• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Tre vresiga bokstammar senare. Kanske dags att stĂ€da lite? Originalet hĂ„ller stilen i alla fall 😀
0B609ABA-DD96-40CE-A375-DACF85438F10.jpeg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Har man GWG Mudmaster, Mudman 9300 sÄ mÄste man ju Àven ha Mudman 9000. Cirkeln blir dÄ sluten.
Har bestÀllt en sÄn hÀr. SÄ hÀrligt retro-futuristisk. Det kanske coolaste med denna modul Àr att du har tvÄ kronografer och du kan se dessa i 5 minuters-block i den övre och undre delen pÄ displayen, dÀr de dÀr "tandrads" sektionerna Àr.
Knapparna sÀgs vara extremt svÄrtryckta men svÄrare Àn GW-5000 kan de vÀl inte vara hehe?



mudman.jpg
Glöm inte dom andra mĂ€starna😉
G-9000,G-9300,GG-1000, GG-B100, GWG-100 och sen mĂ€starnas mĂ€stare GWG-1000 😉
IMG_20211125_170655.jpg
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Har man GWG Mudmaster, Mudman 9300 sÄ mÄste man ju Àven ha Mudman 9000. Cirkeln blir dÄ sluten.
Har bestÀllt en sÄn hÀr. SÄ hÀrligt retro-futuristisk. Det kanske coolaste med denna modul Àr att du har tvÄ kronografer och du kan se dessa i 5 minuters-block i den övre och undre delen pÄ displayen, dÀr de dÀr "tandrads" sektionerna Àr.
Knapparna sÀgs vara extremt svÄrtryckta men svÄrare Àn GW-5000 kan de vÀl inte vara hehe?



mudman.jpg
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!!! đŸ€Ł
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Skön samling,vilken av dem Àr din favorit?
Nu rĂ„kar jag ju som du vĂ€l vet ha tvĂ„ till 9000 och en plus en GG-1000 och GWG-100 oxĂ„ 😉
Men fasen vet om inte GWG-100 pÄ bilden Àr lite favvo.
Den har sÄ skön gulaktig digidisplay och framför allt Àr lumen toksnygg:D
Just att GG-B och GWG-1000 inte har positiv display Àr ett litet minus för min del...
Kan tillÀgga att samtliga mÀstarna Àr -1A3versionerna, alltsÄ dom med grönt band.
 

Crispie

Rolex
SÄ jÀvla snyggt med det gröna bandet. Nu puttade du mig över kanten och jag slog till pÄ en Rangeman igen, ala Cyperphoto dealen. Den hÀr gÄngen ska den fan fÄ stanna för gott. Tredje gÄngen gillt. MÄste köpa gröna klÀder ocksÄ (igen!), sjukt snyggt!
 
Senast Àndrad:

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Nu rĂ„kar jag ju som du vĂ€l vet ha tvĂ„ till 9000 och en plus en GG-1000 och GWG-100 oxĂ„ 😉
Men fasen vet om inte GWG-100 pÄ bilden Àr lite favvo.
Den har sÄ skön gulaktig digidisplay och framför allt Àr lumen toksnygg:D
Just att GG-B och GWG-1000 inte har positiv display Àr ett litet minus för min del...
Kan tillÀgga att samtliga mÀstarna Àr -1A3versionerna, alltsÄ dom med grönt band.

Ja, visst postade du en lume shot pÄ GWG-100 hÀromdan? Bra tryck i lumen och framförallt snyggt applicerat.
 

Johlin

Omega
2-Faktor
Sett att det
Jepp. Kolla ett gÀng inlÀgg upp pÄ denna sidan. Annars kan jag fixa fler ikvÀll :)

Vad har ni annars för kÀnsla och Äsikt om jÀmförelsen GWG-100 vs GWG-1000 (utom det rent spec-mÀssiga)?
Ser att det finns en del bra erbjudanden pÄ bÄda idag, och funderar pÄ att slÄ till pÄ en.
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Sett att det

Vad har ni annars för kÀnsla och Äsikt om jÀmförelsen GWG-100 vs GWG-1000 (utom det rent spec-mÀssiga)?
Ser att det finns en del bra erbjudanden pÄ bÄda idag, och funderar pÄ att slÄ till pÄ en.
Jag anvÀnder 100an mer Àn 1000 utav nÄn anledning.
Kan vara positiva displayen som spelar in, men 100 Àr en jÀkligt skön G :)
Har ju rĂ„kat handla tvĂ„ stycken 100 dessutom😉
BÀgge har ju bÄde MB6 och TS vilket ju aldrig Àr fel .
Kan ta lite mer jĂ€mförelsebilder nĂ€r jag kommer hem sen om du vill 👍
 
Topp