• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Om jag stÄr i sekundlÀge sÄ nollar hö/nedre och hö/övre Àndrar om den ska bakgrundsblinka vid larm.
I alla andra lÀgen Àr nedre knapp + och uppe knappen - pÄ siffrorna jag Àr pÄ just dÄ.
Kanske inte ens finns 24timmars pÄ en sÄn hÀr gammal hÀrk.

PÄ min blÄa sÄ flippade jag pÄ lysknappen (tror jag) och helt plötsligt sÄ visade det 24timmars.

16382125682635823599779006044567.jpg


Ah, det kanske Àr en utdaterad modul. Men det borde vÀl gÄ att se vilken modul du har och hitta en manual till den.
 

Derix

Patek
2-Faktor
Första advent i BohuslÀn var snörik i Är, det hör inte till vanligheterna. NÀstan 2 decimeter till med snö i natt, dÄ fick det bli en redig snöskottar-G!
IMG_20211130_092416.jpg
Hoppla. HĂ€r i SmĂ„land har vi haft snö i nĂ„gon vecka nu, jag kör med min taktik att inte skotta och hoppas pĂ„ att det smĂ€lter. Har vĂ€l gĂ„tt sĂ„dĂ€r hittills, nu Ă€r hela uppfarten tĂ€ckt av nedtrampad is đŸ„¶
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Hoppla. HĂ€r i SmĂ„land har vi haft snö i nĂ„gon vecka nu, jag kör med min taktik att inte skotta och hoppas pĂ„ att det smĂ€lter. Har vĂ€l gĂ„tt sĂ„dĂ€r hittills, nu Ă€r hela uppfarten tĂ€ckt av nedtrampad is đŸ„¶
HÀr ute vid kusten fick vi första mm snö nu under förmiddagen.. Men det rÀcker för att folk drattar pÄ arslet hÀr pÄ jobbet.
Livsfarligt med kontorsskor💀
Men nu Ă€r det matrast iaf😁
IMG_20211130_115441.jpg
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
God myggfri morgon😁
Friska - 8 hĂ€r i södern idag. LĂ„ngt frĂ„n @Mikko Luiro 's minusgrader, men Ă€ndĂ„đŸ˜‰
IMG_20211130_062341.jpg
Inte sĂ„ kallt hĂ€r just nu. "Bara" Ă„tta minus ungefĂ€r. PĂ„ nĂ€tterna har det krupit ned mot sexton minusgrader och sĂ„. Har sett -19 i bilens yttertemperaturvisare som kallast. I klocklĂ„dan Ă€r det behagliga 20,8 grader varmt. đŸ€Ł
20211130_123527.jpg
 
Senast Àndrad:
Topp