Ser vÀlanvÀnd ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser vÀlanvÀnd ut!
Den och Gwg1000 fÄr mest tid pÄ handleden.Ser vÀlanvÀnd ut!
@FruDerix har vÀl minst en vill jag minnas. Gul och/eller rosa?Det var som tusan. Trodde röd urtavla med silvriga siffror var en ny företeelse.
Det gula bandet verkar vara rÀtt omöjligt att fÄ tag i. Finns ingenstans...Den och Gwg1000 fÄr mest tid pÄ handleden.
Dags för nya klÀder till den ocksÄ.
Har mÀrkt det, men ett Peggy skulle funka ocksÄDet gula bandet verkar vara rÀtt omöjligt att fÄ tag i. Finns ingenstans...
@OddD
GÀller att inte hundens mat stÀllts pÄ fel hylla dÄ
En gul och en rosa@FruDerix har vÀl minst en vill jag minnas. Gul och/eller rosa?
Eller hur var det nu @Derix ?
En gul och en rosa
Absolut inga fel pÄ den ljusare . MRG Àr alltid MRG. HÄller med gÀllande de röda och gula detaljerna i boetten som Àr riktigt najs.den dÀr e grymt snygg! jag Àr lite blekare sÄ den ljusare titanen funkar bÀttre för mig, sen gillar jag dem röda och guldiga detaljerna i boet som bryter av lite pÄ den ljusa. Titanium Àr ju ÀndÄ lite mer grÄtt frÄn början sÄ den den har ju lite attityd ÀndÄ . Men den du hade Àr lite mer Darth Vader elak
NÄt sÄnt. 10-12 Är.OcksÄ typ 10 Är gammal?
NÄt sÄnt. 10-12 Är.
BABY-G | CASIO
The Official BABY-G Site. This rich lineup of products is perfect for active women, perfect for staying on-time in day-to-day living and for use in sports. Fully equipped with various functions like solar chargers, time adjustment via radio waves, shock resistance, and water resistancewww.casio.com
Köpte mig en alldeles för stor klocka igĂ„r, men jag vill ju va som erâŠ
Sen mÄste man nog ha en king i samlingen
Köpte mig en alldeles för stor klocka igĂ„r, men jag vill ju va som erâŠ
Sen mÄste man nog ha en king i samlingen
De Ă€r ungefĂ€r lika stora, alla Baby-Gs, men en terrorist i valfri fĂ€rg passar alla i den Ă„ldernâŠMin 7 Ă„riga dotter vill ha en G-shock i julklapp. Pappa Ă€r sĂ„ stolt. Men vet inte om det blir lite stort. NĂ„n som har ett tips pĂ„ typ nĂ„n baby-g som Ă€r liten.
Kolla pÄ denna tex:
Funkar det pÄ en 7-Äring mÄnntro?