• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

@L&W viss skillnad pÄ din o min orange. :)
KÀnns som att jag behöver nya klÀder till min king.
20211207_190636.JPG
Ser vĂ€lanvĂ€nd ut! 🙂👍

den dÀr e grymt snygg! jag Àr lite blekare sÄ den ljusare titanen funkar bÀttre för mig, sen gillar jag dem röda och guldiga detaljerna i boet som bryter av lite pÄ den ljusa. Titanium Àr ju ÀndÄ lite mer grÄtt frÄn början sÄ den den har ju lite attityd ÀndÄ ;). Men den du hade Àr lite mer Darth Vader elak :p
Absolut inga fel pĂ„ den ljusare 😁. MRG Ă€r alltid MRG. HĂ„ller med gĂ€llande de röda och gula detaljerna i boetten som Ă€r riktigt najs.
Det jag gillar med min gamla Ă€r att den Ă€r clean dĂ„ boett, bezel och band Ă€r i samma fĂ€rg 😊.

OcksÄ typ 10 Är gammal?
NÄt sÄnt. 10-12 Är.

Köpte mig en alldeles för stor klocka igĂ„r, men jag vill ju va som er
 đŸŽ¶
Sen mĂ„ste man nog ha en king i samlingen đŸ‘đŸ»
4CCDCDCE-81B3-4960-BD27-118B572A0299.jpeg

stor som ett hus men jag Ă€r nĂ€stan owg med min Ă€ndĂ„, sĂ„ hĂ€rlig design i övrigt 😎
F81E37B4-1DE5-46F2-80E2-FE39C8D89804.jpeg

Jag har ju dock ocksĂ„ en 56bb som vill flytta pĂ„ sig sĂ„ om nĂ„gon i trĂ„den Ă€r sugen och har nĂ„got skoj byte hojta till đŸ€“

Senast Àndrad:
Min 7 Äriga dotter vill ha en G-shock i julklapp. Pappa Àr sÄ stolt. Men vet inte om det blir lite stort. NÄn som har ett tips pÄ typ nÄn baby-g som Àr liten.

Kolla pÄ denna tex:

Baby-G.png

Funkar det pÄ en 7-Äring mÄnntro?
De Àr ungefÀr lika stora, alla Baby-Gs, men en terrorist i valfri fÀrg passar alla i den Äldern

Tillbaka
Topp