ut idag.

20211123_184149.jpg


Denna Àr vÀl den nya kronan i G-shocksamlingen.
Ja Ă„tminstone squarekronan!
KÀnde direkt nÀr jag tog ut den ur boxen att den har en vikt som jag inte Àr van vid nÀr det gÀller G-shock.

20211123_184323.jpg


20211123_185116.jpg


20211123_185421.jpg
 
Senast Àndrad:

Jockinho

Patek
2-Faktor
Visst var det nĂ„gon hĂ€r som testade ett medel för att frĂ€scha upp svarta resindelar med gott resultat? Minns ej vem eller vad det hette men tror klockan det prövades pĂ„ var en gw-5000 đŸ€“
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
SÄ har jag full box med G-shock. FrÄgan Àr om jag borde ta förnuftet till fÄnga och sÀtta stopp hÀr. Och vad Àr oddsen att jag lyckas hÄlla ett beslut att sÀtta stopp? Och finns ordet "förnuft" i klocktrÀskets ordbok?
Förresten sÄ har jag en till likadan box som Àr tom, vad ska jag göra med den?...LÄter rentav som en ledande frÄga...
Hörde jag nĂ„gon ropa: "-fyll den med G-shock!"? đŸ€”đŸ˜Ž

20211123_202153.jpg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
SÄ har jag full box med G-shock. FrÄgan Àr om jag borde ta förnuftet till fÄnga och sÀtta stopp hÀr. Och vad Àr oddsen att jag lyckas hÄlla ett beslut att sÀtta stopp? Och finns ordet "förnuft" i klocktrÀskets ordbok?
Förresten sÄ har jag en till likadan box som Àr tom, vad ska jag göra med den?...LÄter rentav som en ledande frÄga...
Hörde jag nĂ„gon ropa: "-fyll den med G-shock!"? đŸ€”đŸ˜Ž

20211123_202153.jpg
"Förresten sÄ har jag en tom box till"...
DĂ€r försa du dig 😁
Men bara för att det Àr du sÄ ska du fÄ ett rungande:
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP 😍
Du har ju platsen😉
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
"Förresten sÄ har jag en tom box till"...
DĂ€r försa du dig 😁
Men bara för att det Àr du sÄ ska du fÄ ett rungande:
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP 😍
Du har ju platsen😉

Tack vad skönt att höra! 👍
SĂ„ om nĂ„gon kommer och sĂ€ger; "-men du skulle ju sluta köpa fler G-shocks!" sĂ„ svarar jag bara: jo men roosterman sa att jag skulle fortsĂ€tta! 😁
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Tack vad skönt att höra! 👍
SĂ„ om nĂ„gon kommer och sĂ€ger; "-men du skulle ju sluta köpa fler G-shocks!" sĂ„ svarar jag bara: jo men roosterman sa att jag skulle fortsĂ€tta! 😁
Det vet du👍 Bara skyll pĂ„ mig, det gör alla andra, sĂ„ sjĂ€lvklart stĂ€ller jag upp som omoraliskt stöd😁
Bling-bling hĂ€lsar till StĂ„lis 😉
IMG_20211123_210536.jpg
 
Topp