Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det var de absolut inte . Tackar .Ja det blir tull/moms. Blir ca. 300kr. Inte sÄ farligt.
Det Àr en GB-6900AB-7NÄgon som har koll vad detta Àr för modell?
En kollega skickade denna bild till mig.
Tack för det!Det Àr en GB-6900AB-7
Tur att du frÄgar om modellen jag tittade pÄ nyligen. Har kvar modellnumret i huvudet fortfarande.Tack för det!
Finns en snygg Singapore only variant av den ocksÄ. SÀkert omöjligt att fÄ tag i.Tack för det!
Den dÀr var sjukt snygg och svart i verkligheten! Hur Àr skÀrpan pÄ den negativa skÀrmen?
De borde monterat svarta skruvar pÄ den istÀllet, det hade varit perfektMenar du min?
Faktiskt inte helt dum negativ display. Men givetvis ser man nada nÀr det Àr halvmörkt.
Lagom stor, rÀtt skön pÄ handleden.
Menar du min?
Faktiskt inte helt dum negativ display. Men givetvis ser man nada nÀr det Àr halvmörkt.
Lagom stor, rÀtt skön pÄ handleden.
Lite speciell frĂ„n den vinkeln, men snygg framifrĂ„n och sĂ€kert frĂ„n andras vinkel medHar inte vant mig vid de dĂ€r stora skruvhĂ„llarna Ă€n. Ăr vĂ€ldigt utstĂ„ende i vissa vinklar.
De borde monterat svarta skruvar pÄ den istÀllet, det hade varit perfekt
Eftersom jag nu Àr en seriös G-shockfantast sÄ kÀnde jag att ta nÀsta steg. Dags för metall! HÀmtade ut idag.
Denna Àr vÀl kronan i G-shocksamlingen. Ja Ätminstone squarekronan!
Sjukt tjusig
Det Àr mina leksaker frÄn nÀr jag var litenArvegods?
"Förresten sÄ har jag en tom box till"...SÄ har jag full box med G-shock. FrÄgan Àr om jag borde ta förnuftet till fÄnga och sÀtta stopp hÀr. Och vad Àr oddsen att jag lyckas hÄlla ett beslut att sÀtta stopp? Och finns ordet "förnuft" i klocktrÀskets ordbok?
Förresten sÄ har jag en till likadan box som Àr tom, vad ska jag göra med den?...LÄter rentav som en ledande frÄga...
Hörde jag nÄgon ropa: "-fyll den med G-shock!"?
"Förresten sÄ har jag en tom box till"...
DÀr försa du dig
Men bara för att det Àr du sÄ ska du fÄ ett rungande:
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Du har ju platsen
Det vet du Bara skyll pÄ mig, det gör alla andra, sÄ sjÀlvklart stÀller jag upp som omoraliskt stödTack vad skönt att höra!
SÄ om nÄgon kommer och sÀger; "-men du skulle ju sluta köpa fler G-shocks!" sÄ svarar jag bara: jo men roosterman sa att jag skulle fortsÀtta!