• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Gulfmastern hĂ€nger med Ă€ven ikvĂ€ll😉
IMG_20211122_204121.jpg
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
VÀntar pÄ nya dvinterÀck jag har bestÀllt frÄn Bythjul. :bag: Det blir första gÄngen och sista gÄngen jag bestÀller dÀck frÄn dem. Riktigt oseriöst företag.
PXL_20211123_075838897-01.jpeg
TrĂ„kigt 😔. Jag bestĂ€llde ocksĂ„ nya vinterdĂ€ck till ”nya” bilen. Dock frĂ„n DĂ€ck365, grymt snabb leverans med hemkörning 😊👍.
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Nice! Blev odubbad Hakka R3 för mig den hĂ€r gĂ„ngen. De skulle komma i fredags...đŸ€Ź
Fick med odubbade vinterdĂ€ck till bilen jag köpte men bakhjulsdrift pĂ„ det nĂ€r dottern Ă„ker med var inget alternativ sĂ„ fick bli dubbat 😁. Fan vad kasst, kan du spĂ„ra leveransen för att se vart dĂ€cken Ă€r?
 

L&W

Vacheron
2-Faktor
Fick med odubbade vinterdĂ€ck till bilen jag köpte men bakhjulsdrift pĂ„ det nĂ€r dottern Ă„ker med var inget alternativ sĂ„ fick bli dubbat 😁. Fan vad kasst, kan du spĂ„ra leveransen för att se vart dĂ€cken Ă€r?
Har ocksĂ„ bakhjulsdrift sĂ„ det blir spĂ€nnande. 😁
Det stÄr bara on its way i tracking. Bythjul har anlitat DSV för leverans av dÀcken. DSV verkar vara ett riktigt skit företag.
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Har ocksĂ„ bakhjulsdrift sĂ„ det blir spĂ€nnande. 😁
Det stÄr bara on its way i tracking. Bythjul har anlitat DSV för leverans av dÀcken. DSV verkar vara ett riktigt skit företag.
Hahaha kommer bli en rolig vinter för din del 😁😁. Vilket skrĂ€p đŸ€ŹđŸ€Ź. Inte de bĂ€sta omdömen direkt. DĂ€ck365 körde med DHL 👍.
 
  • Like
Reactions: L&W

L&W

Vacheron
2-Faktor
Hahaha kommer bli en rolig vinter för din del 😁😁. Vilket skrĂ€p đŸ€ŹđŸ€Ź. Inte de bĂ€sta omdömen direkt. DĂ€ck365 körde med DHL 👍.
Haha, brukar inte bli sĂ„ jobbigt pĂ„ vinter hĂ€r i Stockholm. SĂ„ det Ă€r ok med odubbad tror jag. Men vi fĂ„r se. 😁
Skönt att veta att dĂ€ck365 anvĂ€nder DHL. 👍
 

L&W

Vacheron
2-Faktor

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Tack! Ja den Ă€r riktigt fin. 🙂 Modellen heter DW-6900B-9. Rekommenderas.
Tackar sĂ„ mycket 🙏. Riktigt fin med trevliga textdetaljer.

Mycket bra pris men tull/moms tillkommer misstĂ€nker jag 😊?
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Haha, brukar inte bli sĂ„ jobbigt pĂ„ vinter hĂ€r i Stockholm. SĂ„ det Ă€r ok med odubbad tror jag. Men vi fĂ„r se. 😁
Skönt att veta att dĂ€ck365 anvĂ€nder DHL. 👍
Kan tĂ€nka mig att majoriteten i Stockholm kör odubbat i och med diverse regler pĂ„ olika gator? Jag hĂ„ller tummarna đŸ€žđŸ˜. Första gĂ„ngen jag bestĂ€ller dĂ€rifrĂ„n men mycket positiv upplevelse. Har tidigare alltid handlar frĂ„n Gummihuset.
 
  • Like
Reactions: L&W
Topp