Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
6st har jag just nu. + BB och 1B.
Whaaat, har vi TRE 35:Ärs guldare i trÄden? Trevligt!
Tack! Ja den Àr riktigt lÀcker.Den orangea Àr jÀkligt vacker.
Varför?!Tack! Ja den Àr riktigt lÀcker.
Förresten, har du sett vad 1BJF kostar nu hos Japan Media Store?
Ingen aning Men det gÄr fortfarande köpa hos andra för strax över 2K + moms.Varför?!
Phew, jag var rÀdd att modellen var discontinued eller nÄt liknande.Ingen aning Men det gÄr fortfarande köpa hos andra för strax över 2K + moms.
Kan nÄgon pÄ trÄden, som Àger bÄda king och gwg-1000, visa pÄ bilden hur e dom i jÀmförelse?
Ser inte alls sÄ farligt ut!
Tack! Ja den Àr riktigt lÀcker.
Förresten, har du sett vad 1BJF kostar nu hos Japan Media Store?
Dom har spanare som hÀnger hÀr och ser att intresset trycks upp, och vill vara med o tjÀna pengar pÄ oss.Sjuka ökningar. Procentuellt bÀttre Àn Rolex. Kanske rykten om discontinued eller plötsligt vÀldigt hög efterfrÄgan?
@Roosterwife har tvÄ stycken. Rosa och beige.NÄgon som har testat en GMA-S2000? Eller kanske er bÀttre hÀlft har?
Ja, hon gillade alla fÀrgerna@Roosterwife har tvÄ stycken. Rosa och beige.
Julklapp till Frugis?
DÄ vet du vad som gÀllerJa, hon gillade alla fÀrgerna
Jag gillar bÄda mina, en rosa och en beige, passar i princip till allt och sköna att bÀraNÄgon som har testat en GMA-S2000? Eller kanske er bÀttre hÀlft har?
Lite sugen pÄ en casioak som reseklocka. Hur funkar den analoga/digitala delen??
Kan man köra tvÄ tidszoner parallellt?? TÀnker mig hemmatid pÄ den digitala och lokaltid pÄ analoga?!
Nope, tyvÀrr funkar inte visningen pÄ det sÀttet, digi Àr synkad med analoga delen.
Helt klart din gröna RM, ingen tvekan!Nu nÀr vi nÀrmar oss nyÄret Àr det dags att börja fundera pÄ vilken G-Shock det blir som Owgm 2022 klocka. Jag har ju Gw-5000 och GW-9401KJ-3 kvar i samlingen men vad tycker trÄden att jag ska köra pÄ? Ordet Àr fritt men tÀnk pÄ att pÄ alla förslag kan det komma mot kvar av liknande karaktÀr!
FÀrgglatt Àr ju aldrig fel till vÄren!
Mumintemat fortsÀtter. Det ser ut som Lilla My i ETs mage?.Fint besök i de fina salongerna idag.
Du kan stÀlla den analoga delen till lokaltid och WT till hemmatid sÄ att bÄda visas samtidigt.Lite sugen pÄ en casioak som reseklocka. Hur funkar den analoga/digitala delen??
Kan man köra tvÄ tidszoner parallellt?? TÀnker mig hemmatid pÄ den digitala och lokaltid pÄ analoga?!
Med annat ord dÄ @BurnmanDu kan stÀlla den analoga delen till lokaltid och WT till hemmatid sÄ att bÄda visas samtidigt.
Edit: London tid lokalt och Stockholm tid som WT.