• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

64DE1276-E491-4947-877E-AFFFBB0B90AC.jpeg

Solen försvinner snabbt nu

Lite sugen pÄ en casioak som reseklocka. Hur funkar den analoga/digitala delen??
Kan man köra tvÄ tidszoner parallellt?? TÀnker mig hemmatid pÄ den digitala och lokaltid pÄ analoga?!

Nu nĂ€r vi nĂ€rmar oss nyĂ„ret Ă€r det dags att börja fundera pĂ„ vilken G-Shock det blir som Owgm 2022 klocka. Jag har ju Gw-5000 och GW-9401KJ-3 kvar i samlingen men vad tycker trĂ„den att jag ska köra pĂ„? Ordet Ă€r fritt men tĂ€nk pĂ„ att pĂ„ alla förslag kan det komma mot kvar av liknande karaktĂ€r! 😉😎
FĂ€rgglatt Ă€r ju aldrig fel till vĂ„ren! 🙂
885CE012-A5FA-4116-9095-6DE8E07BD0A1.jpeg
BF789A30-11CF-4D34-BB47-B4E47C088816.jpeg
Helt klart din gröna RM, ingen tvekan!

Lite sugen pÄ en casioak som reseklocka. Hur funkar den analoga/digitala delen??
Kan man köra tvÄ tidszoner parallellt?? TÀnker mig hemmatid pÄ den digitala och lokaltid pÄ analoga?!
Du kan stÀlla den analoga delen till lokaltid och WT till hemmatid sÄ att bÄda visas samtidigt.

Edit: London tid lokalt och Stockholm tid som WT.
PXL_20211206_075713228.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp