Kul att den fÄtt ett andra liv!
Sonens favvo G-Shock. Tur att man kan fynda pÄ KS.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul att den fÄtt ett andra liv!
Sonens favvo G-Shock. Tur att man kan fynda pÄ KS.
Uret.se hade en skock Oaks för strax runt lusentappenDagens jobbklocka fÄr bli king
Vad letar ni efter pÄ en ev. rea? Jag Àr nog sugen pÄ en G-9000 och kanske en oak.
Tror det lutar Ă„t en till grĂ„ eller grön, sĂ„g brandfield hade de för 880kr/st. Men avvaktar nog lite se vad som kommer pĂ„ fredag. ĂndĂ„ haft den modellen, iof 9000 med sĂ„ kanske borde testa nĂ„got nyttUret.se hade en skock Oaks för strax runt lusentappen
Röd var riktigt billig
AnvÀnds dagligen! SmekmÄnads fasen Àr i full blom.Kul att den fÄtt ett andra liv!
Jag tror ocksĂ„ man ska vĂ€nta Ă€nda till fredag. DĂ„ brukar vissa priser droppa ned i botten.Tror det lutar Ă„t en till grĂ„ eller grön, sĂ„g brandfield hade de för 880kr/st. Men avvaktar nog lite se vad som kommer pĂ„ fredag. ĂndĂ„ haft den modellen, iof 9000 med sĂ„ kanske borde testa nĂ„got nytt
Jag letar inte efter reor. Reor letar efter mig. Jag ska...inte...köpa.... En snorbillig Rangeman igen!Dagens jobbklocka fÄr bli king
Vad letar ni efter pÄ en ev. rea? Jag Àr nog sugen pÄ en G-9000 och kanske en oak.
Katastrofal kontrast pÄ denna!!!Fick bli en sÄn hÀr. SÀkert urusel negativ skÀrm jÀmfört med pÄ bild, men modellen Àr rÀtt cool ÀndÄ. En model jag sneglat pÄ dÄ och dÄ men aldrig kommit till skott.
TÀnkte inte köpa nÄt heller egentligen men jag Àr sÄ svag för reor.
Ingen fysisk butik, men...Sugen pÄ nya gwm5610u. NÄgon som vet nÀr de berÀknas komma till svenska butiker?
Katastrofal kontrast pÄ denna!!!
Har set den pÄ Ur&Penn, provat den pÄ handleden, usch sÀger jag bara...
Toppen, dÄ ska jag kika dÀr. Tack för svarIngen fysisk butik, men...
Fick bli en sÄn hÀr. SÀkert urusel negativ skÀrm jÀmfört med pÄ bild, men modellen Àr rÀtt cool ÀndÄ. En model jag sneglat pÄ dÄ och dÄ men aldrig kommit till skott.
TÀnkte inte köpa nÄt heller egentligen men jag Àr sÄ svag för reor.
Om du har sett negativ GW-9400 dÄ vet du vad Àr dÄligt... 7900 Àr Ànnu vÀrre.JassÄ, sÄ illa? De flesta, om inte alla, mina negativa G Àr rÀtt ok ÀndÄ. Inget klÄr ju t ex 5600 BB.
ingen vidare skÀrm kanske men i Àrlighetens namn Àr vÀll designen viktigare. Inte sÄ att det Àr svÄrt se tiden om man tittar
7900 modellerna Àr ju ocksÄ grymt bekvÀma vart köpte du den?
Om du har sett negativ GW-9400 dÄ vet du vad Àr dÄligt... 7900 Àr Ànnu vÀrre.
Min 6900 BB Àr samma som din 5600 BB, i vissa vinklar behöver man solglasögonen .
Jag letar inte efter reor. Reor letar efter mig. Jag ska...inte...köpa.... En snorbillig Rangeman igen!
Var sugen pÄ den modellen innan. TÀnkt skaffa den och sÀtta Burton klÀder pÄ den. Den finns fortfarande pÄ min Ebay watchlist.Denna ser trevlig ut.
Den andra Àr hel ny frÄn Spanien. Man slipper tull och moms. Denna Àr en pre-owned frÄn Japan. Den verkar har fel lÄdan ocksÄ. Med tull och moms hamnar den pÄ 5K.